eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU MUZEUM REGIONALNEGO W WĄGROWCU



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU MUZEUM REGIONALNEGO W WĄGROWCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570319875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opacka 15

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 067 26 85 911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU MUZEUM REGIONALNEGO W WĄGROWCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d20a8559-21b3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00197029/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU MUZEUM REGIONALNEGO W WĄGROWCU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223243/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu, ul. Opacka 15, działka nr ew. 2402, obręb Wągrowiec. Roboty należy prowadzić zgodnie z wydanym pozwoleniem Starosty Wągrowieckiego na budowę nr 290/20, Pozwoleniami Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: nr 314/2020/A, nr 315/2020/A oraz nr 377/2020/C (pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych).
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót objętych dokumentacją projektową,
b) wykonanie robót dodatkowych i / lub zamiennych których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową,
c) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek,
d) usunięcie wszelkich kolizji, które ujawnią się w trakcie wykonywania robót,
e) pielęgnacja i utrzymanie zieleni przez okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
f) zapewnieniu kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju
i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133) (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji) wraz
z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego (w 5 egzemplarzach),
g) sporządzeniu i dostarczeniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej
(w 5 egzemplarzach),
h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
i) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, badań, umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie obiektu,
j) wykonywanie obowiązków wynikających z zawartej umowy (wzór stanowi załącznik nr 3do SWZ)
k) w przypadku niewystarczającej dokładności projektu budowlanego opracowanie projektu wykonawczego
l) opracowanie dokumentacji technicznej projektu przełożenia instalacji teletechnicznej i przyłącza gazowego
m) obiekt jest zabytkiem wpisanym indywidualnie do rejestru zabytków.
Na prace związane z robotami budowlanymi przy obiekcie zabytkowym zostało wydane Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 315/2020/A oraz Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 314/2020/A. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić wykonanie badań archeologicznych przez Inwestora po usunięciu wierzchnich warstw ziemi oraz zieleni przed przystąpieniem do robót ziemnych oraz w trakcie realizacji inwestycji zgodnie z załączonym pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych oraz programem badań archeologicznych.
3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi, Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
4. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty.
5. Zadanie jest dofinansowane ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
6. Zważywszy, iż na realizację zadania uzyskano dofinansowanie ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu z wyodrębnieniem środków na 2021 r., 2022 r. oraz 2023 r. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji prac budowlanych w okresie od 2021 r. do 2023 r.
7. W związku z uzyskaniem dofinansowania, o którym mowa w ust. powyżej Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
a) w 2021 r. prac o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł dotyczących budynku dobudowanego i/lub istniejącego budynku z wyłączeniem prac dotyczących kosztów wymiany dachu, kosztów związanych z wymianą okien, drzwi (zewnętrzne czy wewnętrzne) oraz wykonaniem elewacji;
b) w 2022 r. prac o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł;
c) w 2023 r. prac również o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł dotyczących budynku dobudowanego i/lub istniejącego budynku
z wyłączeniem prac dotyczących kosztów wymiany dachu, kosztów związanych z wymianą okien, drzwi (zewnętrzne czy wewnętrzne) oraz wykonaniem elewacji;
w oparciu o wartości jakie zostaną wykazane w kosztorysach ofertowych.
8. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z ww. harmonogramu rzeczowo – finansowego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości równowartości utraconego dofinansowania. Maksymalne dofinasowanie jakie może utracić Zamawiający w poszczególnych latach jest następujące: rok 2021 – 390.000 zł, rok 2022 – 390.000 zł, rok 2023 – 300.000 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jako najkorzystniejsza została oceniona oferta Wykonawcy JACK-BUD POLSKA Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą przy ul. Obornickiej 352, 60-689 Poznań, NIP: 972 12 58 070. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową brutto 6.437.018,70 zł. Cena oferty najkorzystniejszej przekracza możliwości finansowe Zamawiającego tj. 5.800.000,00 zł, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.