Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235310/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00304961/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traktorzystów 42
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-695
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 202 54 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpszacisze.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e597ae0-a125-4d7b-b067-ec407c7087951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e597ae0-a125-4d7b-b067-ec407c708795
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00605244/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej ,,Zacisze'' z podziałem na 9 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.260.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259855,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Boczek wędzony parzony - 35 kgFlaki wołowe – krojone - 50 kg
Golonka wieprzowa - 20 kg
Nogi wieprzowe - 20 kg
Łopatka wieprzowa b/k - 100 kg
Wołowe z kością – szponder - 50 kg
Gulaszowe wołowe ekstra - 30 kg
Goleń wołowa b/k - 20 kg
Karczek wieprzowy b/k - 100 kg
Żeberka wieprzowe mięsne paski - 50 kg
Słonina - 10 kg
Ozory wieprzowe - 30 kg
Schab wieprzowy b/k - 100 kg
Wołowina b/k zrazowa górna - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 12572,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurczaki - 200 kgFilet z kurczaka - 200 kg
Udko z kurczaka - 70 kg
Podudzie-pałka z kurczaka - 250 kg
Filet z indyka - 80 kg
Skrzydła z kurczaka - 150 kg
Żołądki z kurczaka - 20 kg
Żołądki z indyka - 20 kg
Udziec z kurczaka b/k i skóry - 30 kg
Wątroba drobiowa - 40 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 12111,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kiełbasa podwawelska 65% mięsa - 100 kgParówka gruba 50% mięsa - 120 kg
Parówka drobiowa naturalna cienka - 50 kg
Frankfuterki drobiowe - 40 kg
Karczek w ziołach - 30 kg
Ogonówka wędzona(mięso wp. min 70%) -30 kg
Kiełbaski białe z szynki(min.65% mięsa) - 40 kg
Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami - 50 kg
Baleron szynka ( mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy) - 50 kg
Szynka wp.gotowana 80% mięsa - 50 kg
Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości białka - 30 kg
Szynka z indyka po staropolsku - 20 kg
Szynka wp. domowa 80% mięsa - 40 kg
Polędwica sopocka - 50 kg
Szynka wp. ze spichrza 80% mięsa - 40 kg
Szynka wp. z liściem 80% mięsa - 65 kg
Kaszanka - 70 kg
Krotoszyńska parzona - 30 kg
Szynka konserwowa - 70 kg
Pierś z indyka gotowana - 20 kg
Kiełbasa biała parzona - 40 kg
Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40% - 40 kg
Mielonka wieprzowa - 40 kg
Salceson włoski - 20 kg
Krakowska parzona - 50 kg
Żywiecka pieczona - 50 kg
Pieczeń myśliwska - 30 kg
Pieczeń drobiowa - 30 kg
Schab pieczony - 60 kg
Salami - 30 kg
Kindziuk - 20 kg
Indyk w galarecie - 60 kg
Szynka biała gotowana - 20 kg
Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego - 30 kg
Pasztet z indyka pieczony - 30 kg
Kiełbasa śląska 65% mięsa - 20 kg
Filet maślany z fileta z piersi kurczaka 85%,b/skóry, parzony - 50 kg
Polędwica drobiowa - 30 kg
Wędlina kminkowa 65% mięsa - 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 29602,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Brukselka gat.I - 50 kgBrokuły różyczki gat.I - 50 kg
Barszcz ukraiński gat.I - 50 kg
Fasola szparagowa zielona gat.I - 50 kg
Fasola szparagowa żółta gat.I - 50 kg
Frytki mrożone do piekarnika - 30 kg
Marchew mini gat.I - 50 kg
Mieszanka 7- skł. gat.I - 70 kg
Szpinak rozdrobniony gat.I - 70 kg
Kalafior różyczki gat.I - 60 kg
Włoszczyzna paski gat.I - 120 kg
Bukiet kwiatowy warzyw gat.I - 100 kg
Mieszanka kompotowa gat.I - 350 kg
Wiśnia drylowana gat.I - 20 kg
Rabarbar mrożony gat.I - 30 kg
Truskawka mrożona gat.I - 40 kg
Śliwka drylowana gat.I - 10 kg
Placki ziemniaczane 1.0kg - 60 szt.
Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp. gotowane 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw ) typu Alex-Pol lub równoważne - 50 kg
Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne - 20 kg
Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne - 30 kg
Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne - 40 kg
Leczo mrożone gat.I (cukinia, papryka, pomidory, cebulka) - 50 kg
Pyzy ziemniaczane (ziemniaki gotowane 65%) typu Alex-Pol lub równoważne - 50 kg
Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne - 50 kg
Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne - 30 kg
Uszka z mięsem (mięso gotowane:wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne - 25 kg
Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł. ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne - 50 kg
Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%,truskawki 16,5%)typu Alex-Pol lub równoważne - 100 kg
Malina cała 95% - 30 kg
Kartacze z mięsem -produkt głęboko mrożony ziemniaki gotowane 48%, skrobia ziemniaczana, grysik ziemniaczany, mięso wołowe gotowane 6,7% mięso wieprzowe gotowane 4% dodatki i przyprawy - 50 kg
Jagoda czarna - 20 kg
Kulki ziemniaczane( ziemniaki, olej słonecznikowy, cebula w proszku, przyprawy - 40 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 16057,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dżem truskawkowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g - 100 szt.Dżem czarna porzeczka (100g owoców/na 100g dżemu) 220g - 100 szt.
Dżem wiśniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g – 100 szt.
Dżem morelowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -100 szt.
Dżem brzoskwiniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g -50 szt.
Powidła śliwkowe 240g – 25 szt.
Jogurt naturalny 150g - 500 szt.
Jogurt naturalny grecki 400g -125 szt.
Jogurt kremowy z owocowym wsadem 118 g -200 szt.
Jogurt owocowy 150g – 1000 szt.
Kefir 200g - 1150 szt.
Masło extra 82% tł. 200g – 2850 szt.
Mleko 2% 0,9 l - folia - 5500 szt.
Mleko 2% 1,0 - karton - 100 szt.
Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł. -60 szt.
Margaryna mleczna 250g – 200 szt.
Oliwa z oliwek 250 ml - 5 szt.
Olej 1,0 l rzepakowy – 70 szt.
Ser maskarpone 250g - 50 szt.
Pasztet drobiowy 50g - 1000 szt.
Ser żółty twardy salami kl. – 30 kg
Ser żółty podpuszczkowy, dojrzewający typu holenderskiego kl. - 50 kg
Ser żółty wędzony kl. – 50 kg
Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl. -50 kg
Ser topiony kremowy 100g – 1000 szt.
Ser homogenizowany naturalny 150g – 800 szt.
Ser mozzarella 125 g – 200 szt.
Ser feta 270g – 50 szt.
Ser twarogowy kanapkowy 150g - 200 szt.
Śmietana 18% 200g – 500 szt.
Twaróg półtłusty - 250 kg
Ser homog. owocowy 150g – 1750 szt.
Serek ziarnisty z owocowym wsadem 150g -200 szt.
Twaróg ziarnisty 200g -360 szt.
Ser domowy smażony chudy – 100 kg
Śmietana spray 250g – 25 szt.
Śmietana 36% 500g -50 szt.
Deser serniczkowy 150g -100 szt.
Ser pleśniowy camembert 120g – 250 szt.
Masło roślinne kubek 500g- 40 szt.
Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g -200 szt.
Ser topiony 140g -8szt. (różne smaki) – 200 szt.
Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g – 500 szt.
Deser mleczny czekoladowo orzechowy 150g -500 szt.
Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g – 500 szt.
Maślanka 1l – 20 szt.
Deser z bitą śmietaną 175g (czekoladowy, waniliowy) -100 szt.
Twaróg sernikowy mielony w wiaderku 1kg – 20 szt.
Deser mleczny z ryżem i sosem 200g -200 szt.
Dżem 25g -500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.5.5.) Wartość części: 95449,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bułka tarta - 30 kgBułka pszenna 50 g - 7500 szt.
Baton 400 g - 20 szt.
Chleb mieszany 1.0 kg - 3100 szt.
Chałki 350 g - 1100 szt.
Chleb razowy z mąki żytniej 800 g - 125 szt.
Bułka grahamka - 1000 szt.
Ciasto serowo-wiśniowe - 25 kg
Rolada śmietankowa - 20 kg
Babka czekoladowa - 20 kg
Drożdżówki 80-100 g (ser, budyń, marmolada) - 400 szt.
Sernik na drożdżowym spodzie - 30 kg
Ciasto jogurtowe z owocami - 30 kg
Bułki cynamonowe - 30 kg
Sernik na ciemnym spodzie - 40 kg
Rogaliki półfrancuskie z marmoladą - 20 kg
Rogaliki półfrancuskie z serem - 20 kg
Rogal maślany - 200 szt.
Szarlotka na cieście kruchym - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 32638,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bazylia 20 g -25 szt.Biszkopty (galaretką 52%, polewa czekoladowa 15%) – 30 kg
Biszkopty bez cukru 100 g (mąka pszenna, masa jajowa pasteryzowana, substancja słodząca - maltitol, woda, emulgatory) – 100 szt.
Biszkopty podłużne 140 g (mąka, jajka, cukier i sól) - 50 szt.
Brzoskwinie w puszce połówki 820 g - 100 szt.
Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40 g - 400 szt.
Ciastka b/c 70 - 125 g - 125 szt.
Ciastka kruche o smaku maślanym - 24 kg
Ciastka rurki z kremem (cukier, tłuszcz palmowy, mąka pszenna, mleko w proszku (z mleka), mąka pszenna częściowo skleikowana, glukoza, barwniki: karmel, aromaty, emulgator: lecytyna) - 24 kg
Ciastka w czekoladzie mlecznej 35% - 24 kg
Cukier kryształ 1 kg – 750 kg
Cukier puder 400 g – 5 kg
Cukier wanilinowy 16 g – 75 szt.
Curry 10 g - 10 szt.
Cynamon 15 g - 50 szt.
Czekolada gorzka 100 g 60% kakao – 150 szt.
Czekolada mleczna 100 g 30% kakao – 200 szt.
Czosnek granulowany 10 g - 30 szt.
Czosnek niedźwiedzi 10 g – 30 szt.
Fasola czerwona konserwowa 400 g - 50 szt.
Galaretka owocowa (cukier, żelatyna, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), barwnik, aromat) 75 g – 175 szt.
Gałka muszkatołowa mielona 10 g - 10 szt.
Goździki całe 10 g – 5 szt.
Groszek konserwowy 400 g – 50 szt.
Herbata czarna expressowa z naturalnym aromatem 50 szt. typu Lipton lub równoważna – 30 szt.
Herbata czarna liściasta 100 g - 500 szt.
Herbata mięta expressowa 20 szt. – 20 szt.
Herbata owocowa expressowa 20 szt. - 50 szt.
Herbata rumianek expressowa 20 szt. – 20 szt.
Herbatniki 16 g (mąka pszenna, cukier, oleje roślinne: palmowy, rzepakowy, częściowo utwardzony palmowy, częściowo utwardzony rzepakowy, kokosowy, syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), emulgator (lecytyna sojowa) -500 szt.
Herbatniki Petit Beurre 100 g (mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), skrobia, emulgator (lecytyna sojowa), sól, substancje spulchniające, aromat) – 250 szt.
Imbir 20 g – 10 szt.
Kakao naturalne 100% 180 g (kartonik) - 30 szt.
Kasza gryczana 1 kg – 50 kg
Kasza jęczmienna średnia 1kg – 40 kg
Kasza kuskus 1 kg – 10 kg
Kasza manna 1 kg – 75 kg
Kasza bulgur 1 kg – 20 kg
Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200 g typu Nescafe lub równoważna – 50 szt.
Kawa zbożowa rozpuszczalna (zboża 78% - jęczmień, żyto, cykoria) typu Inka lub równoważna.- 225 szt.
Ketchup 600 g (Ketchup łagodny 480 g - pomidory 193g na 100g keczupu, cukier, ocet, sól, skrobia, aromaty, zioła, przyprawy) - 30 szt.
Kisiel bez cukry 40 g - 400 szt.
Kleik ryżowy 160 g - 20 szt.
Kminek mielony 20 g – 40 szt.
Koncentrat barszczu czerwonego 300 ml w szklanym opakowaniu (zagęszczony sok z buraków ćwikłowych (57 %) woda, cukier, sól, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, warzywa i ekstrakty warzywne, przyprawy i ekstrakty przypraw aromaty) - 50 szt.
Koncentrat pomidorowy 190 g w szklanym opakowaniu (Koncentrat pomidorowy 30% 200 g na 200 g słoiczka koncentratu (1kg pomidorów świeżych) - 150 szt.
Koperek suszony 20 g - 30 szt.
Krakersy mix. drobne 90 g - 500 szt.
Kukurydza konserwowa 400 g - 50 szt.
Listki waflowe b/c 38 g – 75 szt.
Liść laurowy 10 g - 30 szt.
Liść lubczyk suszony 20 g - 25 szt.
Majeranek otarty 10 g – 50 szt.
Majonez 400 ml (bez konserwantów w szklany opakowaniu) - 25 szt.
Mak mielony 1 kg - 2 kg
Makaron 400 g świderki, łazanka kolanka, muszelka 100% durum - 125 kg
Makaron gwiazdka 250 g (5jajeczny-mąka makaronowa pszenna jaja płynne 23%) - 40 kg
Makaron krajanka 4 jajeczna 250 g (mąka makaronowa pszenna, jaja płynne 23%) – 75 kg
Makaron łezki 250 g (mąka makaronowa z pszenicy zwyczajnej, mąka makaronowa z pszenicy durum (semolina), jaja płynne pasteryzowane, chłodzone 20 %, woda, kurkuma-przyprawa) -30 kg
makaron lasagne płaty 500 g (semolina z pszenicy durum) – 15 kg
Makaron pełnoziarnisty 400 g (Mąka makaronowa pełnoziarnista żytnia (53%), pszenna. Produkt może zawierać soję) – 50 kg
Mąka pszenna 1 kg – 130 kg
Mąka ziemniaczana 1 kg – 50 kg
Mieszanka grzybów suszonych 500 g (borowik szlachetny, podgrzybek brunatny, maślak zwyczajny i koźlarz czerwony) 100g - 10 szt.
Mieszanka owoców suszonych świątecznych kompotowych 300g – 10 szt.
Migdały płatki 75g - 10 szt.
Miód sztuczny 380 g - 5 szt.
Miód wielokwiatowy 25 g - 1500 szt.
Morele w puszce 820 g - 20 szt.
Mus owocowo-warzywny 100g – 500 szt.
Musztarda 210 g – 200 szt.
Napój kakaowy granulowany 300 g - 100 szt.
Ocet spirytusowy 500 ml – 15 szt.
Ogórki konserwowe 900 g – 60 szt.
Oliwki czarne 350 g drylowane -10 szt.
Oliwki zielone 350 g drylowane - 10 szt.
Oregano suszone 10 g -25 szt.
Pałki kukurydziane 50 g - 200 szt.
Papryka mielona ostra 20 g – 20 szt.
Papryka mielona ostra wędzona 20 g- 20 szt.
Papryka mielona słodka 20 g -65 szt.
Papryka mielona słodka wędzona 20g - 30 szt.
Passata pomidorowa 500 g (pomidory 99,5%, sól) – 40 szt.
Pieczarki marynowane 480 g -10 szt.
Pieprz cytrynowy mielony 20 g – 10 szt.
Pieprz czarny mielony 20 g – 125 szt.
Pieprz ziołowy mielony 20 g - 30 szt.
Pierniki gwiazdka z nadzieniem śliwkowym w czekoladzie – 30 kg
Pietruszka suszona 20 g -30 szt.
Płatki kukurydziane 250 g - 100 szt.
Płatki owsiane 500 g – 125 szt.
Pomidory krojone w puszce bez skórki w soku pomidorowym 400 g - 50 szt.
Pomidory suszone w oleju 290 g – 20 szt.
Proszek do pieczenia 30 g (substancje spulchniające: węglan sodu E500, difosforan E450, mąka pszenna) – 50 szt.
Przyprawa do kurczaka 25 g – 30 szt.
Przyprawa do piernika 20 g – 5 szt.
Przyprawa do potraw 200 g (sól, warzywa suszone (15,5%): marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka; wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, 5'-rybonukleotydy disodowe; cukier, skrobia, pieprz czarny, barwnik: ryboflawina. – 40 szt.
Przyprawa do ryb 20 g - 20 szt.
Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1000 ml (woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, 5'-rybonukleotydy disodowe), ocet, wyciąg z lubczyku, glukoza, ekstrakt drożdży, aromat) - 30 szt.
Rodzynki sułtańskie 200g - 50 szt.
Ryż biały długoziarnisty - 100 szt.
Soda oczyszczona 35 g – 10 szt.
Sok owocowy 100% w kartoniku 200 ml(bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) – 200 szt.
Sok owocowy 100% w szklanej butelce 330 ml (bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) – 500 szt.
sok pomidorowy w szklanej butelce 330 ml (odtworzony z zagęszczonego soku pomidorowego (99,5%), sól) – 500 szt.
Sól - 110 kg
Suchary b/c 285 g - 40 szt.
Śliwki suszone bez pestek 1 kg – 5 kg
Wafle przekładane masą kakaową lub orzechową typu pischinger – 24 kg
Wafle ryżowe 130 g - 200 szt.
Wafle w czekoladzie (cukier, mąka pszenna, olej palmowy, serwatka w proszku [z mleka], tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, kakao w proszku obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, skrobia ziemniaczana, olej rzepakowy, emulgatory lecytyna sojowa) 50 g -300 szt.
Wafle w czekoladzie mlecznej 35% - 24 kg
Wafle z nadzieniem b/cukru, glutenu, laktozy 95 g - 80 szt.
Ziele angielskie 15 g -50 szt.
Zioła prowansalskie 20 g – 30 szt.
Żelatyna 50 g – 80 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 41204,95 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Makrela wędzona - 40 kgMiruna b/s SHP - 100 kg
Morszczuk filet bez skóry - 30 kg
Filet śledziowy ala matjas - 50 kg
Filet śledziowy opiekany - 50 kg
Łosoś wędzony filet - 10 kg
Filet z makreli w pomidorach 170 g - 200 szt.
Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g - 100 szt.
Tuńczyk w sosie własnym 170g - 100 szt.
Paluszki rybne ( filet z ryb białych 65 %, panierka sypka 15%, olej rzepakowy, mąka pszenna) 450g - 50 op
Karp patroszony bez głowy - 35 kg
Śledź w kawałkach z cebulką opakowanie 100g ( 50% filety ze śledzia atlantyckiego, 30% cebula marynowana, 20% olej rzepakowy) - 200 szt. Paprykarz szczeciński 135g - 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 14460,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g) - 8000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5760,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13782,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15781,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13782,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław Ośliźlok
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472173248
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13782,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14773,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17028,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14773,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Grażyna Umińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261547048
7.3.3) Ulica: Obroki 130
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-883
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE GRAŻYNA UMIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE GRAŻYNA UMIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14773,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28894,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39071,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28894,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Janczar Pokora SJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311020522
7.3.3) Ulica: Św. Jacka 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28894,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15817,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15817,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej "AMBI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15817,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82149,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104860,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82149,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82149,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30089,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30089,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30089,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Spółdzielnia Spożywców "SPOŁEM" w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134518
7.3.3) Ulica: Rynek 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-003
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa pieczywa
Adam Szołtys, Krzysztof Szołtys
IN PLUS Spółka Cywilna
ul. Chorzowska 72A
40-101 Katowice
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30089,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42680,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59198,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42680,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42680,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13640,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13699,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13640,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Mar-Tad Maria Tadeusz Jędrusik sp.jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482273939
7.3.3) Ulica: Struzika 10a/11
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MAR-TAD" MARIA I TADEUSZ JĘDRUSIK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13640,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5628,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5628,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Bogdan Butor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551435683
7.3.3) Ulica: Prężyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTOR BOGDAN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUTOR BOGDAN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5628,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- WYMIANA ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE HYDRAULICZNYM W ISTNIEJĄCYM SZYBIE WINDOWYM NA NOWY DŹWIG OSOBOWY O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM W PRZYCHODNI NR 1 ZLOKALIZOWANEJ W KATOWICACH
- Modernizacja i doposażenie punktu ochrony fizycznej Ministerstwa Przemysłu.
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Szydłowie
- sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - warzyw i owoców dla Opolskiego Centrum Edukacji
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej w Sokołach ul. Kościelna 5, 18-218 Sokoły w okresie od 08.09.2025r do 16.01.2026r"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.