Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00230736/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00305090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie cumowniczego pomostu pływającego stanowiącego wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957465577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie cumowniczego pomostu pływającego stanowiącego wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b28f11-f9f7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511587/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie i montaż cumowniczego pomostu pływającego stanowiącego wyposażenie Miejskiego Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej w Barlinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.III.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” cumowniczego pomostu pływającego zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 729/16 obręb 2 Barlinek (Jezioro Barlineckie).
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu technicznego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
2) zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych;
3) przygotowanie terenu budowy w tym rozbiórka prowizorycznych konstrukcji drewnianych,
4) wykonanie na podstawie decyzji nr 266/2022 – pozwolenie na budowę i opracowanej dokumentacji następujących robót budowlanych:
a) pomostu przęsłowego o długości 16m i szerokości 2m z profili zamkniętych ocynkowanych na czterech pływakach prefabrykowanych HCP200,
b) dwóch wysięgników cumowniczych o długości 6,1m i szerokości 0,7m każdy na dwóch pływakach PE650,
c) trapu długości 2m (w tym 1m nad wodą) i szerokości 1m;
5) oczyszczenie dna wokół pomostu cumowniczego z zalegających odpadów mogących stanowić zagrożenie dla użytkowników pomostu;
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokumentu równoważnego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt budowlany „Budowa pomostu cumowniczego na Jeziorze Barlineckim – działki 729/13, 729/16 w Barlinku” – załącznik nr 1 do decyzji 266/2022 (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy obiektu „Miejskie Centrum Rekreacji i Integracji Społecznej” w Barlinku (załącznik nr 11 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) Część stała pomostu cumowniczego, opisana w Projekcie budowlanym „Budowa pomostu cumowniczego na Jeziorze Barlineckim – działki 729/13, 729/16 w Barlinku” – załącznik nr 1 do decyzji 266/2022 (załącznik nr 10 do SWZ), nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia. Część stała pomostu została wykonana wcześniej na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia z dnia 29 stycznia 2021 r. (znak: BOŚ.6743.1.36.2021.ASz) i należy się do niej nawiązać z konstrukcją pomostu pływającego.
2) Zamawiający dysponuje czterema fabrycznie nowymi pływakami HCP 200 (załącznik nr 12 do SWZ) oraz czterema fabryczne nowymi pływakami PE650 (załącznik nr 13 do SWZ), które należy wykorzystać przy realizacji przedmiotu zamówienia. Pływaki składowane są na terenie Barlinka w odległości ok. 3km od placu budowy. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej niezbędne koszty transportu pływaków do miejsca fabrykacji i miejsca montażu pomostu.
3) Należy przewidzieć możliwość blokowania trapu do części stałej pomostu. Wykonawca ma zaproponować rozwiązanie i uzgodnić je z Zamawiającym na etapie przygotowania projektu technicznego.
4) Poszycie pomostu należy wykonać z desek pomostowych WPC o wymiarach wskazanych w Projekcie budowlanym „Budowa pomostu cumowniczego na Jeziorze Barlineckim – działki 729/13, 729/16 w Barlinku” – załącznik nr 1 do decyzji 266/2022 (załącznik nr 10 do SWZ).
5) Kolorystyka desek pomostowych zastosowanych na części pływającej winna być taka sama jak na części stałej pomostu cumowniczego.
6) Każdy z wysięgników cumowniczych należy wyposażyć w co najmniej 3 rożki cumownicze (knagi) oraz odbijacze z tworzywa sztucznego.
7) Pomost przęsłowy należy wyposażyć w 7 rożków cumowniczych jak na szkicu stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.
8) Rodzaj i typ rożków cumowniczych (knag) należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie przygotowania projektu technicznego.
9) Zamawiający dopuszcza zastosowanie zaczepów pierścieniowych lub podobnych dostępnych na rynku w miejsce rożków cumowniczych (knag).
10) Na etapie przygotowania projektu technicznego należy przewidzieć możliwość zastosowania węzłów montażowych dla drugiej pary wysięgników cumowniczych po przeciwnej stronie przewidzianych w projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SWZ). Zaprojektowane dodatkowe węzły montażowe nie mogą ograniczać normalnej eksploatacji pomostu przęsłowego, a w szczególności możliwości przybijania do niego.
11) Zamawiający zastrzega sobie, że uszczegółowienie wskazane w pkt 10) nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, a w szczególności do roszczenia wykonania dodatkowej pary wysięgników cumowniczych.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych posesji przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół placu budowy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni ulic wokół placu budowy.
Materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157357,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157357,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stolarnia Marwice Jacek Kołodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080438949
7.3.3) Ulica: Marwice 15
7.3.4) Miejscowość: Baczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-432
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOLARNIA MARWICE Jacek Kołodziński
jakie przetargi wygrała firma
STOLARNIA MARWICE Jacek Kołodziński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257357,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Zagospodarowanie terenu przy zespole kąpieliska miejskiego w Barlinku"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania IT w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa molo turystycznego na stawie w Mełgwi w ramach projektu "Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie gminy Mełgiew"
- Modernizacja istniejącego zejścia na plażę nr 9 w miejscowości Dębina
- Budowa ekologiczno-edukacyjnego pomostu rekreacyjnego na jeziorze Wądół
więcej: Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.