eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa budynku archiwum Urzędu Miasta - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku archiwum Urzędu Miasta – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku archiwum Urzędu Miasta – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-895fef08-f893-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Przebudowa budynku archiwum Urzędu Miasta – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.28.2023.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 113951,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku archiwum Urzędu Miasta – etap I.
2. Zadanie realizowane na działce nr ew. gruntów: nr 254/18; obręb 7 przy ul. Złotnickiego 12 w Zduńskiej Woli.
3. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót:
1) naprawa istniejącego podłoża z papy termozgrzewalnej;
2) położenie styropapy dwustronnie laminiowanej;
3) położenie papy wierzchniego krycia;
4) likwidacja istniejącego wyłazu dachowego;
5) dostawę i montaż wyłazu dachowego;
6) dostawę i montaż wewnętrznej drabiny wyjściowej na dach;
7) naprawa i docieplenie kominów i ścian attykowych (od strony dachu) wraz z wykonaniem obróbek blacharskich;
8) wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharskich;
9) wykonanie instalacji odgromowej z uziomami pionowymi z wyłączeniem iglic;
Zwody poziome i przewody odprowadzające należy wykonać z drutu stalowego ocynkowanego średnicy 8mm ułożonego na wspornikach. Należy wykonać 4 uziomy pionowe z prętów średnicy 16mm i długości 5m.
10) wykonanie podkonstrukcji stalowej pod centralę wentylacyjną;
11) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia;
12) budowę nowego ogrodzenia z płyt betonowych;
Przebudowa ogrodzenia o długości 36 m wraz z słupkami, każde przęsło składa się z 4 płyt betonowych o jednostronnej strukturze i łącznej wysokości 2 m. Wzór struktury do uzgodnienia z Zamawiającym.
Ogrodzenie o długości 16 m zostanie posadowione na wcześniej wykonanym murze oporowym.
Zamówienie obejmuje rozbiórkę i wywóz wraz z utylizacją istniejącego ogrodzenia z płyt betonowych – 19 m3.
13) budowę muru oporowego z elementów prefabrykowanych typu L o wymiarach 50x50x120 cm 32 szt.;.
Łączna długość muru oporowego – 16 mb,
Mur oporowy na długości 6 m będzie wykonany na terenie parku w terenie zielonym.
Należy przewidzieć odtworzenie terenów zielonych po wykonanych robotach.
Pozostała część muru wykonywana będzie przy parkingu o nawierzchni z kostki betonowej.
Należy przewidzieć rozbiórkę istniejącej kostki betonowej na powierzchni 15m2 oraz krawężników na długości 15 m wraz z jej późniejszym odtworzeniem.
Usunąć grunt rodzimy oraz gruz w miejscu posadowienia ścian oporowych wraz z jego wywozem.
Ściany oporowe posadowić na betonie C12/15 o grubości min. 15 cm - 18 m2 oraz podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5 cm. Po posadowieniu ścian wykop wypełnić pospółką.
Kostkę betonową ułożyć na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej C3/4.
14) Wykonawca we własnym zakresie zutylizuje materiał z rozbiórki, powstały w trakcie realizacji zamówienia oraz dokona jego segregacji zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., wskazane materiały przekaże na magazyn Zamawiającego.
15) Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SWZ. Przedłożone przedmiary robót mogą być nieszczegółowe i mogą mieć charakter orientacyjny. Należy uwzględnić wszystkie nieujęte do przedmiaru elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4. Uwaga:
1) Dokumentacja projektowa będąca podstawą wykonania robót zwiera szerszy zakres robót niż zakres zamówienia.
2) Dokumentacja projektowa obejmuje całościową przebudowę budynku archiwum, w ramach I etapu będą realizowane roboty wyszczególnione w pkt. 1.
5. Podstawa wykonania robót.
1) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 626.2020, znak AB.6740.1.465.2020 z dnia 05.11.2020 r.;
2) dokumentacja projektowa;
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
6. Informacje dodatkowe.
1) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest w ciągu 10 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu: kosztorys ofertowy, odzwierciedlający cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, zawartą w formularzu ofertowym oraz harmonogram rzeczowo-finansowy.
2) Zamawiający informuje, że zadnie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej wraz z jej budową, przebudową.
3) Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego
4) Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności.
5) Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z w/w dokumentacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182904,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182904,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182904,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Jóźwik KRISBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271285616

7.3.4) Miejscowość: Dębołęka 37

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182904,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.