Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285968/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Niemodlinie
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365932620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Powstań Śląskich 37
1.5.2.) Miejscowość: Niemodlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774023333
1.5.8.) Numer faksu: 774023365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cuwniemodlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do szkół w Kup, Grodkowie, Opolu i Nysie wraz z zapewnieniem opieki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3570a309-4ea4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001748/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285968/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 157618,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145942,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 – TRASA 1„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Liczba kilometrów: 90
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 43509,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część 2 – TRASA 2„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Grodkowie wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Liczba kilometrów: 96
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 59054,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) część 3 – TRASA 3„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ – dowóz we wszystkie dni nauki szkolnej.
Liczba kilometrów: 64
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 28853,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) część 4 – Trasa 4„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Niemodlin do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie wraz z zapewnieniem opieki”, zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ – UWAGA dowóz tylko w poniedziałki i piątki (uczniowie w tygodniu przebywają w internacie).
Liczba kilometrów: 56
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 14525,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na realizację zamówienia wpłynęła następująca liczba ofert na poszczególne części – trasy zadania:
Część 1 – Trasa 1 do Kup – 3 oferty – cena oferty najtańszej: 64 400,00 zł brutto,
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 73 600,00 zł brutto,
Część 3 – Trasa 3 do Opola – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 59 616,00 zł brutto,
Część 4 – Trasa 4 do Nysy – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 69 000,00 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 157 618,11 zł brutto,
z tego na poszczególne części:
Część 1 – Trasa 1 do Kup 46 990,24 zł
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa 63 778,40 zł
Część 3 – Trasa 3 do Opola 31 161,56 zł
Część 4 – Trasa 4 do Nysy 15 687,91 zł
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części niniejszego zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129
z późn.zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69552,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na realizację zamówienia wpłynęła następująca liczba ofert na poszczególne części – trasy zadania:
Część 1 – Trasa 1 do Kup – 3 oferty – cena oferty najtańszej: 64 400,00 zł brutto,
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 73 600,00 zł brutto,
Część 3 – Trasa 3 do Opola – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 59 616,00 zł brutto,
Część 4 – Trasa 4 do Nysy – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 69 000,00 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 157 618,11 zł brutto,
z tego na poszczególne części:
Część 1 – Trasa 1 do Kup 46 990,24 zł
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa 63 778,40 zł
Część 3 – Trasa 3 do Opola 31 161,56 zł
Część 4 – Trasa 4 do Nysy 15 687,91 zł
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części niniejszego zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129
z późn.zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110400,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na realizację zamówienia wpłynęła następująca liczba ofert na poszczególne części – trasy zadania:
Część 1 – Trasa 1 do Kup – 3 oferty – cena oferty najtańszej: 64 400,00 zł brutto,
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 73 600,00 zł brutto,
Część 3 – Trasa 3 do Opola – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 59 616,00 zł brutto,
Część 4 – Trasa 4 do Nysy – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 69 000,00 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 157 618,11 zł brutto,
z tego na poszczególne części:
Część 1 – Trasa 1 do Kup 46 990,24 zł
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa 63 778,40 zł
Część 3 – Trasa 3 do Opola 31 161,56 zł
Część 4 – Trasa 4 do Nysy 15 687,91 zł
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części niniejszego zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129
z późn.zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73600,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie na realizację zamówienia wpłynęła następująca liczba ofert na poszczególne części – trasy zadania:
Część 1 – Trasa 1 do Kup – 3 oferty – cena oferty najtańszej: 64 400,00 zł brutto,
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 73 600,00 zł brutto,
Część 3 – Trasa 3 do Opola – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 59 616,00 zł brutto,
Część 4 – Trasa 4 do Nysy – 4 oferty – cena oferty najtańszej: 69 000,00 zł brutto.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 157 618,11 zł brutto,
z tego na poszczególne części:
Część 1 – Trasa 1 do Kup 46 990,24 zł
Część 2 – Trasa 2 do Grodkowa 63 778,40 zł
Część 3 – Trasa 3 do Opola 31 161,56 zł
Część 4 – Trasa 4 do Nysy 15 687,91 zł
Ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części niniejszego zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz.1129
z późn.zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109296,00 PLN
INNE PRZETARGI NIEMODLIN
więcej: przetargi NIEMODLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Kadzidło w roku szkolnym 2025/2026.
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Choroszcz w formie zakupu biletów miesięcznych
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Osiek do placówek oświatowych w terminie od 01.09.2025r., do 26.06.2026r."
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Sędziszów Małopolski - Pakiet II.
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027" Przetarg 2
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków szkolno-wychowawczych na terenie Miasta Elbląga wraz z zapewnieniem opieki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.