eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaEwaluacja mid-term FENG- postępowanie w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ewaluacja mid-term FENG- postępowanie w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.parp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


agencja rządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie przedsiębiorczości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ewaluacja mid-term FENG- postępowanie w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c120796-1b21-4e59-823d-085b5f8ce2f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219662/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Ewaluacja midterm FENG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FENG

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: p/169/DAS/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 626340,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem głównym ewaluacji mid term FENG jest ocena dotychczasowej skuteczności wdrażania działań FENG, dopasowanie mechanizmu interwencji do teorii programu i obecnego otoczenia społeczno-ekonomicznego Polski, a także wyznaczenie założeń dla następcy FENG.
Badanie będzie podzielone na dwie części zamówienia zakończone raportami.
Pierwsza część dotycząca krótkookresowej strategii FENG będzie realizowała następujące cele szczegółowe badania:
a. Ocena adekwatności założeń programu FENG w perspektywie możliwości osiągnięcia jego celów w obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej Polski wraz z wartościami wskaźników,
b. Ocena spójności wewnętrznej i zewnętrznej FENG,
c. Ocena skuteczności i efektywności wdrażania FENG, w tym porównanie nakładów (w rozumieniu kosztów finansowych, osobowych, proceduralnych funkcjonowania systemu wsparcia) do uzyskanych efektów

4.5.3.) Główny kod CPV: 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

4.5.5.) Wartość części: 358868,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Celem głównym ewaluacji mid term FENG jest ocena dotychczasowej skuteczności wdrażania działań FENG, dopasowanie mechanizmu interwencji do teorii programu i obecnego otoczenia społeczno-ekonomicznego Polski, a także wyznaczenie założeń dla następcy FENG.
Badanie będzie podzielone na dwie części zamówienia zakończone raportami.

Druga część dot. długookresowej strategii wsparcia będzie realizowała cele szczegółowe badania:
a. Identyfikacja głównych wyzwań rozwojowych Polski, na które powinien odpowiedzieć program wsparcia produktywności i innowacyjności polskiej gospodarki w perspektywie UE 2028-2034
b. Identyfikacja odpowiedniego zakresu i schematu wsparcia produktywności i innowacyjności polskiej gospodarki w perspektywie UE 2028-2034

4.5.3.) Główny kod CPV: 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

4.5.5.) Wartość części: 267472,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474165,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fundacja IDEA Rozwoju

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Policy&Action Group Uniconsult Sp. z o.o., Taylor Economics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361912328

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbica 57b

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wolański sp. z o.o., udział w analizie danych zastanych, udział w prowadzeniu analiz i interpretacji wyników badań jakościowych, współudział w wypracowaniu wniosków i rekomendacji płynących z badania, współudział przy opracowaniu raportu metodologicznego i końcowego z badania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 315 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210084,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Policy & Action Group Uniconsult sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Taylor Economics sp. z o.o., IDEA Instytut sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261244347

7.3.3) Ulica: Ul. Ku Wiśle 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-707

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wolański sp. z o.o., Udział w analizie danych zastanych, udział w prowadzeniu analiz i interpretacji wyników badań jakościowych, współudział w wypracowaniu wniosków i rekomendacji płynących z badania, współudział przy opracowaniu raportu metodologicznego i końcowego z badania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji
cz. I
Umowa będzie realizowana od dnia jej zawarcia, nie dłużej niż przez okres 45 tygodni zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w OPZ, z zastrzeżeniem §15 ust. 2 pkt 5.
cz. II
Umowa będzie realizowana od dnia jej zawarcia, nie dłużej niż przez okres 37 tygodni zgodnie z harmonogramem, o którym mowa w OPZ, z zastrzeżeniem §15 ust. 2 pkt 5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.