eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35727049-b95a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050993/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117732/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej nr 108358 L w miejscowości Sulów na odcinku 450,46 mb wraz z budową mostu na rzece Bystrzyca. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

3.1 Branża drogowa
Zaprojektowano budowę drogi na odcinku 450,46 m. Geometrię drogi zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego przebiegu oraz lokalizacji projektowanego obiektu mostowego. W planie zaprojektowano trzy łuki kołowe o promieniach R=250 m o pochyleniach daszkowych oraz cztery odcinki proste. Początek drogi stanowi krawędź drogi powiatowej nr 2289L. Koniec drogi stanowi krawędź drogi gminnej nr 108357L. Krawędzie dróg gminnych wyokrąglono promieniami R=15 m po stronie prawej oraz R=12 m po stronie lewej.
Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania placu utwardzonego.

Podstawowe parametry projektowanej drogi:
– kategoria drogi gminna
– długość drogi 450,46 m
– klasa drogi „D” dojazdowa
– prędkość projektowa 40 km/h
– liczba jezdni 1
– liczba pasów ruchu 2
– szerokość pasa ruchu 2,75 m
– szerokość poboczy przy pasie ruchu 0,75m
– chodnik na odcinku od drogi powiatowej do mostu o szerokości 2m
– pochylenie jezdni daszkowe 2%
– pochylenie pobocza 8%
– pochylenie chodnika w stronę jezdni 2%

Zakres robót drogowych:
– wykonanie wykopów,
– wykonanie nasypów,
– wykonanie elementów odwodnienia drogi (odmulenie rowów, wymiana istniejącego przepustu pod zjazdem, wykonanie ścieku liniowego),
– wykonanie warstw nawierzchni,
– ustawienie krawężników,
– wykonanie chodników,
– wykonanie poboczy,
– humusowanie skarp i terenów zielonych,
– wykonanie umocnień skarp,
– ustawienie barier ochronnych,
– wymiana istniejącego przepustu pod zjazdem,
– zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej,
– wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu)
– wykonanie zjazdów szt. 4 (2 z kostki w ciągu chodnika, 2 z kruszywa gr. 15 cm)

Roboty rozbiórkowe:
– rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej od km 0+000 do km 0+390 oraz nawierzchni w obrębie skrzyżowania z droga gminną na zakresie grubości warstw bitumicznych,
– rozbiórka wyspy azylu na drodze powiatowej nr 2289L

Konstrukcja nawierzchni:
Jezdnia:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 4 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 8 cm
– podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 30 cm

Chodnik:
– kostka brukowa betonowa wibroprasowana 6 cm
– podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 15 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 15 cm

Zjazdy – z kostki brukowej:
– kostka brukowa betonowa wibroprasowana 8 cm
– podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 15 cm
– warstwa piasku z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 15 cm

Konstrukcja nawierzchni na włączeniu do drogi powiatowej nr 2289L:
– warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 5 cm
– warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 7 cm
– podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm
– warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym 22 cm
– warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki stabilizowanej spoiwem hydraulicznym – 25 cm

Konstrukcja poboczy:
– mieszanka niezwiązana kruszywem C90/3 15 cm


W obrębie planowanej drogi należy zabezpieczyć:
– rurą osłonową dwudzielną sieć wodociągową woD110, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+130,
– rurą osłonową dwudzielną sieć telekomunikacyjną, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+140,
– rurą osłonową dwudzielną sieć kanalizacji sanitarnej ks90, przebiegającą pod istniejącym korpusem drogi gminnej w km ok. 0+145.


3.2 Branża mostowa
Projektuje się obiekt konstrukcji ramowej wykonanej na mokro posadowionej bezpośrednio. Połączenie obiektu z nasypem drogowym zaprojektowano na pomocą bocznych ścian żelbetowych zakotwionych w ławie fundamentowej. Na płycie ustroju niosącego oraz na zwieńczeniu ścian żelbetowych zaprojektowano kapę gzymsową i kapę chodnikową. Na połączeniu nawierzchni na moście i dojazdach projektuje się płyty przejściowe. Dodatkowo wykonane zostaną roboty polegające na wykonaniu izolacji przeciwwodnych, wykonaniu kap gzymsowych, ustawieniu barier ochronnych na obiekcie i dojazdach do obiektu, umocnieniu skarp, umocnieniu koryta rzeki.
Podstawowe parametry nowego mostu:
– długość ustroju niosącego 9,20 m
– szerokość całkowita mostu 10,65 m
– światło mostu 8,00 m
– kąt przecięcia osi drogi z rzeką ~55°
– szerokość pasa ruchu na obiekcie 2 x 2,75 m
– szerokość chodnika 2,00 m
– klasa drogi „D” – dojazdowa
– szerokość nawierzchni drogi na dojazdach 5,50 m

Zakres robót mostowych:
– wbicie grodzic,
– wykonanie wykopów pod ławy fundamentowe,
– wykonanie ław fundamentowych,
– wykonanie ustroju niosącego „na mokro”,
– wykonanie ścian bocznych na połączeniu korpusu drogowego z obiektem,
– wykonanie elementów odwodnienia płyty ustroju niosącego,
– wykonanie zasypki pomiędzy ścianami bocznymi,
– wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju niosącego,
– zabezpieczenie izolacją lekką powierzchni betonowych stykających się z gruntem,
– wykonanie płyt przejściowych,
– wykonanie kap gzymsowych,
– wykonanie kap chodnikowych,
– ustawienie krawężników na obiekcie i dojazdach,
– umocnienie skarp,
– wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem,
– ustawienie barier ochronnych i balustrad na obiekcie,
– wykonanie nawierzchni na obiekcie i dojazdach.


Dane podstawowe istniejącego przepustu przeznaczonego do rozbiórki:
– długość całkowita przepustu 3,38 m
– szerokość całkowita przepustu 10,12 m
– szerokość jezdni na przepuście ~3,0 m
– światło przepustu 4x ø 1,10 m

Roboty rozbiórkowe:
– rozebranie balustrad
– rozebranie nadbetonu nad prefabrykatami
– rozbiórka prefabrykatów żelbetowych rurowych
– rozebranie ścianek bocznych
– rozebranie nawierzchni jezdni
– rozebranie korpusu drogowego w obrębie obiektu

W ramach budowy mostu przewidziano:
– oczyszczenie koryta rzeki z zanieczyszczeń,
– wyprofilowanie skarp rzeki na długości przewidzianych robót hydrotechnicznych,
– umocnienie koryta na całej szerokości (dno + skarpy + półki) na długości: od napływu + pod obiektem + od odpływu,
– grubość materaca gabionowego 23cm,
– materac gabionowy wypełnić kamieniem łamanym frakcji 70 – 150 mm,
– umocnienie dna narzutem kamiennym grubości 20 cm frakcji 10 cm,
– umocnienie półek podobiektowych materacem gabionowym,
– na półkach w miejscu materaców gabionowych wykonać nawierzchnię gruntową zapewniającą bezpieczną migrację zwierząt.


3.3 Budowa kanału technologicznego

Projektowana budowa kanału technologicznego obejmuje:
– budowa kanału technologicznego KTu1 355,00 m
– budowa kanału technologicznego KTp1 103,00 m
– budowa studni kablowych typu SKR-2 8 szt.

Zaprojektowano budowę kanału technologicznego o profilu:
– KTu1 profil podstawowy kanału ulicznego (rura osłonowa RHDPE 125/7,1, trzy rury światłowodowe 40/3,7 koloru czarnego z wyróżnikiem kolorów oraz prefabrykowaną wiązką mikrorur 40+7x10/8 mm koloru pomarańczowego) dla ciągów biegnących wzdłuż projektowanej drogi,
– KTp1 profil podstawowy kanału przepustowego (rura osłonowa RHDPE 125/7,1 oraz rura osłonowa RHDPE 125/7,1, w którą zaciągnąć należy trzy rury światłowodowe 40/3,7 koloru czarnego z wyróżnikiem kolorów i prefabrykowaną wiązką mikrorur 40+7x10/8 mm koloru pomarańczowego) dla przejść poprzecznych pod projektowanymi drogami, parkingami, zjazdami, ściankami przepustów, kapami mostów.

Dla projektowanego kanału technologicznego przewidziało budowę studni kablowych typu SKR-2 z betonu zbrojonego wodoszczelnego B-30 z otworem na osadnik oraz ramą ciężką. Zastosować ramy i pokrywy studni z kołnierzem żeliwnym (nie dopuszcza się stosowania obramowań pokryw i ram wykonanych ze stali). Dla studni zastosować ramy i pokrywy w klasie B125.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
Przedmiary robót dla poszczególnych branż mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną.
Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji, w cenie umownej.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacja projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3819283,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5618591,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3819283,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUFORTIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123289562

7.3.3) Ulica: Willowa

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-819

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PRD Lubartów S.A. 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 7 - Roboty drogowe, kanał technologiczny
DURA Sp. z o.o. 20-150 Lublin, ul. Bursaki 16 - Roboty izolacyjne, roboty z branży mostowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3819283,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.