eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010182401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-015

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krrit.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/krrit

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://krrit.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33e1961-efd6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138792/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (13 miesięcy + 12 miesięcy prawo opcji)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/DA/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 727808,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, na zasadach określonych
w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. z dnia 1 października 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.)) zwanych dalej „Usługami” w obiekcie przy ul. Sobieskiego 101, w Warszawie.
2. Obiekt przy ul. Sobieskiego 101, w Warszawie zwany dalej „Obiektem”, obejmuje:
a) ogrodzoną działkę o powierzchni ok. 5840 m2,
b) trzykondygnacyjny budynek o powierzchni ok. 580 m2,
c) parterowy budynek wartowniczy o powierzchni ok. 15 m2,
d) parking samochodowy o powierzchni ok. 400 m2.
3. Wykonawca zobowiązuje się chronić Obiekt zgodnie z instrukcjami Zamawiającego dotyczącymi ruchu osobowo-materiałowego i wydawania kluczy oraz obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z niżej wymienionymi ustawami:
a) ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. z dnia 1 października 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.)),
b) o broni i amunicji z dnia 21 maja 1999 r. (tj. z dnia 15 maja 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 955),
c) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1),
d) o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej z dnia 24 maja 2013 r. (tj. z dnia 22 listopada 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 2418)).
4. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony obiektu, w szczególności do:
a) podjęcia niezwłocznej interwencji w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także wobec zaistnienia innych okoliczności wymagających reakcji przez osoby (pracowników ochrony) tj. pełniące służbę ochrony obiektu i patrol interwencyjny. Patrol interwencyjny to reakcja, co najmniej 2 osób będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej i wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego (pełniących służbę w samochodzie patrolowym oznakowanym). Interwencja patrolu musi być podjęta w chronionym obiekcie w czasie nie dłuższym niż 20 minut w godz. od 6.00 do 22.00 oraz 15 minut w godz. od 22.00 do 6.00, od przekazania sygnału o zagrożeniu przez osoby pełniące służbę ochrony obiektu do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia policji lub innych służb, a także osoby pełniącej nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego,
b) nadzoru nad ruchem pracowników, gości i interesantów na terenie ochranianym oraz prowadzenia ewidencji w tym zakresie,
c) niedopuszczenia do przebywania na terenie budynku i na parkingu osób nieuprawnionych,
d) przeciwdziałania kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku,
e) dokonywania obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, nie rzadziej niż raz na 2 godziny, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe,
f) zamontowania na własny koszt, co najmniej 5 czujek systemu kontroli obchodów, z którego na każde żądanie Zleceniodawcy Wykonawca musi dostarczyć wydruk z jego realizacji (odczyty z punktów kontroli),
g) wydawania osobom uprawnionym oraz przyjmowania kluczy do pomieszczeń w budynku oraz prowadzenia ewidencji w tym zakresie,
h) kontrolowania legalności wynoszenia z budynku i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów,
i) nadzoru i obsługi systemu zabezpieczeń technicznych ,
j) nadzoru nad ruchem pojazdów na parkingu oraz prowadzenia ewidencji w tym zakresie, a także niedopuszczeniu do wjazdu na teren parkingu nieuprawnionych pojazdów,
k) alarmowania i ostrzegania osób przebywających na terenie chronionego obiektu w przypadku wystąpienia lub otrzymania informacji o zagrożeniu bezpieczeństwa,
l) kontroli poprawności działania urządzeń zainstalowanych na terenie obiektu.
5. Wykonawca zapewni do ochrony obiektu osoby sprawne fizycznie i umysłowo oraz przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za osoby uczestniczące w wykonywaniu usługi i za przestrzeganie przez nie przepisów bhp., p.poż .
7. Ochrona obiektu przy ul. Sobieskiego 101 będzie wykonywana:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 przez dwóch pracowników ochrony, z których jeden musi być kwalifikowanym pracownikiem ochrony;
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 17.00 do 7.00 a także soboty i niedziele i dni ustawowo wolne od pracy (do godziny 7.00 w poniedziałek) przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony ;
- fizyczna ochrona obiektu wraz z terenem: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00 jeden pracownik wewnątrz, drugi na zewnątrz budynku głównego natomiast w godzinach 17.00 – 7.00 a także soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy jeden pracownik wewnątrz budynku głównego, obchód wewnętrzny i zewnętrzny obiektu co dwie godziny,
- kontrola ruchu osobowego przy wejściu i na terenie obiektu,
- dozór samochodów w obrębie posesji.
8. Zamawiający wymaga by do świadczenia usługi byli delegowani pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę oraz aby posiadali minimum 3 letni staż pracy w ochronie.
9. Wykonawca musi dysponować stacją monitorowania oraz Grupą Interwencyjną, zwaną dalej „Grupą Interwencyjną”. Przez Grupę Interwencyjną rozumie się grupę składającą się z co najmniej 2 (dwóch) osób będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej i wyposażonymi w środki przymusu bezpośredniego, pełniących służbę w oznakowanym samochodzie patrolowym.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej PPU), stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający, działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby osoby skierowane do realizacji Usługi, wykonujące czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia na warunkach zawartych w Załączniku nr 1 do SWZ, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (tj. z dnia 2022.07.19, Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe wymagania opisane są w Załączniku nr 1 do SWZ.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736643,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933488,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 807996,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia D. S. FOKUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-27-64-181

7.3.3) Ulica: Obrazkowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-188

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 807996,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.