Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00226696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach – postępowanie 2”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach – postępowanie 2”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a91ffa00-de04-4932-a4b3-65ae345f3d41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034107/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego, na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSIR w Katowicach - postępowanie 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.10.2025.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124575,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytuł zamówienia: „Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego, na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach”.
2. Wspólny słownik CPV: 42417210-7 Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
2) Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – OPZ
4) Załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR,
5) Załącznik nr 5 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
6) Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie– jeśli dotyczy,
7) Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie o aktualności oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
8) Załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
4.Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji 2024 lub 2025), nieużywany niepowystawowy, stanowił własność Wykonawcy, nie był obciążony jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich oraz posiadał wszelkie wymagane prawem dokumenty w szczególności certyfikaty zgodności wyrobu z prawnymi normami europejskimi CE
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres:
1) minimum 12 miesięcy na przekazany przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, (przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie elementy maszyny, miedzy innymi: kompletny podnośnik, baterie akumulatorowe, ładowarkę)
2) Zamawiający nie będzie ponosił w okresie obowiązywania umowy, gwarancji i rękojmi za wady żadnych dodatkowych kosztów związanych przedmiotem zamówienia np. za naprawy/wymianę maszyny lub jej części za wyjątkiem przeglądów konserwacyjnych.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczenia (w języku polskim) najpóźniej do chwili podpisania protokołu, dokumentów, w szczególności certyfikatów zgodności maszyny z prawnymi normami europejskimi „CE”, wydrukowanych kart gwarancyjnych, dziennik konserwacji (zawierającą opis urządzenia z wyszczególnionymi elementami i zespołami, instrukcji użytkowania i obsługi, tablic znamionowych wraz z numerami fabrycznymi i podstawowymi informacjami,)
7. Zamawiający informuje, że sposób finansowania zamówienia nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze dostawy zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał nazwę, model, typ, nr katalogowy, rok produkcji i Producenta oferowanego podnośnika oraz dołączył do oferty kartę charakterystyki oferowanego podnośnika lub wyciąg z katalogu zawierające podstawowe parametry podnośnika w celu weryfikacji zaoferowanej maszyny przy pomocy ogólnodostępnych źródeł informacji z dokumentami zamówienia. Jeżeli katalog nie jest ogólnie dostępny Wykonawca winien wskazać główne parametry sprzętu w formie oświadczenia.
1) Zamawiający wymaga, aby wysięg boczny podnośnika wynosił minimum 5,30 m i informuje iż parametr stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) W przypadku zaoferowania maszyny o wysięgu bocznym poniżej minimum określonego przez Zamawiającego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
9. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie wskazanym przez Wykonawcę.
1) Zamawiający określa maksymalny termin na wykonanie zamówienia na 28 dni kalendarzowych i informuje, iż termin dostawy stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż określony przez Zamawiającego jako maksymalny oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał czas podjęcia naprawy serwisowej w okresie gwarancji:
1) Maksimum 7 dni kalendarzowych liczony od następnej pełnej godziny po zgłoszeniu awarii do czasu podjęcia usunięcia awarii.
2) Zamawiający informuję, iż czas reakcji serwisowej stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
3) W przypadku gdy Wykonawca nie poda okresu reakcji serwisowej Zamawiający przyjmie maksymalny czas podjęcia naprawy serwisowej na podstawie ogólnego oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeszkolił co najmniej 3 pracowników Zamawiającego z obsługi maszyny w terminie do 10 dni kalendarzowych od odbioru zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas szkolenia uruchomił maszynę z wykorzystaniem wszystkich jej funkcji.
12. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach w szczególności w OPZ elementy podnośnika stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych
i użytkowych.
13. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, wyposażenie, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
14. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
15. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, wyposażenie, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów w szczególności:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
- standardów emisyjnych.
16. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca wraz z formularzem ofertowym przedstawi oferowane rozwiązanie oraz dołączy dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
17. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostepniających swoje zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159039,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159039,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROTHLEHNER – podesty ruchome Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240016380
7.3.3) Ulica: Energetyków 4
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROTHLEHNER - PODESTY RUCHOME SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROTHLEHNER - PODESTY RUCHOME SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159039,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Fotomedia na najwyższym poziomie - przebudowa budynku szkoły w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3 w Katowicach"
- WYMIANA ISTNIEJĄCEGO DŹWIGU OSOBOWEGO O NAPĘDZIE HYDRAULICZNYM W ISTNIEJĄCYM SZYBIE WINDOWYM NA NOWY DŹWIG OSOBOWY O NAPĘDZIE ELEKTRYCZNYM W PRZYCHODNI NR 1 ZLOKALIZOWANEJ W KATOWICACH
- Modernizacja i doposażenie punktu ochrony fizycznej Ministerstwa Przemysłu.
- Dostawa i wdrożenie systemu AV w salach konferencyjnych H i I wraz z integracją
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji sieci internetowych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.