Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062472/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy
1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumzagorze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/centrumzagorze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z udziałem jednostki samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27090c80-f1ca-4ca1-aedb-cde9b2b19e78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 14280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 155249,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 144426,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 137995,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentomw jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu w roku 2025. Zakres zadań określający zamówienie:
- zapewnienie potrzeb zdrowotnych pacjenta;
-wykonywanie czynności w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji pacjenta;
-wykonywanie czynności związanych z przyjęciem pacjenta na oddział;
- obsługa systemu AMMS;
- prowadzenie dokumentacji medycznej;
-planowanie i sprawowanie opieki pielęgnacyjnej pacjenta;
-ordynowanie samodzielne leków zgodnie z nabytą wiedzą i kompetencjami;
-edukacja i promocja zdrowia pacjentów na oddziale;
- udział w podaniu toksyny botulinowej w znieczuleniu ogólnym i wypełnienie dokumentacji obowiązującej podczas leczenia.
UWAGA !!! Oferta złożona przez podmiot wykonujący działalność leczniczą o którym
mowa w art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej
(tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 799) zostanie odrzucona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.5.) Wartość części: 32602,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Kobrzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: Kazimierów, ul. Figowa 2, 05-074 Halinów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-15 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155249,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155249,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155249,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Masny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: 05-430 Pogorzel ul.Ogrodowa 7
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155249,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-15 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144426,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144426,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144426,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Szlasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: 05-400 Otwock Ul Lubelska 4a
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144426,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-15 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137995,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137995,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137995,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Dąbrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: 05-077 Zakręt ul. Dobra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137995,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-15 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32609,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32609,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32609,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.4) Miejscowość: 08-400 Garwolin ul. Targowa 8/20
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32609,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI WIĄZOWNA
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby oddziału psychiatrycznego dla dzieci, ośrodka siły więzi, oddziału psychiatrycznego dla młodzieży, oddziału neurorehabilitacyjnego oraz pododdziału dziennego
- Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą "Pawilon Kultury" Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie
więcej: przetargi WIĄZOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2026 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców DPS Kombatant w 2026r.
- "Usługi zdrowotne na terenie gminy Wierzbica dla osób potrzebujących wsparcia" w ramach Projektu pn.: "Jesteśmy do usług - wsparcie zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z Gminy Wierzbica"
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





