eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7100fd18-033a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Modernizacja systemu BMS - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/WAG/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 – etap I w skład, którego wchodzi wykonanie następujących zadań:
1) Układ automatyki SA-BMS-U.C13 z etapu 2.2,
2) Układ automatyki SA-BMS-U.C45 z etapu 2.1,
3) Układ automatyki SA-BMS-A.2 z etapu 2.2,
4) Układ automatyki SA-BMS SK.A.2.33 z etapu 2.2,
5) Układ automatyki SA-BMS SK.A.2.11 z etapu 2.2,
6) Układ automatyki SA-BMS-A.3 z etapu 2.1,
7) Układ automatyki SA-BMS-A.4.SICH1 z etapu 2.1,
8) Układ automatyki SA-BMS-A.4.1 z etapu 2.2,
9) Układ automatyki SA-BMS-A.4.2 z etapu 2.2,

zgodnie z oznaczeniem w projekcie wykonawczym.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6.1 do SWZ.
Z uwagi na zainstalowany na obiekcie Zamawiającego BMS, który obsługuje aktualnie III piętro w budynku przy ul. F. Klimczaka 2 wszelkie kolejne elementy systemu, które są przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być oparte na systemach WAGO i być zsynchronizowane z istniejącym systemem.
Z uwagi, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołał się do nazw własnych, znaków towarowych. W związku z tym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał kryteria stosowane w celu oceny równoważności – Załącznik nr 6.1 do SWZ, folder: 1_Opis, plik: Przedmiar z warunkami równoważności (dokumentacja pomocnicza).
Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, do złożenia wraz z ofertą wykazu oferowanych produktów równoważnych wraz z kartami katalogowymi producenta/sprzedawcy tych produktów potwierdzającymi parametry równoważności.
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie lub złożenia na wezwanie wyłącznie brakujących kart katalogowych.
W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wykazu oferowanych produktów równoważnych, poczytuje się w razie wątpliwości, że Wykonawca oferuje wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową bez stosowania produktów równoważnych.

Prace na terenie budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów mogą być prowadzone w następujących godzinach:
1. W pokojach biurowych od godz. 8 do godz. 16 w obecności pracowników Zamawiającego,
2. Na korytarzach, w garażu, na dachu, w salach konferencyjnych przez całą dobę.
Zamawiający zastrzega , że w koniecznych wypadkach (np. posiedzenia sesji Rady Dzielnicy Wilanów) może nie zezwolić na wykonywanie ww. prac we wskazanych godzinach, o czym z dwudniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, żeby pracownicy Wykonawcy/Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy, wykonujący roboty instalacyjne, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Na dowód tego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, które będzie stanowiło załącznik nr 4 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 05.08.2022 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty, w związku z czym przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.