Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217579/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00227260/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie legalizacji sprzętu stacji paliw na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11051481.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie legalizacji sprzętu stacji paliw na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2367aade-5248-49b4-bdba-5baf23b415ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/25/PN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rewizja Zewnętrzna - przygotowanie zbiorników do rewizji zewnętrznej poprzez sprawdzenie prawidłowości działania zaworów wdechowo – wydechowych instalacji odpowietrzającej zbiorników do przechowywania paliw stacji paliw, zgodnie z wymogami i w obecności inspektora WDT4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Sprawdzenie prawidłowości wskazań 2 szt. sond pomiarowych GZ Bolesławiec- przeprowadzenie sprawdzenie poprawności wskazań sond pomiarowych poprzez dokonanie pomiaru przy pomocy kolby pomiarowej zalegalizowanej przez Urząd Miar stacjonarnie przy określonej stacji paliw bez demontażu sondy pomiarowej,
- wydanie dokumentu potwierdzającego dokonanie sprawdzenia wraz z osiągniętymi wynikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 3080 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Legalizacja dystrybutorów - ponowna odmierzaczy paliw ciekłych - sprawdzenie prawidłowości działania dystrybutorów stacji paliw, w obecności inspektora Urzędu Miar, potwierdzone wystawieniem Świadectwa LEGALIZACJI PONOWNEJ4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 29700 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Wykonanie rewizji wewnętrznej zbiorników paliwowych stacji paliwGZ Świętoszów.
sprawdzenie dokumentacji zbiornika,
sprawdzenie wyposażenia,
pomiar rezystancji uziemienia,
sprawdzenie działania zaworów dennych,
odgazowanie zbiornika,
czyszczenie zbiornika wraz
z rozkręceniem i zakręceniem włazu
wybranie stanu martwego (resztkowanie),
czyszczenie powierzchni wewnętrznej,
diagnostyka systemu wykrywania wycieków,
wywóz odpadów ropopochodnych,
przepompowanie paliwa ze zbiorników pełnych do opróżnionych
wykonanie próby ciśnieniowej i próby szczelności,
rewizja wewnętrzna zbiorników paliwa,
pomiar grubości blach,
uzupełnienie i uaktualnienie opisów
i oznaczeń zbiorników,
pomiar stężenia oparów,
udział w rewizji wewnętrznej zbiornika
w raz z inspektorem WDT,
wykonanie niezbędnych czynności oraz dokumentacji umożliwiającej objęcie zbiorników Wojskowym Dozorem Technicznym.
sprawdzenie prawidłowości działania zaworów wdechowo – wydechowych instalacji odpowietrzającej zbiorników do przechowywania paliw stacji paliw;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50514100-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
4.5.5.) Wartość części: 119075 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15122,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15122,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-BUD-SERWIS Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlano-Serwisowe Andrzej Szczepaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7670004529
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15122,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2435,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2435,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-BUD-SERWIS Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlano-Serwisowe Andrzej Szczepaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7670004529
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2435,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23985 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46248 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149408,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46248 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU OKTAN Miodek Andrzej Miodek Małgorzata Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250017324
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "OKTAN" MIODEK ANDRZEJ, MIODEK MAŁGORZATA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46248 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości płynnych socjalnobytowych ze zbiorników bezodpływowych z terenu przez 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji piecyków na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40
- Naprawa i konserwacja sprzętu kuchennego - gastronomicznego, chłodniczego, grzewczego, myjącego i polowego oraz badań rezystancji na potrzeby 43 WOG.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie na rok 2026.
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





