eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym



Og³oszenie z dnia 2023-07-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c3517f1-2078-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00303925

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja, odbywa siê elektronicznie, wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej;
2) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom o¶wiadczenia, zawiadomienia, wezwania, bêdzie udostêpnia³ oferty i kierowa³ wszelk± korespondencjê i dokumenty do Wykonawców za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, a Wykonawcom nie przys³uguje ¿±danie przekazywania korespondencji za po¶rednictwem emaila;
3) Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z zastrze¿eniem punktu 4);
4) ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem „Formularza”, dostêpnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia;
5) Korespondencja przekazana Zamawiaj±cemu w inny sposób, ni¿ opisany w punkcie 3) nie bêdzie brana pod uwagê;
6) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/792043

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) ofertê i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a tak¿e inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± przygotowuje siê i sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisem osobistym);
2) w celu z³o¿enia oferty Wykonawca mo¿e, ale nie musi za³o¿yæ konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycz±ca rejestracji i logowania dostêpna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3) przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.
4) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezp³atne.
5) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin.
2. We wszelkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych mo¿esz skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@pum.edu.pl lub pod numerem telefonu 914800790.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
4. Udostêpnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, nastêpuje w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpnione nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
1) podmiotom, którym musz± zostaæ udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w³a¶ciwym organom do za³atwienia konkretnej sprawy albo na podstawie art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.,
2) podmiotom, z którymi wspó³pracujemy w celu osi±gniêcia powy¿szych celów przetwarzania w zwi±zku z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym instytucjom finansowym oraz bankom, firmom ¶wiadcz±cym us³ugi informatyczne oraz pocztowo-kurierskie,
3) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane s± przechowywane przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W okresie pó¼niejszy, w zakresie w jakim wymagane jest to przez inne przepisy ustawowe.
7. Bior±c pod uwagê poni¿sze zastrze¿enia wynikaj±ce z art. 78 ustawy pzp, w zwi±zku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych mo¿e Pani/Pan skorzystaæ z prawa dostêpu do swoich danych, sprostowania (poprawiania) danych, usuniêcia danych oraz ograniczenia przetwarzania.
PUM mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 75)
- Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e jednak naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (art. 76)
- Skorzystanie z prawa do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 19 ust. 3). Przys³uguje Tobie tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzoruj±cego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Aby mieæ pewno¶æ, ¿e jeste¶ uprawniony do skorzystania z praw mo¿emy prosiæ Ciebie o podanie dodatkowych informacji pozwalaj±cych na dokonanie identyfikacji.
8. Obowi±zek podania danych osobowych w zakresie danych oferenta jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
9. Nie bêdziemy przekazywaæ Twoich danych poza EOG. Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej "RODO", w celu
umo¿liwienia korzystania za ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu na ich wniesienie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-240/26/TP2/S/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przez Wykonawcê – Operatora pocztowego - w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz paczek pocztowych na rzecz Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Po okresie 24 miesiêcy wykonywania zamówienia nast±pi wznowienie wykonywania us³ug na kolejny okres, po przeprowadzeniu kolejnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêcej punktów w kryterium "cena"

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który:
1) posiada wpis do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. 2022, poz. 896).
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, ww. wpis musz± posiadaæ wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci, wymagaj±ce posiadania przewidzianych przepisami prawa uprawnieñ.
2) posiada do¶wiadczenie w postaci nale¿ytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch us³ug, odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, z których ka¿da trwa³a przynajmniej 12 pe³nych miesiêcy, o warto¶ci ka¿dej z nich przynajmniej 100 000,00 z³ brutto.
W przypadku umów jeszcze nie zakoñczonych wykonawca mo¿e wykazaæ umowê trwaj±c± pod warunkiem, ¿e okres jej trwania jest nie krótszy ni¿ 12 pe³nych miesiêcy, a warto¶æ zrealizowanych ju¿ us³ug z tytu³u trwaj±cej umowy wynosi przynajmniej 100 000,00 z³ brutto.
Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz paczek pocztowych.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia potencja³u podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu spe³nienia powy¿szego warunku. To samo dotyczy Wykonawcy, który w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na potencjale podmiotów udostêpniaj±cych mu zasoby. W takim przypadku warunek udzia³u w postêpowaniu musi spe³niaæ w ca³o¶ci ten podmiot.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku wykazania zamówieñ w walucie innej ni¿ PLN, przeliczenie warto¶ci na walutê polsk± nast±pi na podstawie Tabeli A kursów ¶rednich NBP z dnia opublikowania og³oszenia przedmiotowego postêpowania w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, a tak¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby, je¶li wykonawca korzysta z zasobów takiego podmiotu.
Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego w sytuacji, gdy w postepowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wed³ug wzoru przekazanego przez zamawiaj±cego.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu.
Uwaga! Ww. zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
2) wpis do rejestru operatorów pocztowych;
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. wpis sk³ada ka¿dy z wykonawców, a tak¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby, je¶li bêdzie on ¶wiadczy³ us³ugi, do wykonywania których wpis jest wymagany przepisami prawa.
3) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Nale¿y pamiêtaæ, ¿e dowody nale¿ytego wykonania inne, ni¿ pochodz±ce od podmiotu, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, mog± zostaæ przedstawione zamawiaj±cemu wyj±tkowo, wy³±cznie w sytuacji, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ dokumentów od tego
podmiotu.
W przypadku oferty wspólnej wykaz wraz z dowodami sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty, wraz ze szczegó³owym formularzem cenowym, stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty;
2) pe³nomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów rejestrowych, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (NIP, Regon, nr KRS);
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. odpis lub informacjê sk³ada ka¿dy z wykonawców.
4) o¶wiadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktuj±ce o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzorów przekazanych przez zamawiaj±cego. Informacje zawarte w ww. o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania i spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi, podpisami zaufanymi lub przy u¿yciu dowodów osobistych z warstw± elektroniczn± (tzw. podpisami osobistymi), przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne, uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo mo¿e tak¿e zostaæ z³o¿one w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê
przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
2) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ przedmiotowej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty w nastêpuj±cym zakresie, okoliczno¶ciach i warunkach:
1) gdy konieczno¶æ wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, na mocy których na Zamawiaj±cego lub Wykonawcê na³o¿ony zostanie obowi±zek zrealizowania przedmiotu umowy w sposób ró¿ni±cy siê od zaoferowanego w ofercie lub obowi±zek zmiany trybu wykonania przedmiotu umowy – z zastrze¿eniem, ¿e tre¶æ zmiany przepisów nie by³a uchwalona przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejsz± umowê;
2) wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia, a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. „si³y wy¿szej”) np. pogoda uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿±ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj± prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi±zañ i przesun±æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi±zuj± siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst±pieniu ww. przeszkód;
3) gdy podczas realizacji umowy wyst±pi± nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych bêdzie niemo¿liwe lub niecelowe ze wzglêdu na interes publiczny;
4) zmiana skutkuj±ca zmian± terminu wykonania umowy lub zasad i terminów wykonywania poszczególnych us³ug mo¿e nast±piæ w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
2. Wprowadzenie zmian w my¶l ust. 1 pkt 4) umowy, wymaga dodatkowo przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS- CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty.
3. Dodatkowo zamawiaj±cy przewidzia³ zmiany waloryzacyjne w umowie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te maj± wp³yw na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione.
4. Zamawiaj±cy przewidzia³ tak¿e zmiany waloryzacyjne w przypadku zmiany kosztów realizacji zamówienia o co najmniej 10%. Przez zmianê rozumie siê wzrost kosztów lub ich obni¿enie, wzglêdem kosztów, przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy, zawartego w ofercie. Kosztami, które w szczególno¶ci bêd± podstaw± do zmiany wynagrodzenia s±: zmiana cen us³ug pocztowych, ujêtych przy kalkulowaniu ceny oferty i niezale¿nych od wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/792043

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-18

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Miejsce wykonania umowy:
1) Kancelaria Ogólna PUM w Szczecinie, ul. Rybacka 1,
2) Zak³ad Genetyki i Patomorfologii w Szczecinie, przy ul. Unii Lubelskiej 1 (budynek CNTM),
3) Biblioteka G³ówna PUM w Szczecinie, przy al. Powstañców Wielkopolskich 20,
4) Katedra Medycyny S±dowej w Szczecinie, przy al. Powstañców Wielkopolskich 72,
5) Punkt Kancelaryjny nr 5, przy ul. Unii Lubelskiej 1.
2. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3. Podmioty zagraniczne: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê tak¿e wykonawcy, maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowi±zani s± do z³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wymienionych w tre¶ci Rozdzia³u VII ust. 1 SWZ. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy. W przypadku wskazania przez wykonawcê lub podmioty udostêpniaj±ce zasoby, dokumentów informacji lub odpisów z rejestrów, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.