Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226171/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47 83 54 869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lucyna.wcislo@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/210153/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef74d250-019a-4795-9c1f-a29833f89ba5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie wentylacji mechanicznej w KMP Tarnów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275999,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wentylacji w szatni wydziału ruchu drogowego na poddaszu budynku Komisariatu Policji Tarnów – Centrum, ul. Bandrowskiego 3,
33-100 Tarnów. Prace, których dotyczy zadanie obejmują wszystkie czynności umożliwiające
i mające na celu wykonanie i odbiór robót zgodnych z rozwiązaniami zawartymi w projekcie wykonawczym, a w szczególności:
dostarczenie i montaż urządzeń,
wykonanie prób instalacji wraz ze sporządzeniem niezbędnych protokołów,
rozruch, odbiór i przekazanie instalacji do eksploatacji,
koordynację międzybranżową robót,
zapewnienie konserwacji w okresie gwarancji.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie ww. roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
3) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić:
a) opis proponowanych produktów lub techniki wykonania robót;
b) dokumenty potwierdzające parametry techniczne;
c) analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że proponowane rozwiązania są w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania;
d) zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac.
5) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
6) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
7) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
8) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.05.2025 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komisariatu Centrum w Tarnowie, ul. Bandrowskiego 3.
9) Termin realizacji:
1) przekazanie terenu robót nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót;
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty będą trwały nie dłużej niż 90 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu robót;
3) po podpisaniu umowy i wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, Wykonawca może dokonać oględzin, pomiarów i obmiarów na miejscu realizacji prac. Prace te nie będą traktowane jako przekazanie terenu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356356,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMDŹWIG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8730019803
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-101
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) przekazanie terenu robót nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Wykonawcę do Zamawiającego zamiaru rozpoczęcia robót;
2) termin realizacji umowy: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że roboty będą trwały nie dłużej niż 90 dni kalendarzowych od daty przekazania terenu robót;
3) po zawarciu umowy i wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, Wykonawca może dokonać oględzin, pomiarów i obmiarów na miejscu realizacji prac
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń nr 610, 729A, 730, 732, 734, 802, korytarz przed 802, 803, 805 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Hucie Mińskiej (IV)
- Remont budynku wiel. mieszkalno-usługowego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op. przy ul. Powstańców Śl. 20
- Dostosowanie obiektów jednostek Powiatu Ostródzkiego do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Przebudowa Klubu Studenckiego RYWAL
- Dostawa i montaż platformy wewnętrznej dla osób z niepełnosprawnościami w budynku głównym WORD w Gorzowie Wlkp.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





