Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231340/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00365507/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia 136
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91
1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95a0f6bc-e9e6-4e10-a003-1b5809ab3d5e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a0f6bc-e9e6-4e10-a003-1b5809ab3d5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058590/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021- 2027, Priorytet 2. Fundusze europejskie dla zielonego Łódzkiego, Działanie FELD.02.08 Dostosowanie do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.3.2025.JJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją przewozu personelu i wyposażenia osobistego. Zakres rzeczowy zadania obejmuje zakup fabrycznie nowego samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego z napędem 4x2 lub 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg. Szczegółowy opis techniczny i wyposażenia samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego będącego przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. Samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy przeznaczony będzie dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Słupi w szczególności do:
a) działań ratowniczo-gaśniczych
b) działań rozpoznawczych.
2. Informacje mające wpływ na wycenę zamówienia:
1) pojazd w szczególności musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 1251); rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie pojazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Administracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019 r., poz. 594);
2) w przypadku przekroczenia maksymalnej masy rzeczywistej (MMR) powyżej 3000 kg, pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zm.);
3) sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zm.)
4) urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych;
5) podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu wydane przez właściwego ministra lub świadectwo zgodności WE (COC), potwierdzające deklarowane wartości rejestracyjne przez producenta pojazdu;
6) pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z Zarządzeniem Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej oraz tabliczką pamiątkową. Dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia;
7) zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty ani ograniczać uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej;
8) samochód fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż 2024 roku;
9) samochód fabrycznie przystosowany do przewozu 9 osób z kierowcą. Wszystkie miejsca wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;
10) Silnik pojazdu spełnia następujące warunki:
- pojemność min. 1990 cm3,
- moc min. 95kw
- typ paliwa: ON;
11) ponadto samochód powinien spełniać następujące wymagania:
a) norma emisji spalin: EURO 6;
b) liczba osi: 2;
c) manualna skrzynia biegów;
d) przedział sprzętowy na ścianach bocznych półki na wyposażenie ratownicze;
e) oświetlenie przedziału sprzętowego;
f) wyciągarka o uciągu min. 3 t;
g) napęd 4x4 lub 4x2
h) DMC: 3500 kg
3. Samochód zostanie wyposażony w następujący sprzęt:
1) przenośny zestaw oświetleniowy akumulatorowy - 2 szt
2) wielofunkcyjne narzędzie ratownicze (łom wielofunkcyjny) – 1szt
3) zestaw ratownictwa medycznego R1 (bez noszy typu deska, szyn Kramer) – 1 szt
4) radiotelefon noszony (przenośny) z ładowarką zasilaną z samochodu – 2 szt
5) przenośna lampa ostrzegawcza w technologii LED lub komplet dysków 6 szt – 1 szt
6) gaśnica proszkowa 6kg – 2 szt
7) latarka akumulatorowa – 2 szt
8) linka strażacka do celów ratowniczych – 1 szt
9) aparat powietrzny butlowy z maską i sygnalizatorem bezruchu – 2 szt
10) zbijak do szyb z nożem do cięcia pasów bezpieczeństwa – 1 szt
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ, który wypełniony należy złożyć wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. MARONA Mariusz Marona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100943738
7.3.4) Miejscowość: Dylów Rządowy 115A
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Marona P.P.H.U. MARONA
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Marona P.P.H.U. MARONA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI SŁUPIA
- "Dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych na podwoziu jezdnym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Słupia do szkół i Ośrodków Szkolno - Wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w roku 2026"
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostawa sprzętu ratowniczego"
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego
- Zakup sprzętu w ramach uzupełnienia zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





