Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198479/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00218466/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARY BRUS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 47A
1.5.2.) Miejscowość: Stary Brus
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-244
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 571 01 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@starybrus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: starybrus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d8f19bd-a314-4b90-9aff-0c3f4d62471e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8f19bd-a314-4b90-9aff-0c3f4d62471e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiotem zamawiania jest:
Przedmiotowa inwestycja będzie obejmowała przebudowę, rozbudowę oraz częściową nadbudowę istniejącego budynku Urzędu Gminy Stary Brus, zlokalizowanego w msc. Stary Brus, gm. Stary Brus na dz. nr ewid. 333.
W ramach inwestycji projektuje się przebudowę i rozbudowę wraz z częściową nadbudową istniejącego budynku Urzędu Gminy Stary Brus. W ramach rozbudowy od strony południowej budynku powstanie nowa dwukondygnacyjna część budynku (parter z poddaszem użytkowym).
Ponadto, planuje się rozbiórkę jednokondygnacyjnej istniejącej części budynku stanowiącej kotłownię i sanitariaty oraz rozbudowę budynku w miejscu rozbieranych części. Częściowa nadbudowa budynku będzie polegała na wykonaniu i podwyższeniu ściany kolankowej oraz nowej konstrukcji dachu nad skrzydłem środkowym jednokondygnacyjnym budynku. Planuje się całkowitą wymianę poszycia dachu istniejących części wraz z nowym ołaceniem.
Ponadto, przebudowa budynku będzie polegała na częściowym zamurowaniu otworów okiennych i drzwiowych, wykonaniu nowych otworów drzwiowych oraz poszerzeniu otworów drzwiowych wewnętrznych. Projektuje się wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz częściowo wewnętrznej, a także całkowitą wymianę stolarki okiennej. Budynek zostanie odpowiednio docieplony do wymagań WT 2021.
W ramach inwestycji projektuje się wykonanie nowej wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, c.w.u, c.o., wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, wywiewnej mechanicznej w części nowoprojektowanej (sanitariaty), instalacji klimatyzacji, instalacji elektrycznej oraz wykonanie nowej instalacji PV na dachu budynku. Instalacja grawitacyjna w istniejącej części budynku pozostanie bez zmian.
Ilość kondygnacji budynku nie ulegnie zmianie. Budynek będzie posiadał dwie kondygnacje nadziemne – parter + poddasze użytkowe (skrzydło północne i południowe). Układ funkcjonalno- użytkowy budynku częściowo ulegnie zmianie.
W istniejącej części na parterze budynku zostaną zachowane istniejące pomieszczenia oraz wydzielone nowe. W sumie w istniejącej części budynku na parterze powstanie łącznie 8 biur, recepcja, sala ślubów, pomieszczenie informacji niejawnych oraz w nowoprojektowanej parterowej części budynku sanitariaty ogólnodostępne tj. WC męski, WC damski/niepełnosprawnych, a także pomieszczenie socjalne i pomieszczenie techniczne. W południowej rozbudowywanej części budynku na parterze powstanie pomieszczenie porządkowe, klatka schodowa oraz sala konferencyjna przeznaczona na czasowy pobyt.
Poddasze użytkowe składać się będzie z istniejącej części północnej, której układ funkcjonalno-użytkowy pozostanie bez zmian oraz nowoprojektowanej części południowej w której powstaną 4 biura oraz WC damski.
W budynku przewiduje się zatrudnienie łącznie 22 osób, w tym 18 kobiet i 4 mężczyzn. Biura w budynku projektowane będą jako jedno i dwuosobowe. Wysokość pomieszczeń biurowych wyniesie min. 2,50m.
Parter budynku będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem wydzielono dwa miejsca postojowe o wym. 3,60x5,00m. Szerokość drzwi wejściowych do budynku oraz szerokość drzwi wewnętrznych na parterze min. 90cm. Projektuje się poziom posadzki bez zbędnych progów. Jedna łazienka na parterze zostanie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W ramach inwestycji objętej opracowaniem planuje się wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej (wykonanie nowego przyłączą wodociągowego, kanalizacyjnego oraz przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacyjnego, wykonanie 6 wymienników pionowych dla gruntowej pompy ciepła, a także wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku) według opracowań technicznych branżowych.
Charakterystyczne cechy obiektu budowlanego:
- powierzchnia użytkowa: 629,50 m2
- powierzchnia zabudowy: 613,45 m2
- kubatura: 3328 m3
- liczba kondygnacji nadziemnych: 2
- liczba kondygnacji podziemnych: 0
- długość całkowita: 50,35 m
- Szerokość całkowita: 21,055 m
- wysokość całkowita: 7,93 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262660-5 - Usuwanie azbestu
45262690-4 - Remont starych budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262310-7 - Zbrojenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3187827,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3187827,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3187827,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U "Styl-Bud" Małgorzata Świeca-Ignatiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565-145-86-65
7.3.3) Ulica: Nadbużańska
7.3.4) Miejscowość: Orchówek
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3187827,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





