eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichałowiceBudowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 388 50 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@michalowice.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1418d29-65a7-4364-bf82-0dacfd75d4d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1418d29-65a7-4364-bf82-0dacfd75d4d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021422/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266884

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Inwestycji polegającej na budowie wiatrołapu i windy w Szkole Podstawowej w Więcławicach Starych, Gmina Michałowice, Powiat Krakowski, objętej pozwoleniem na budowę Decyzja Nr AB.V.1.898.2024 z dnia 26.09.2024 r., (Decyzja przenosząca pozwolenie Nr AB.V.2.29.2025 z dnia 12.03.2025 r.).
2. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:
1) Pozwoleniem na budowę – (zał. Nr 8 do SWZ);
2) Dokumentacją projektową – projekt zagospodarowania terenu – (zał. Nr 9A do SWZ);
3) Dokumentacją projektową – projekt techniczny – (zał. Nr 9B do SWZ);
4) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – (zał. Nr 10 do SWZ);
5) Przedmiarem prac / Kosztorysem ofertowym – (zał. Nr 11 do SWZ);
6) Projektowanymi postanowieniami umowy (PPU) - (zał. Nr 12 do SWZ),
7) wszelkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami administracyjnymi,
8) niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
3. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
4. Prace związane z realizacją zamówienia będą prowadzone w obrębie funkcjonującego obiektu Szkoły Podstawowej. Prace, składowanie i dowóz materiałów należy tak prowadzić, aby nie kolidowały
z funkcjonującymi obiektami oraz zabudową jednorodzinną, a także nie wpływały na dyskomfort osób korzystających z obiektu wymienionego w zdaniu pierwszym, a miejsce prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich.
5. O ewentualnych utrudnieniach w komunikacji lub zamknięciach dojść, części parkingu należy powiadomić użytkowników (Dyrektora Szkoły Podstawowej) z odpowiednim wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45262522-6 - Roboty murarskie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 725.700,00 zł brutto.
2. W niniejszym postępowaniu złożono 1 (jedną) ofertę z następującą ceną:
Artmed Sp. z o.o. 97-200 Tomaszów Maz., ul. św. Antoniego 18 lok. 3, cena: 965.745,18 zł brutto.
3. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
4. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965745,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965745,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.