eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › "Budowa zielonych przystanków i ogrodu deszczowego w gminie Złocieniec"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa zielonych przystanków i ogrodu deszczowego w gminie Złocieniec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złocieniec

1.3.) Oddział zamawiającego: Stanowisko Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/910901

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zielonych przystanków i ogrodu deszczowego w gminie Złocieniec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8726f2a9-f325-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066190/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Budowa zielonych przystanków i ogrodu deszczowego w gminie Złocieniec”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dwóch zielonych przystanków w gminie Złocieniec

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch wiat przystankowych typu „Zielony Przystanek” z ławkami szt. 2, gablotami podświetlonymi LED szt. 2, modułami oświetlenia LED szt. 3, znakiem przystanku szt. 1, koszem szt. 1, kratownicami szt. 4, donicami betonowymi szt. 4, modułami zielonego dachu z systemem retencjonowania wody szt. 3, modułami zielonej ściany szt.4, betonowymi prefabrykowanymi fundamentami szt. 5.
Wiaty zostaną zamontowane w dwóch lokalizacjach: działka nr 81/17 obręb 0012 Złocieniec oraz działka 1/38 obręb 0003 Złocieniec.
Dokładne miejsce posadowienia wiat zostanie wskazane przez Zamawiającego.
Informacje techniczne:
Wiata typu „Zielony Przystanek”(wym. Około 4000 x 1400mm, wys. 2700mm) o wzmocnionej konstrukcji dostosowanej do utrzymania roślinnego dachu, zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi(obciążenie dachu wiaty około Q=400 kg/m2) zaopatrzona w efektywny system retencjonowania wody opadowej. Konstrukcja wiaty 3-modułowa, zabezpieczona antykorozyjne poprzez cynkowanie ogniowe oraz lakierowanie proszkowe. Wiata wykonana z profili stalowych zimno-giętych.
Na czterech modułach montowane rozprowadzanie wody do donic oraz stalowe kratownice umożliwiające pięcie się roślin.
Wypełnienie ścian wiaty – szkło hartowane o grubości min. 8mm, montowane za pomocą systemowych profili aluminiowych wraz z uszczelkami , lakierowanych w kolorze wiaty.
Dach (o wym. około 1900 x 4300 mm)– konstrukcja umożliwiająca łatwą instalację elementów retencji wody i elementów roślinności, zapewniająca właściwe przechwytywanie i retencjonowanie wody opadowej oraz utrzymanie roślinnego dachu.
Ławka drewniana z drewnianym oparciem – budowa modułowa, dł. 2/3 wiaty.
Listwy ławki drewniane zabezpieczone impregnatem i lakierem bezbarwnym w kolorze naturalnego drewna.
Gablota na rozkład jazdy o wymiarach około 1250 x 850 mm – konstrukcja aluminiowa z podświetleniem LED, montowana na tylnej ściance, na module wiaty.
Gablota reklamowa dwustronna o wymiarach około 1920 x 1260 mm – konstrukcja aluminiowa z podświetleniem LED, wbudowana w boczną ściankę.
Znak przystanku D-15 - montowany do dachu wiaty.
Kosz na śmieci – mocowany do wiaty lakierowany poj. 24l.
Betonowe fundamenty prefabrykowane – umożliwiające stabilne osadzenie wiaty w podłożu – 5 szt.
Donice betonowe - w kolorze szarym, ocieplone styropianem, wymiar donic ok. 1245 x 500 x 500 mm - 4 szt. ustawione za wiatą i przy jednej ze ścian bocznych, umożliwiające wzrost roślin pnących oraz niskopiennych.
Zieleń (zielony dach i donice) – specjalnie dobrane gatunki roślin odpornych na przesuszenia (np. bluszcze oraz trawy niskopienne).
Przedmiot zamówienia nie obejmuje przyłącza energetycznego i podłączenia gablot i oświetlenia wiaty do zasilania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 129939,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) zamówienie częściowe nr 2.
Budowa ogrodu deszczowego w gminie Złocieniec.

W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie ogrodu deszczowego w postaci dwóch rabat infiltrujących w gruncie o powierzchni około 23 m2. Ogrody deszczowe retencjonują wodę deszczową z dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz infiltrują ją stopniowo w głąb gruntu.

Warstwy konstrukcyjne projektowanego ogrodu deszczowego w gruncie:
a) warstwa antyerozyjna – otoczak (frakcja 8/16 mm), grubość warstwy 5 cm,
b) warstwa agrotkaniny 200g/m2,
c) warstwa wegetacyjna – mieszanka piasku rzecznego i ziemi urodzajnej w stosunku 1:1, grubość warstwy 30 cm,
d) warstwa filtracyjna – piasek gruboziarnisty płukany, grubość warstwy 10 cm,
e) warstwa geowłókniny separacyjno-filtracyjnej 200 g/m2,
f) warstwa drenażowa – kruszywa o frakcji 16/32 mm, grubość warstwy 30cm.
W ramach inwestycji przewiduje się elementy małej architektury w postaci dwóch przyściennych zbiorników na deszczówkę 350 l, które należy podłączyć do rur spustowych Zbiornik na deszczówkę to nie tylko funkcjonalne rozwiązanie, ale także piękny element dekoracyjny.
Dane techniczne zbiornika: szerokość 124cm głębokość 40cm wysokość 100cm wykonany
z polietylenu w kolorze jasnego drewna.
Do małej architektury zaliczona zostanie również osłona na śmietnik z metalu w kolorze ciemny grafit o wymiarach 1600 x 1600 x 1320 mm plus pergola dopasowana do konstrukcji. Konstrukcja stalowa spawana, malowana proszkowo. Klapa uchylna od góry, drzwi z boku na ścianie szer. 1320 mm, wypełnienie sztachetki ceowniki przynitowane.
Wizualizacja i koncepcja urządzenia ogrodu (zamówienie częściowe nr 2) zostały przedstawione w załączniku nr 2 do SWZ.

1) Zakres prac do wykonania:
a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
b) wykonanie wykopu pod ogród deszczowy
c) zabezpieczenie wykopu,
d) wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich,
e) wykonanie warstw drenażowych – konstrukcyjnych ogrodu deszczowego,
f) wymianę gruntu – w przypadku wystąpienia gruntów niekontrolowanych,
g) zasypanie wykopów,
h) zagęszczenie nasypów
i) wywóz nadmiaru ziemi,
j) utylizację ziemi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129939,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129939,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129939,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arret Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312643550

7.3.3) Ulica: Kopalniana 11

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129939,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pasjonaci Zieleni Justyna Strógarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561768984

7.3.4) Miejscowość: Bełtno

7.3.5) Kod pocztowy: 78-312

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest realizowane przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.