Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215311/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Środki czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13046465-b3ce-4b03-82cc-7d9f0f022edb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Środki czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13046465-b3ce-4b03-82cc-7d9f0f022edb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187691/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Środki czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.017.2025 MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170513,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czyszczące I:1. Środek czyszcząco – nabłyszczający do powierzchni metalowych - 54 litry
2. Koncentrat kodowany kolorem niebieskim (celem wzrokowej identyfikacji obszaru zastosowania) do wszystkich powierzchni z połyskiem - 630 litrów
3. Koncentrat kodowany kolorem zielonym (celem wzrokowej identyfikacji obszaru zastosowania) do mycia i pielęgnacji/konserwacji podłóg - 670 litrów
4. Koncentrat kodowany kolorem czerwonym (celem wzrokowej identyfikacji obszaru zastosowania) do mycia sanitariatów - 670 litrów
5. Koncentrat kodowany kolorem zielonym (celem wzrokowej identyfikacji obszaru zastosowania) do czyszczenia różnorodnych powierzchni - 680 litrów
6. Preparat do czyszczenia sanitariatów - 667,5 litra
7. Uniwersalny środek myjący do silnie zabrudzonych powierzchni - 280 litrów
8. Uniwersalny środek piorący - 336 kilogramów
9. Środek do maszynowego mycia naczyń w formie tabletek - 12 000 sztuk (opak. max. 200 szt.)
10. Preparat do czyszczenia powierzchni - 150 litrów
11. Środek chlorowy do mycia i dezynfekcji - 150 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 135273,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czyszczące II:1. Płyn do mycia naczyń - 4 900 litrów
2. Pasta czyszcząca - 160 kilogramów
3. Żel do łazienek - 150 litrów
4. Proszek do szorowania - 50 kilogramów
5. Mleczko do mycia - 37,5 litra
6. Płyn do usuwania kamienia - 50 litrów
7. Antybakteryjny preparat na bazie chloru aktywnego - 400 litrów
8. Odświeżacz powietrza - 480 litrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 35240,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149994,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149994,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149994,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930754160
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149994,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty firm Doktor Leks Sp. z o.o. orz Suma Sp. z o.o. Sp. k. podlegają odrzuceniu na mocy art.226 ust.1 pkt 2 lit. c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa samochodu dostawczego typu VAN z podwójną kabiną".
- Modernizacja Bloku B w domu studenta PANS w Koszalinie
- Wykonanie prac projektowych, realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn: Przebudowa i rozbudowa śluzy w bramie głównej i biura przepustek w Oddziale Zewnętrznym Aresztu Śledczego w Koszalinie.
- Dostawa wiertnicy ciągnionej, suszarek laboratoryjnych i aparatu do badania zawartości powietrza w mieszance betonowej
- Zmiana pokrycia elementów dachowych z gontu na blachodachówkę wraz z obróbkami blacharskimi
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 zadania: 1) dostawa przełączników 2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierowej
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCO-DEZYNFEKCYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM CENTRALNYCH SYSTEMÓW ICH DOZOWANIA I MIESZANIA W MIEJSCACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.