eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Dostawa i montaż pieca do Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pieca do Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60

1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż pieca do Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c87617f5-1a5c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż pieca do Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż kotła grzewczego do Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim w celu zabezpieczenia potrzeb C.O. i c.w.u. budynku SP w Maszewie Lęborskim.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Demontaż istniejącego pieca z wyniesieniem go z kotłowni.
2. Dostawę i montaż kotła grzewczego na pellet z podajnikiem automatycznym + sterownik wraz z podłączeniem:

I – Kocioł :
a) V klasy,
b) zgodny z normą PN-EN 303-5:2012 i wymogami Dyrektywy ECODESIGN 2020,
c) o mocy min 200 kw,
d) o stałopalności min 20 h,
e) o sprawności dla mocy nominalnej 90%,
f) temperatura wody na zasilaniu max. 65/80oC,
g) temperatura wody na powrocie min. 55oC,
h) o masie kotła min. 2000 kg,
i) z zasobnikiem opału o poj. min 1000 kg,
j) wyposażony w funkcję PID,
k) wyposażony w wentylator nadmuchowy powietrza pierwotnego i wtórnego,
l) wyposażony w system gaszenia typu STRAŻAK (min 2 szt.).

II – Wymiennik c.w.u.:
a) wymiennik c.w.u. o pojemności min 500 l wraz z podłączeniem.

III – Sterownik realizujący następujące funkcje:
a) sterowanie zapalarką,
b) sterowanie podajnikiem,
c) sterowanie wentylatorem nadmuchowym,
d) sterowanie pompą centralnego ogrzewania C.O.,
e) płynne sterowanie dwoma zaworami mieszającymi,
f) sterowanie pompą c.w.u. ,
g) sterowanie pompą dodatkową (dodatkowa pompa C.O.; c.w.u.),
h) sterowanie pogodowe,
i) sterowanie tygodniowe,
j) współpraca z regulatorem pokojowym z komunikacją tradycyjną (dwustanową) lub wyposażonym w komunikację RS,
k) możliwość podłączenia modułu umożliwiającego sterowanie niektórymi funkcjami sterownika za pomocą telefonu komórkowego,
l) możliwość podłączenia modułu umożliwiającego sterowanie niektórymi funkcjami, podgląd niektórych parametrów za pomocą Internetu.
3. Układ instalacji C.O. w budynku Szkoły: kotłownia w układzie otwartym.
4. Dostawę i montaż stalowego dwuściennego komina o średnicy min 300 mm ze stali nierdzewnej 1.4404 o grubości min. 1,0mm, izolacja min 50 mm, odporność na pożar sadzy G50, klasa temperatury T600, klasa ciśnienia N1, odporność na korozję Vm posiadający certyfikat jakości CE.
5. Sprzęt zamontowany zostanie w pomieszczeniu o wysokości 2,44 m i wejściu
o szerokości 1,02m (max), stąd wymiary jego nie mogą przekroczyć: szerokość 1,02 m, długość 1,8 m i wysokość 2,0 m.
6. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie niezbędne materiały instalacyjne do funkcjonowania kotłowni, uruchomienia i montażu.
7. Dostarczone wyposażenie musi być zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa.
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować przedmiot umowy do siedziby Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim, przy czym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca szczegółowo uzgodnił termin i warunki dostawy i montażu
z Zamawiającym oraz poinformował go co najmniej 2 dni robocze wcześniej
o planowanym terminie na adres mailowy: inwestycje@cewice.pl.
9. Zamawiający wskazuje, że termin dostawy może przypadać jedynie na dni: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 lub w godzinach ustalonych
z Dyrekcją Szkoły z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Dostawa
w pozostałe dni możliwa jest jedynie po akceptacji terminu przez Zamawiającego.

Wymogi dotyczące gwarancji
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy przez okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru oraz 24 miesięcy okresu rękojmi. Zrównuje się oba te okresy. Jednocześnie wydłużenie zarówno okresu gwarancji, jak i okresu rękojmi jest możliwe. W takim przypadku Wykonawca może uzyskać wyższą liczbę punktów podczas oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert.
2. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru.
3. Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji i rękojmi do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek i awarii. Czas reakcji serwisu-do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą SP w Maszewie Lęborskim,
5. Wykonawca zapewni :
- odbiór wadliwego towaru w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt,
- dostawę i montaż (jeżeli potrzeba) naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu ze Szkoły Podstawowej
w Maszewie Lęborskim.
6. Gwarancja i rękojmia ulegają automatycznie przedłużeniu o okres naprawy.
7. Gwarancja producenta pieca min. 24 miesiące – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta towaru o spełnieniu tego warunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.