eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Modernizacja holi budynku A i B ZSOiO w Pruszczu Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja holi budynku A i B ZSOiO w Pruszczu Gdańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSOiO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 587731255

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsoio.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja holi budynku A i B ZSOiO w Pruszczu Gdańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6e99026-09d5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039973/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja holi w budynku A i B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257533

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.04.2023.TP/ZSOiO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 884391,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja holi budynku A i B Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
Przed rozpoczęciem prac modernizacyjnych należy wykonać konieczne prace rozbiórkowe na powierzchni objętej modernizacją, w tym:
- demontaż wyposażenia oraz osprzętu elektrycznego (w budynku A: oprawy oświetleniowe, osłony gniazd, łączników, w budynku B: rzutniki, gniazda sieci logicznych, ekrany, inne)
- demontaż drzwi określonych do wymiany, podłóg i listew przypodłogowych;
2) Prace przygotowawcze:
W ramach prac przygotowawczych należy wykonać przegląd stanu technicznego elementów nie objętych pracami rozbiórkowymi;
3) Podłogi:
Przedmiotowy projekt modernizacji obiektu zakłada wykonanie nowych podłóg z wykładziny termozgrzewalnej na holach budynku A oraz w pracowni nr 113 w budynku B w zakresie określonym w projekcie wraz z wykonaniem nowych warstw podposadzkowych gwarantujących większą wytrzymałość. Nowe warstwy podposadzkowe określono w projekcie technicznym;
4) Listwy przypodłogowe:
Projekt zakłada wykonanie nowych, łatwiejszych w utrzymaniu listew przypodłogowych z wykładziny PCV termozgrzewalnej;
5) Drzwi:
Zgodnie z treścią projektu w ramach modernizacji obiektu należy wykonać wymianę stolarki drzwiowej w budynku A zgodnie z zestawieniem. Drzwi opisane szczegółowo na rysunku zestawienia stolarki. Istniejące drzwi nie spełniają wymagań określonych przepisami (znacznie zaniżone światło przejścia przy wymaganym min. 90cm);
Projekt zakłada montaż nowych drzwi aluminiowe i drewnianych, przy czym drzwi drewniane należy wykonać jako odporne na wilgoć (skrzydło i ościeżnica);
6) Ściany i sufity:
W zakresie przedmiotowego zadania przewiduje się oczyszczenie, gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów w zakresie określonym w projekcie. Wykonanie tych prac jest niezbędne, bowiem krzywizna ścian uniemożliwia poprawne wykonanie listew przypodłogowych. Dodatkowo w sanitariatach budynku A należy uzupełnić płytki glazury na ścianach w obrębie wymienianych drzwi płytkami możliwie najbardziej zbliżonymi wymiarami i wzorem do płytek istniejących;
7) Pozostałe pomieszczenia:
W ramach przedmiotowego zadania nie zmienia się układu funkcjonalnego pomieszczeń.
8) Wyposażenie:
W celu zabezpieczenia ścian holi w budynku A i ściany korytarzy w budynku B należy je wyposażyć w taśmy odbojowe ułożone w dwóch rzędach;
9) Instalacja elektryczna w budynku B:
Zakres prac obejmuje wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w zakresie rozbudowy rozdzielnicy głównej budynku, wykonania nowego WLZ-tu, okablowania, wykonania torów kablowych w korytarzu wraz z wykonaniem ich obudów ścianką G-K z boku i płytami modułowymi od spodu, montaż nowego osprzętu (oprawy oświetleniowe, gniazda zasilające, gniazda sieci logicznych, oświetlanie awaryjne i ewakuacyjne). Układanie kabli podtynkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1145314,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EFAK Andrzej Kotecki S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830210456

7.3.3) Ulica: Narwicka 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-557

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.