eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w m. Buniewice



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w m. Buniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia świetlicy wiejskiej w m. Buniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2150dab-f948-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048462/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń w związku ze zmianą sposobu użytkowania kotłowni na świetlicę wiejską w m. Buniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIGK.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, zagospodarowania terenu umożliwiające wykonanie prac na zadaniu pn. „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia kotłowni na świetlicę wiejską w m. Buniewice 14 – roboty wykończeniowe, III etap, dz. nr 86/2 gmina Kamień Pomorski”.
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia:
1) Roboty przygotowawcze – zabezpieczenie terenu budowy
2) Roboty remontowe konstrukcji świetlika z wymianą okien
3) Obróbki dekarskie na dachach poniżej świetlika. D1 i D2.
4) Remont posadzki w pom. 01 wg. rys. 20, 21 – Dokumentacja do realizacji, rozbiórka
posadzki cementowej z wykonaniem nowych warstw pod posadzkowych
5) Roboty wykończeniowe ścian i sufitów
6) Zadaszenie nad drzwiami zewnętrznymi
7) Montaż stolarki drzwiowej
8) Wykonanie dojścia z wykończeniem schodów zewnętrznych, podestu-spocznika
9) Wywóz i utylizacja gruzu budowlanego
10) Kanalizacja sanitarna: podejścia i montaż armatury sanitarnej.
11) Instalacyjne roboty elektryczne
12) Instalacja niskoprądowa - strukturalna.
13) Instalacja odgromowa.
14) Wentylacja pomieszczeń za pomocą wywietrzaków cylindrycznych i wentylacji wyciągowej w pomieszczeniach wg. rys. nr 22, 23.
15) Wyposażenie remontowanych pomieszczeń sanitarnych.
3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kosztorys ofertowy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy nie wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a niezbędne do właściwego, wymaganego przez obowiązujące przepisy techniczno-budowlane, normy i zasady wiedzy budowlanej wykonania zadania.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy z podziałem na okresy 1 miesięczne.
7. Wykonawca we własnym zakresie musi się dowiedzieć, gdzie i w jakiej odległości będzie mógł składować urobek nieprzydatny do ponownego wbudowania.
8. Projekt budowlano przedmiar robót, STWiOR, decyzje i umowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, które należy analizować w sposób rzeczowy i staranny i kompleksowy.
9. Zaleca się odwiedzenie miejsca budowy celem sprawdzenia warunków przyszłego placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca musi ująć także odtworzenie elementów nie wyszczególnionych w dokumentacji, które mogą zostać naruszone w trakcie prac.
10. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
11. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).
12. Wykonawca we własnym zakresie:
 zorganizuje czasowe zaplecze budowy,
 zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy,
13. Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej wraz z obsługą geodezyjną w tym powykonawczą inwentaryzację, obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
14. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
 dozór budowy i ochronę mienia,
 realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych,
 utrudnienia związane z realizacją zadania.
15. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz w STWiOR na własny koszt Wykonawcy.
16. Na co najmniej pięć dni przed dniem odbioru końcowego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą podpisaną przez kierownika budowy i zatwierdzoną przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru
17. Po zrealizowaniu przedmiotu umowy Wykonawca przekazuje Dokumentację powykonawczą sporządzoną w 1 egz. w formie papierowej oraz w 1 gez w formie elektronicznej (np. płyta CD), która winna zawierać w szczególności:
 oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót objętych umową oraz o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,
 oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,
 protokoły badań i sprawdzeń, pomiary i ekspertyzy wynikające z zapisów Specyfikacji Technicznych poszczególnych branż
 protokoły z odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu,
 projekt powykonawczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba) uwzględniający dokonane zmiany w trakcie budowy, potwierdzone przez kierownika budowy, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze szczegółowym zestawieniem tych zmian, oraz jeżeli wymagają tego odrębne przepisy uzyskaną zgodę organu uprawnionego do zatwierdzania zmian,
 certyfikaty, deklaracje i/lub aprobaty techniczne wbudowanych wyrobów budowlanych,
 dziennik budowy i inne dokumenty wynikające ze specyfikacji technicznych, warunkujące odbiór końcowy i oddanie przedmiotu zamówienia do użytku.

18. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Wykonawca ma prawo skorygować ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Andrzej Granat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9860224554

7.3.3) Ulica: Wąska 1

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.