Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285049/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu „Lepszy start w dorosłe życie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ELBLĄGU
1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Amosa Komeńskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprelblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d269690-cbab-48cb-bb4c-a4bdc34245301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu „Lepszy start w dorosłe życie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d269690-cbab-48cb-bb4c-a4bdc3424530
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119707/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zorganizowanie dwudniowych wyjazdowych warsztatów integracyjno-szkoleniowych pn. Promocja zdrowia i aktywnego stylu życia dla uczestników projektu "Lepszy start w dorosłe życie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt nr FEWM.09.09-IZ.00-0001/24 pn.: „Lepszy start w dorosłe życie” współfinansowany ze środków programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027., Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+, Działanie 9.9: System pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.AO.ZP-09/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja warsztatów z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla uczestników, w terminie dwóch kolejnych dni w okresie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowyLiczba uczestników – 20 osób, tym: 18 uczestników projektu pn. „Lepszy start w dorosłe życie” (8 osób z grupy wiekowej 17-24 i 10 osób z grupy wiekowej 13-16) oraz 2 opiekunów - przedstawiciele PCPR w Elblągu.
Liczba godzin warsztatów szkoleniowych – 10 godzin dydaktycznych na grupę.
Liczba grup szkoleniowych – 2.
Tematyka warsztatów szkoleniowych – profilaktyka uzależnień, zasady zdrowego odżywiania, zagrożenia zdrowotne wynikające z niewłaściwego żywienia – działania grupowe i indywidualne (w formie konsultacji dla osób chętnych) z instruktorem w ramach propagowania konstruktywnego spędzania czasu wolnego i aktywnego trybu życia.
Miejsce realizacji usługi:
miejscowość położona w odległości nie większej niż 60 km od Elbląga
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12867 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu drogowego uczestników warsztatów wyjazdowych organizowanych w ramach projektu pn. „Lepszy start w dorosłe życie”1. Zamówienie obejmuje transport uczestników wraz z ubezpieczeniem:
a) z Elbląga do miejscowości, w której będą odbywały się warsztaty (dokładny adres zostanie wskazany przez Zamawiającego przed realizacją usługi - miejscowość położona w odległości nie większej niż 60 km od Elbląga
b) przewóz powrotny uczestników z miejsca warsztatów, po ich zakończeniu
2. Liczba uczestników: 20 osób;
3. Wykonawca zapewni środek transportu dostosowany do liczby osób oraz spełniający wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
4. Termin realizacji: dwa miesiące od daty zawarcia umowy – szczegółowy harmonogram wykonania usługi transportowej (terminy, godziny i miejsca transportu) zostanie przekazany Wykonawcy nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem usługi (termin transportu uzależniony jest od terminu realizacji warsztatów wyjazdowych tj. część I zamówienia).
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 1203,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający aktualnie może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na obecnym etapie zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu tej kwoty do poziomu umożliwiającego zawarcie umowy, wobec czego zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do cz. II została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający aktualnie może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na obecnym etapie zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu tej kwoty do poziomu umożliwiającego zawarcie umowy, wobec czego zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700 PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/25/2025 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu - v.2
- Przebudowa boiska wraz z ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu posesji Domu Studenckiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach Departamentu Inwestycji
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa budynków wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą w Węgorzewie - etap I".
- ZP/27/2025-Postępowanie w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego-uzupełnienie
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2025 roku
- Usługa przeprowadzenia dwudniowego szkolenia stacjonarnego oraz online dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.
- Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Długosiodło w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.