Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257533/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja holi budynku A i B ZSOiO w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSOiO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 587731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsoio.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja holi budynku A i B ZSOiO w Pruszczu Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6e99026-09d5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja holi w budynku A i B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.04.2023.TP/ZSOiO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 884391,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja holi budynku A i B Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
Przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych należy wykonać konieczne prace rozbiórkowe na powierzchni objętej modernizacją, w tym:
- demontaż wyposażenia oraz osprzętu elektrycznego (w budynku A: oprawy oświetleniowe, osłony gniazd, łączników, w budynku B: rzutniki, gniazda sieci logicznych, ekrany, inne)
- demontaż drzwi określonych do wymiany, podłóg i listew przypodłogowych;
2) Prace przygotowawcze:
W ramach prac przygotowawczych należy wykonać przegląd stanu technicznego elementów nie objętych pracami rozbiórkowymi;
3) Podłogi:
Przedmiotowy projekt modernizacji obiektu zakłada wykonanie nowych podłóg z wykładziny termozgrzewalnej na holach budynku A oraz w pracowni nr 113 w budynku B w zakresie określonym w projekcie wraz z wykonaniem nowych warstw podposadzkowych gwarantujących większą wytrzymałość. Nowe warstwy podposadzkowe określono w projekcie technicznym;
4) Listwy przypodłogowe:
Projekt zakłada wykonanie nowych, łatwiejszych w utrzymaniu listew przypodłogowych z wykładziny PCV termozgrzewalnej;
5) Drzwi:
Zgodnie z treścią projektu w ramach modernizacji obiektu należy wykonać wymianę stolarki drzwiowej w budynku A zgodnie z zestawieniem. Drzwi opisane szczegółowo na rysunku zestawienia stolarki. Istniejące drzwi nie spełniają wymagań określonych przepisami (znacznie zaniżone światło przejścia przy wymaganym min. 90cm);
Projekt zakłada montaż nowych drzwi aluminiowe i drewnianych, przy czym drzwi drewniane należy wykonać jako odporne na wilgoć (skrzydło i ościeżnica);
6) Ściany i sufity:
W zakresie przedmiotowego zadania przewiduje się oczyszczenie, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów w zakresie określonym w projekcie. Wykonanie tych prac jest niezbędne, bowiem krzywizna ścian uniemożliwia poprawne wykonanie listew przypodłogowych. Dodatkowo w sanitariatach budynku A należy uzupełnić płytki glazury na ścianach w obrębie wymienianych drzwi płytkami możliwie najbardziej zbliżonymi wymiarami i wzorem do płytek istniejących;
7) Pozostałe pomieszczenia:
W ramach przedmiotowego zadania nie zmienia się układu funkcjonalnego pomieszczeń.
8) Wyposażenie:
W celu zabezpieczenia ścian holi w budynku A i ściany korytarzy w budynku B należy je wyposażyć w taśmy odbojowe ułożone w dwóch rzędach;
9) Instalacja elektryczna w budynku B:
Zakres prac obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w zakresie rozbudowy rozdzielnicy głównej budynku, wykonania nowego WLZ-tu, okablowania, wykonania torów kablowych w korytarzu wraz z wykonaniem ich obudów ścianką G-K z boku i płytami modułowymi od spodu, montaż nowego osprzętu (oprawy oświetleniowe, gniazda zasilające, gniazda sieci logicznych, oświetlanie awaryjne i ewakuacyjne). Układanie kabli podtynkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978588,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1145314,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978588,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EFAK Andrzej Kotecki S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830210456
7.3.3) Ulica: Narwicka 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978588,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa fabrycznie nowych płyt drogowych w ilości 340 szt.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Rozbiórka budynku na ul. Marcina.
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.