eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1a9b0e6-e1d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a9b0e6-e1d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego

W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego

W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego

W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego

W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego

W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).

Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30234100-9 - Dysk magnetyczny

30231300-0 - Monitory ekranowe

48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6778,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6778,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6778,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10597,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12201,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10597,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841020831

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10597,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21027,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21027,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21027,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030529

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21027,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12324,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24739,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13038,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncept sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772374040

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13038,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9741,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12878,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9741,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SwissBuy24 Prosta Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842839042

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9741,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.