Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania projektu graficznego, skład, łamanie, korekta edytorska oraz druk 8 (ośmiu) publikacji dot. Ekonomii Społecznej oraz druk i kolportaż magazynu "Społecznie Pozytywni"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania projektu graficznego, skład, łamanie, korekta edytorska oraz druk 8 (ośmiu) publikacji dot. Ekonomii Społecznej oraz druk i kolportaż magazynu "Społecznie Pozytywni"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4469c43f-2c0a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000745/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Druk gazety Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
1.3.8 Druk publikacji o sektorze ekonomii społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część I zamówienia dotyczy projektu pn. „Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS-ZP/PR/351-45/2021 TP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44694,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Projekt graficzny, skład, łamanie, korekta edytorska oraz druk 4 publikacjiw formie pakietów z podmiotami ekonomii społecznej.
1. Pakiet nr 1 zawiera ogólne informacje o ekonomii społecznej (ES) oraz mapę Warszawy wraz z wykazem podmiotów ekonomii społecznej (PES) i mapę okolic Warszawy wraz z wykazem podmiotów ekonomii społecznej (PES)
2. Pakiet nr 2 zawiera ogólne informacje o ES oraz mapę Płocka wraz z wykazem PES
i okolic Płocka wraz z wykazem PES.
3. Pakiet nr 3 zawiera ogólne informacje o ES oraz mapę Siedlec wraz z wykazem PES i okolic Siedlec wraz z wykazem PES.
4. Pakiet nr 4 zawiera ogólne informacje o ES oraz mapę Radomia wraz z wykazem PES i okolic Radomia wraz z wykazem PES.
Publikacje zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej.
Wytyczne techniczne:
1. Objętość każdej z publikacji w formie pakietu – 3 kartki w formacie A3. Druk dwustronny, falcowanie na pół prostopadle do dłuższego boku. Wszystkie trzy karty złożone razem w pakiet, bez szycia. Publikacja po złożeniu pakietu ma mieć format A4 (210x297 mm po obcięciu).
2. Papier kreda matowa, lakier offsetowy (błysk), min 250 gram, kolor 4X4 (CMYK) lub papier ekologiczny, zgodny z opisem w kryterium „Papier ekologiczny” (patrz kryteria oceny ofert).
3. Nakład: 6 500 szt.
4. Publikacje posiadają numer ISBN.
5. W publikacji zostaną wykorzystane logotypy: 1) Mazowsze serce Polski; 2) Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej; 3) Funduszy Europejskich Programu Regionalnego; 4) Flagi RP; 5) Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego; 6) Projektu pn. „Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 8176,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Projekt graficzny, skład, łamanie, korekta edytorska oraz druk 4 broszur informacyjno-edukacyjnych nt. ekonomii społecznej.1. Broszura nr 1 dotyczy finansowych i pozafinansowych korzyści zatrudniania osób, które ukończyły indywidualny program zatrudnienia socjalnego w centrum integracji społecznej.
2. Broszura nr 2 dotyczy finansowych i pozafinansowych korzyści zatrudnienia osób
z niepełnosprawnościami w kontekście ich pracy w podmiotach ekonomii społecznej.
3. Broszura nr 3 dotyczy finansowych i pozafinansowych korzyści współpracy podmiotów ekonomii społecznej z biznesem.
4. Broszura nr 4 dotyczy Europejskiego Zielonego Ładu, którego celem jest ochrona środowiska i przeciwdziałania zmianom klimatu w kontekście ekonomii społecznej.
Publikacje zostaną przekazane Wykonawcy w formie elektronicznej. Materiał będzie zawierał tekst i infografiki.
Wytyczne techniczne:
1. Objętość każdej z broszur – do 8 stron w formie A4 (210x297 mm po obcięciu). Druk dwustronny, połączenie zszywane.
2. Papier min 130 gram kreda mat, kolor 4x4 (CMYK) lub papier ekologiczny, zgodny
z opisem w kryterium „Papier ekologiczny” (patrz kryteria oceny ofert).
3. Nakład: 4 x 1 500 szt. = 6 000 szt.
4. Publikacje posiadają numer ISBN.
5. Layout publikacji spójny z publikacją „ABC ekonomii społecznej, czyli słownik pojęć
i terminów” - https://mcps.com.pl/wp-content/uploads/2020/12/abc-ekonomii-spolecznej.pdf
6. W publikacji zostaną wykorzystane logotypy: 1) Mazowsze serce Polski; 2) Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej; 3) Funduszy Europejskich Programu Regionalnego; 4) Flagi RP; 5) Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego; 6) Projektu pn. „Koordynacja ekonomii społecznej na Mazowszu”.
7. Każda publikacja posiada dziurki, umożliwiające wpięcie w segregator 2 ringowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
4.5.5.) Wartość części: 14410 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania i dostawy pisma Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej „Społecznie Pozytywni” na 2021 r. – 2 wydań podstawowych zawierających 24 stron + 4 strony okładki dla każdego numeru w nakładzie 2500 egzemplarzy (według koncepcji zamawiającego)4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
79921000-6 - Usługi pakowania zbiorczego
4.5.5.) Wartość części: 22108,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyżej wymienionym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 21 października 2021 r. do godz. 10:00 wpłynęły cztery oferty. Trzy oferty zostały odrzucone. Cena oferty, która oceniona została najwyżej wynosząca 24 092,25 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące dziewięćdziesiąt dwa złote 00/100) brutto przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia w przedmiotowej części. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto - 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00 /100). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Wobec powyższego unieważnienie postępowania należy uznać za zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7371,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24092,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16317,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Będziem Polakami
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532728540
7.3.3) Ulica: Podhalańska 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-132
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Będziem Polakami
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532728540
7.3.3) Ulica: ul. Podhalańska 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-132
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-05INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i dostawa materiałów dydaktycznych z logo w ramach projektu pn. "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim" realizowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju..
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.