eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna"Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumzagorze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumzagorze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27090c80-f1ca-4ca1-aedb-cde9b2b19e78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 14280,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 155249,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 144426,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 137995,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom
w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki

4.5.5.) Wartość części: 32602,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Kobrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: Kazimierów, ul. Figowa 2, 05-074 Halinów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-15 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155249,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155249,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155249,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Masny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: 05-430 Pogorzel ul.Ogrodowa 7

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155249,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-15 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144426,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144426,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144426,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Szlasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: 05-400 Otwock Ul Lubelska 4a

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144426,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-15 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137995,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137995,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137995,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Dąbrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: 05-077 Zakręt ul. Dobra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137995,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-15 do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32609,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32609,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32609,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Włodarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0

7.3.4) Miejscowość: 08-400 Garwolin ul. Targowa 8/20

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32609,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-01 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.