Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244845/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 2360752
1.5.8.) Numer faksu: 24 2360769
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.gminagostynin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710691840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białe 33
1.5.2.) Miejscowość: Białe
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrumkultury@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Białotarsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białotarsk 34
1.5.2.) Miejscowość: Białotarsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbialotarsk@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 1 grudnia 1939 w Emilianowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefanów 38
1.5.2.) Miejscowość: Stefanów 38
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spemilianow@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lucieniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lucień 46
1.5.2.) Miejscowość: Lucień
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: splucien@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sierakówku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierakówek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sierakówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsierakowek@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Kownackiej w Sokołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97106699623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołów 10
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsokolow@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Solcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solec 6
1.5.2.) Miejscowość: Solec
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsolec@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Teodorowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywie 47
1.5.2.) Miejscowość: Krzywie
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spteodorow@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Styczniowych w Zwoleniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710699497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwoleń 35
1.5.2.) Miejscowość: Zwoleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzwolen@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagostynin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f64d2d9-3582-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa na potrzeby własne codzienna, całodobowa, energii elektrycznej czynnej do obiektów Zamawiającego w tym oświetlenia drogowego i jego jednostek podległych (budynków). Przewidywana do dostarczenia ilość energii elektrycznej w okresie trwania umowy wynosi łącznie 762 590 kWh.
Dostawa codzienna – całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V
o częstotliwości 50 Hz.
Szczegółowe informacje poszczególnych punktów określa załącznik nr 1 do SWZ (wykaz oświetlenia drogowego) i załącznik nr 2 do SWZ (wykaz budynków).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający zwrócił się do wszystkich Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Żaden z Wykonawców nie złożył pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, wobec powyższego Zamawiający odrzucił oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy który brzmi: „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Sukcesywna dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania, worków na śmieci oraz środków higienicznych dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gostynina poprzez zabezpieczenie ciągłości dostaw wody i energii oraz doposażenie podmiotów ochrony ludności
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Gostyninie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Doposażenie magazynu OL i OC Powiatu Gostynińskiego w sprzęt: agregatu prądotwórczego ( zapasowe miejsce pracy, zapewnienie ciągłości dostawy energii) w ilości 3 sztuk oraz agregatu..."
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla PROWOD Sp. z o. o. w latach 2026-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującą sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w latach 2026-2027
- Dystrybucja i sprzedaż energii cieplnej
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii cieplnej na potrzeby Ursynowskiego Centrum Kultury "Alternatywy" przy ul. Indiry Gandhi 9 w Warszawie
- 2025 Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na dostawę i przesył energii cieplnej dla obiektu Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





