eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOpracowanie oraz realizacja w 2023 roku kampanii informacyjno-promocyjnej RPOWŚ na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie oraz realizacja w 2023 roku kampanii informacyjno-promocyjnej RPOWŚ na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304723

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00280063

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania oraz realizacji w 2023 roku kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020. W skład kampanii wchodzą następujące zadania:

1) Opracowanie koncepcji kreatywnej, zgodnie z pkt. I,II,III SOPZ;
2) Spoty filmowe- produkcja, zgodnie z pkt. IV SOPZ;
3) Spoty filmowe emisja w telewizji regionalnej oraz na ekranach LED , zgodnie z pkt. IV.6. SOPZ;
4) Spoty radiowe- produkcja, emisja spotów radiowych w rozgłośniach radiowych wskazanych w pkt. V.2.SOPZ-300 spotów ( 2 rodzaje) w 8 rozgłośniach radiowych) zgodnie z pkt. V SOPZ;
5) Kampania na nośnikach typu bilboard, zgodnie z pkt. VI SOPZ;
6) Udział aktora ( twarz kampanii );
7) Kampania internetowa w mediach społecznościowych( Facebook, Youtube, Instagram)-zgodnie z pkt. VII SOPZ;
8) Raport z realizacji kampanii-przygotowanie , zgodnie z pkt. VIII SOPZ.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania oraz realizacji w 2023 roku kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020. W skład kampanii wchodzą następujące zadania:


1) Opracowanie koncepcji kreatywnej, zgodnie z pkt. I,II,III SOPZ;
2) Spoty filmowe- produkcja, zgodnie z pkt. IV SOPZ;
3) Spoty filmowe emisja w telewizji regionalnej oraz na ekranach LED lub w lokalnych informacyjnych portalach internetowych , zgodnie z pkt. IV.6.
4) Spoty radiowe- produkcja, emisja spotów radiowych w rozgłośniach radiowych wskazanych w pkt. V.2.SOPZ-300 spotów ( 2 rodzaje) w 8 rozgłośniach radiowych) zgodnie z pkt. V SOPZ;
5) Kampania na nośnikach typu bilbord lub w lokalnych informacyjnych portalach internetowych, zgodnie z pkt. VI SOPZ;
6) Udział aktora ( twarz kampanii );
7) Kampania internetowa w mediach społecznościowych( Facebook, Youtube, Instagram)-zgodnie z pkt. VII SOPZ;
8) Raport z realizacji kampanii-przygotowanie , zgodnie z pkt. VIII SOPZ.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą iż:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentują, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnej o zasięgu co najmniej jednego województwa/regionu o wartości nie mniejszej
niż 600 000,00 zł brutto.
Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 3 osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu spełniającymi podane poniżej warunki:
a) Kierownik Projektu Kampanii (Kreatywny Copywriter) - osoba posiadająca doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem oraz tworzeniem strategii komunikacji/strategii marki w minimum jednym (1) projekcie
o charakterze promocyjno-informacyjnym o zasięgu co najmniej jednego województwa/regionu, o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto (np. Account Director lub Senior Account Director)
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Projektu Kampanii, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.

b) Kierownik Produkcji Filmowej – osoba posiadająca doświadczenie w realizacji minimum jednej (1) produkcji spotów/filmów reklamowo-promocyjnych
w kampaniach promocyjnych, o wartości co najmniej 400 000,00 złotych brutto (np. Art. Director, Senior Art. Director lub Creative Director)
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Produkcji Filmowej, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.
c) Specjalista ds. grafiki – osoba z doświadczeniem przy opracowaniu/tworzeniu grafik, projektów, banerów, itp. w ramach kampanii o szerokim zasięgu z wykorzystaniem reklam internetowych w minimum jednym (1) projekcie o charakterze promocyjno-informacyjnym o zasięgu co najmniej jednego województwa/regionu.
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Produkcji Filmowej, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna (ta sama) osoba, którą wykonawca będzie dysponował, mogła być wskazana w celu spełnienia wymagań w kilku rolach.

2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia załączonego do oferty, wg wzoru stanowiącego Dodatek nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
UWAGA:
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą iż: dysponują lub będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 3 osobami o kwalifikacjach i doświadczeniu spełniającymi podane poniżej warunki:
a) Kierownik Projektu Kampanii (Kreatywny Copywriter) - osoba posiadająca doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem oraz tworzeniem strategii komunikacji/strategii marki w minimum jednym (1) projekcie
o charakterze promocyjno-informacyjnym o zasięgu co najmniej jednego województwa/regionu, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (np. Account Director lub Senior Account Director)
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Projektu Kampanii, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.

b) Kierownik Produkcji Filmowej – osoba posiadająca doświadczenie w realizacji minimum jednej (1) produkcji spotów/filmów reklamowo-promocyjnych w kampaniach promocyjnych, o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto (np. Art. Director, Senior Art. Director lub Creative Director)
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Produkcji Filmowej, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.
c) Specjalista ds. grafiki – osoba z doświadczeniem przy opracowaniu/tworzeniu grafik, projektów, banerów, itp. w ramach kampanii o szerokim zasięgu z wykorzystaniem reklam internetowych w minimum jednym (1) projekcie o charakterze promocyjno-informacyjnym o zasięgu co najmniej jednego województwa/regionu.
UWAGA:
Przydzielenie do zespołu osoby pełniącej funkcję Kierownika Produkcji Filmowej, spełniającej warunki określone powyżej oraz posiadającej dodatkowe doświadczenie ponad wymagane będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI.
Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna (ta sama) osoba, którą wykonawca będzie dysponował, mogła być wskazana w celu spełnienia wymagań w kilku rolach.

2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia załączonego do oferty, wg wzoru stanowiącego Dodatek nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
UWAGA:
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XIII, tj.:

Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi ostały wykonane – wg wzoru wskazanego w wezwaniu oraz SWZ (Dodatek nr 9 do SWZ) oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone
w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
3) W przypadku złożenia przez wykonawców podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SWZ;
2) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SWZ;
3) Sporządzony i podpisany przez wykonawcę dokument „Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej z uwzględnieniem „Standardów dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, który będzie stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XVI SWZ. Dokument powinien zawierać zarys konceptu kampanii, w tym zarys koncepcji graficznej kampanii, tj. min.:
a) opis przesłania/przekazu kampanii
b) propozycję formy i stylu przekazywania treści;
c) propozycję hasła kampanii;
d) założenia dotyczące założenia dotyczące koncepcji graficznej, w tym wskazanie podstawowej kolorystyki oraz rozwiązań typograficznych wraz ze wstępnym jednym projektem jednej reklamy na nośnikach typu bilboard
Uwaga!
Wykonawca powinien przedstawić wstępną koncepcję w taki sposób,
aby w dokumencie zawarte były wszystkie elementy, o których mowa w pkt. 3) a-d.
Złożenie dokumentu niezawierającego elementów, o których mowa w w/w pkt., będzie skutkować odrzuceniem oferty. Dokument „Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej
z uwzględnieniem „Standardów dostępności dla polityki spójności 2014-2020”” nie będzie podlegał uzupełnieniu.
4) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że wykonawca wskaże w Formularzu oferty dane, umożliwiające zamawiającemu uzyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga!
7) Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XIII część B pkt. 1.2):
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru określonego w Dodatku nr 8 do SWZ.
Uwaga!
Wykaz osób w zakresie Kryterium „Doświadczenie Zespołu” zgodnie z rozdziałem XVI SWZ nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1 ustawy
Uwaga !
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w rozdz. XIII.B. pkt 5 SWZ, (w szczególności zobowiązanie podmiotu) sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) (składane wraz z ofertą).

Po zmianie:
1) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SWZ;
2) Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SWZ;
3) Sporządzony i podpisany przez wykonawcę dokument „Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej z uwzględnieniem „Standardów dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, który będzie stanowić będzie podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium II wyboru oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XVI SWZ. Dokument powinien zawierać zarys konceptu kampanii, w tym zarys koncepcji graficznej kampanii, tj. min.:
a) opis przesłania/przekazu kampanii
b) propozycję formy i stylu przekazywania treści;
c) propozycję hasła kampanii;
d) założenia dotyczące koncepcji graficznej, w tym wskazanie podstawowej kolorystyki oraz rozwiązań typograficznych wraz ze wstępnym projektem jednej reklamy na nośnikach typu bilbord lub w lokalnych informacyjnych portalach internetowych.
Uwaga!
Wykonawca powinien przedstawić wstępną koncepcję w taki sposób,
aby w dokumencie zawarte były wszystkie elementy, o których mowa w pkt. 3) a-d.
Złożenie dokumentu niezawierającego elementów, o których mowa w w/w pkt., będzie skutkować odrzuceniem oferty. Dokument „Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej
z uwzględnieniem „Standardów dostępności dla polityki spójności 2014-2020”” nie będzie podlegał uzupełnieniu.
4) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że wykonawca wskaże w Formularzu oferty dane, umożliwiające zamawiającemu uzyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Uwaga!
7) Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XIII część B pkt. 1.2):
Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru określonego w Dodatku nr 8 do SWZ.
Uwaga!
Wykaz osób w zakresie Kryterium „Doświadczenie Zespołu” zgodnie z rozdziałem XVI SWZ nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 ust. 1 ustawy
Uwaga !
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą dokument, o którym mowa w rozdz. XIII.B. pkt 5 SWZ, (w szczególności zobowiązanie podmiotu) sporządzony i podpisany przez podmiot trzeci (udostępniający swoje zasoby) (składane wraz z ofertą).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.