eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbie › Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632710073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab1d9921-91c2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab1d9921-91c2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067566/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Budowa stacji uzdatniania wody w m. Dąbie, w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno użytkowym.
2. Zadanie obejmuje przebudowę stacji uzdatniania wody w m. Dąbie. Istniejąca stacja uzdatniania wody w m. Dąbie wybudowana została około 1975 roku i nie podlegała kompleksowej modernizacji od roku jej wybudowania. Inwestycja przyczyni się do poprawy jakości wody, która jest przedmiotem interwencji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Modernizacja ma na celu również usprawnienie eksploatacji i zwiększenie niezawodności działania całego systemu wodociągowego dla całego obszaru miasta.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związana z przebudową stacji
uzdatniania wody z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Dąbie , gmina Dąbie w oparciu o istniejące ujęcie wody podziemnej. Teren stacji wodociągowej zlokalizowany jest przy ul. Łęczyckiej na działkach o numerach ewidencyjnych 253/3, 254/1 obręb 0001 Dąbie.
Projektowana do przebudowy stacja wodociągowa w m. Dąbie dostarczać będzie wodę do odbiorców m. Dąbie oraz okolicznych miejscowości, które są przyłączone do miejskiej sieci wodociągowej oraz miejscowości do niej przyłączonych. Źródłem wody będzie istniejące ujęcie wód podziemnych składające się z dwóch studni wierconych.
4. Zakres zadania obejmował będzie również wymianę ogrodzenia stacji uzdatniania wody, uzupełnienia, czyszczenie , gruntowanie posadzek, częściową wymianę zwietrzałych tynków elewacji, likwidację lamperii olejnej ścian wewnętrznych, ułożenie płytek terakotowych lub gresowych na posadzce w piwnicach, czyszczenie i malowanie wewnętrznej konstrukcji stalowej.
5. Program Funkcjonalno - Użytkowy przewiduje budowę zbiornika wyrównawczego o konstrukcji stalowej w skład którego wchodzą dwie komory o pojemności 75 m3 każda. Całkowita pojemność zbiornika V = 150 m3. Jednakże zamawiający wymaga budowę dwóch naziemnych zbiorników wyrównawczych o konstrukcji stalowej o pojemności 100 m3 każdy. Całkowita pojemność zbiorników V = 200 m3 (2 x 100 m3).


Roboty towarzyszące
W ramach robót towarzyszących przewidziano:
• Obsługę geodezyjną zadania
• Badania jakości wody,
• Zapewnienie ciągłości dostawy wody dla odbiorców. Roboty winny być realizowane w sposób zapewniający dostawę wody dla odbiorców. Dopuszczalna przerwa w dostawie 24 godziny. Obowiązek powiadomienia o przerwach w dostawie wody oraz dostarczenia ewentualnych punktów tymczasowych dostawy wody po stronie wykonawcy.
• Nie przewiduje się demontażu „starych” sieci i przyłączy wodociągowych, oprócz hydrantów p-poż oraz elementów zasów oraz pozostałego uzbrojenia sieci i przyłączy, na poziomie terenu. Zdemontowane elementy stalowe oraz żeliwne należy przekazać zamawiającemu.

5. Wymagania dodatkowe
• Materiały, urządzenia i akcesoria montażowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca. Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać atesty i aprobaty techniczne wymagane przez odpowiednie przepisy prawa.
• Wykonawca dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych urządzeń lub obiektów w wyniku prowadzonych prac.
• Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.
• Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika robót z właściwymi uprawnieniami.
• Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi dokumentację powykonawczą z naniesionymi ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji robót.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi pozytywne wyniki badania wody.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w programie funkcjonalno użytkowym oraz w przedmiarach robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3895000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5807040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3895000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dąbska Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368810828

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1

7.3.4) Miejscowość: Dąbie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-660

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca nie jest znany na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3895000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.