Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210650/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00213574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00241023/01 - Wynik z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OŚRODKÓW ZDROWIA W WOŹNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: DWORCOWA 21
1.5.2.) Miejscowość: Woźniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343573190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@przychodniawozniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przychodniawozniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8010b61d-b63c-4159-b639-e6bb743a0b2c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8010b61d-b63c-4159-b639-e6bb743a0b2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00208271/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla Ośrodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków EFRR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOZ.2025.1.2.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 279003,1 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 256755,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Zakup i dostawa aparatu USG4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 240000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat EKG4.5.3.) Główny kod CPV: 33121500-9 - Elektrokardiogram
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Spirometr4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 4200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłodziarka farmaceutyczna4.5.3.) Główny kod CPV: 39711130-9 - Chłodziarki
4.5.5.) Wartość części: 9803,1 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Parametr niezgodny z wymaganiami
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI WOŹNIKI
więcej: przetargi WOŹNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Kutno
- Dostawa aparatu USG dla Przychodni Specjalistycznej w Rudzie Śląskiej
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatu EKG oraz konfiguracja z systemem MIUSE wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi.
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





