Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.8.) Numer faksu: 748674062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76735f2b-503e-43cd-8ff8-ff1942f8ceda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044044/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76735f2b-503e-43cd-8ff8-ff1942f8ceda3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej
(zamowienia.pub@um.klodzko.pl), z zastrzeżeniem, że oferta musi być przekazana wyłącznie za pomocą Platformy e-Zamówienia.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w wersji elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx,rtf, .xps, .odt i opatrzona jednym z następujących podpisów: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz Informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy.”
Więcej informacji punkt XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta w Kłodzku (Burmistrz Miasta), plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, tel. 74 865 46 00;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Andrzej Strycharz, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl tel. 74 865 46 09;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2025.MG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
Cześć 1 (zadanie nr 1): Dowóz uczniów do szkół i zapewnienie opieki
Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 1 (Zadanie nr 1) – 12 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Dowóz uczniów z ul. Lisiej do Szkoły Podstawowej nr 3 tylko na trasie : dom-szkoła. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej informacji w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ na podstawie kryteriów oceny ofert - punkt XIX
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
Część 2 (zadanie nr 2): Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół i zapewnienie opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 2 (Zadanie nr 2) – 28 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci
i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej informacji w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ na podstawie kryteriów oceny ofert - punkt XIX
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
Część 3 (zadanie nr 3): Dowóz niepełnosprawnych uczniów i zapewnienie im opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 7.55.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 3 (Zadanie nr 3) – 7 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego) od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026. Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ). Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci
i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ na podstawie kryteriów oceny ofert - punkt XIX
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci i uczniów do/ze szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
Część 4 (zadanie nr 4): Dowóz niepełnosprawnych uczniów i zapewnienie im opieki. Uczniowie muszą być w szkole najpóźniej o godzinie 8:30.
Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2025/2026, od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie przewiduje organizacji dowozu w okresie wolnym od zajęć dydaktycznych w szkołach.
Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz:
Cześć 4 (Zadanie nr 4) – 7 uczniów (orientacyjna liczba uczniów przewidywana przez Zamawiającego), 2 uczniów porusza się na wózkach inwalidzkich od 02 września 2025 r. do 25 czerwca 2026 r. przez 186 dni (założona przez Zamawiającego średnia liczba dni) w roku szkolnym 2025/2026. Dwoje uczniów uczęszczających do Ośrodka w Piszkowicach porusza się na wózkach inwalidzkich w związku z powyższym, Wykonawca musi dysponować pojazdem z odpowiednimi homologacjami do przewozu osób niepełnosprawnych.
Określono sugerowane trasy oraz liczbę uczniów dojeżdżających na poszczególnych trasach, przy czym jest to liczba prognozowana. Zamawiający zastrzega, że liczba dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie, a Wykonawca zobowiązany jest na tę okoliczność do zapewnienia środka transportu z odpowiednią liczbą miejsc w ramach tej samej ceny brutto za dzień dowozu Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany tras, adekwatnie do potrzeb w roku szkolnym. Zmiany tras nie mogą obniżyć jakości świadczonych usług a w szczególności nie mogą wydłużyć czasu podróży uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) z wykorzystaniem własnych środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.), spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Wykonawca zapewni środek transportu, który musi spełniać odpowiedni standard przewozu, pełną sprawność techniczną, ilość osób przewożonych zgodnie z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Środek transportu, którym świadczona będzie usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW, a także aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymać środek transportu w należytym stanie technicznym, zgodnym z obowiązującymi przepisami, porządku i czystości, przestrzegać przepisy BHP i p.poż, oznaczyć autobus na czas przewozów, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
Wykonawca zapewnia opiekę przewożonym uczniom. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu uczniów, która jest niezbędna w tego rodzaju przewozach, odebranie uczniów od rodziców w miejscu wsiadania
i przekazanie pracownikowi szkoły, ośrodka (analogicznie w drodze powrotnej).
Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w pojeździe musi się znajdować kierowca i opiekun.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń o zweryfikowaniu zatrudnionych przez niego kierowców i opiekunów świadczących usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 14 sierpnia 2024 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich( Dz.U. z 2024.560 ze zm. ).
Przed rozpoczęciem roku szkolnego, Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci i uczniów wraz z ich adresami zamieszkania oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej do której dzieci/uczniowie mają być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu.
Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
Harmonogramy będą sporządzane dla każdego zadania odrębnie.
Wykonawca winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. Więcej w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ na podstawie kryteriów oceny ofert - punkt XIX
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Szybkość podstawienia samochodu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024.1539 ze zm.), dotyczy wszystkich części;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- posiada lub zapewni samochód przystosowany do przewozu dzieci, oznaczony zgodnie z przepisami, który spełnia wymogi bezpieczeństwa, a także posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków (NWW), dotyczy wszystkich części;
- posiada lub zapewni samochód z odpowiednimi homologacjami do przewozu osób niepełnosprawnych, dot. części 4;
- zapewni osobę z co najmniej półrocznym doświadczeniem w pracy przy przewozach osób niepełnosprawnych celem pełnienia roli opiekuna uczniów niepełnosprawnych, dotyczy wszystkich części;
- zapewni osobę posiadającą uprawnienia kierowcy adekwatne do prowadzenia oferowanych pojazdów, dotyczy wszystkich części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001. o transporcie drogowym (Dz.U. 2024.1539 ze zm.).
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - w zakresie określonym w swz, – załącznik nr 5 do SWZ; zgodnie z punktem VIII. 2. podpunkt 4);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(jeżeli dotyczy).
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru .
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe.
UWAGA !!! Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez Platformę, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia. Podczas dodawania formularza oferty Platforma może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza – należy potwierdzić komunikat.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty - dokument stwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wystawiony przez upoważniony podmiot w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu4a wystawionego w postaci papierowej poświadczonego za zgodność cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub notariusza.(4a Przez cyfrowe odwzorowanie dokumentu należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału, zgodnie z § 6 ust. 2-5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. 2020.2452).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt. 2 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie kryteriów selekcji.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy P.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.2. Termin realizacji zamówienia wynosi: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy (do 26.06.2026 r.). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy P.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7,8,10 ustawy Pzp
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.(Dz.U.2024.507 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu osobowego - dziewięcioosobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich.
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3226D Młynów - Ścinawica, km 2+000 - 4+550 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Budowa ścieżek rowerowych w Kłodzku - etap I - Fort Owcza Góra
- Remont budynku Przedszkola wraz z infrastrukturą tech. i zagospodarowaniem terenu przy ul. Grunwaldzkiej 4, 6 i Łużyckiej 5 w Kłodzku - likwidacja skutków powodzi z września 2024 r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną zlokalizowanego w Nowej Rudzie przy ul. Wiejskiej, nr ewid. gruntu: 23/6, (AM-6), obręb 7-Słupiec".
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół położonych na terenie gminy Brudzew w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Kartuzy w ramach sieci regularnych przewozów autobusowych o charakterze publicznym
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niegosławice w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z niepełnosprawnością wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo do ZPET w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola "Tęczowa Kraina" w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie
- Dowóz dzieci z niepełnosprawnością wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo do ZPET w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola "Tęczowa Kraina" w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.