eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPROJEKT "SPORTOWY BIELSK"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PROJEKT "SPORTOWY BIELSK"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROJEKT "SPORTOWY BIELSK"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd99d15-3018-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003515/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Projekt "Sportowy Bielsk"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235777/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52008,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonanie nawierzchni bezpiecznej obiektu małej architektury, tj. nawierzchni piaskowej łącznie – 147 m2,
2. wbudowanie obrzeży betonowych na ławie betonowej – 50 mb,
3. wykonanie zieleńców – 25 m2,
4. dostawę i montaż elementów zestawu street workout – 1 kpl.
a) drążek Ø 33,7 mm - dł. 1,2 m- 2,0 m -6szt.
b) drabinka pozioma długa- 1szt.
c) drabinka pionowa- 1szt.
d) słup rurowy Ø 42,4 mm- 1 szt.
e) ławka skośna z drabinką- 1szt.
f) poręcz wysoka- 4 szt.
g) poręcz średnia- 2 szt.
h) poręcz niska- 2 szt.
i) drążek „żmijka”- 1 szt.
j) lina do wspinania- 1 szt.
k) kółka gimnastyczne- 1 kpl.
5. dostawę i montaż kosza na odpady – 2 szt.,
6. dostawę i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt.,
7. Teren, na którym realizowana będzie inwestycja położony jest w strefie konserwatorskiej miasta. Zgodnie z pozwoleniem wydanym przez Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru w trakcie wykonywania robót ziemnych związanych z przedmiotową inwestycją po uprzednim uzyskaniu pozwolenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie tych badań zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ. Załączone do SWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy, podstawą oszacowania ceny ofertowej oraz określenia zakresu zamówienia jest dokumentacja projektowa.
Rozwiązania równoważne
1. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz pkt. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.101 ust.5 ustawy PZP.
2. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
nie dotyczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 7 i pkt 3 oraz w związku z art. 263 ustawy PZP.
W dniu 01.12.2021 r. Wykonawca Fit Park Sp. z o.o. – Sp. k., którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że rezygnuje on z podpisania umowy i realizacji powyższego zadania.
Zamawiający unieważnił powyższe postępowanie w związku z tym, że nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty, jaką przedstawił kolejny Wykonawca.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71084,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98892,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.