Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288214/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00302902/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00378664/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00415424/01 - Wynik z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu „Cyfrowa Gmina” oraz „Granty PPGR” - Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC)” oraz zakup komputerów do obsługi RM".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLBROM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258055
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ul. Krakowska 1
1.4.2.) Miejscowość: Wolbrom
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-340
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umigwolbrom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolbrom.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303582
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00288214/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie:
dla Części nr 1 :- do 14 dni od dnia zawarcia umowy – sprzęt komputerowy,
- do 60 dni od dnia zawarcia umowy – sieć i UTM
dla Części nr 2: do 180 dni od dnia zawarcia umowy
dla Części nr 3: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
dla Części Nr 4 – do 14 dni od dnia zawarcia umowy
2. Dotyczy sekcji: 8.1.) Termin składania ofert: 18.08.2022r. do godziny 12:00,00.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie:
dla Części nr 1 :- do 14 dni od dnia zawarcia umowy – sprzęt komputerowy,
- do 60 dni od dnia zawarcia umowy – sieć i UTM
dla Części nr 2: do 180 dni od dnia zawarcia umowy
dla Części nr 3: do 14 dni od dnia zawarcia umowy
dla Części Nr 4 – do 14 dni od dnia zawarcia umowy
2. Dotyczy sekcji: 8.1.) Termin składania ofert: 19.08.2022r. do godziny 9:00,00.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym
zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wyłącznie dla zakresu Części Nr 2 zamówienia
Przedmiotowe środki dowodowe:
1) Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki celem zbadania, czy oferowany/e produkt/y spełnia,ją wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
2) Wyżej wymienione próbki Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, Biuro Obsługi Interesanta, najpóźniej do dnia 18.08.2022 r., do godziny 12:00 (do upływu terminu składania ofert).
3)Uwaga: w przypadku, gdy próbki zostaną dostarczone po upływie wyznaczonego terminu, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
4) Wykonawca złoży próbki zapakowane w sposób zapewniający brak możliwości ich weryfikacji przed upływem terminu otwarcia ofert. Opakowanie, w którym próbki będą dostarczone powinno być opisane w następujący sposób:
Próbki do postępowania nr WTI.271.2.15.2022.ZP, nie otwierać przed. 18 .08.2022 r., godz. 12:30, nazwa i adres Wykonawcy.
5) Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktu w zakresie składania próbek:
Anna Barczyk, Mateusz Patela, tel. 32/70 65 309, 32/ 70 65 324, e-mail: zamówienia@umigwolbrom.pl
6) Wszystkie koszty związane ze złożeniem oferty, w tym także próbek ponosi Wykonawca.
7) Próbki nie będą stanowiły załączników do umowy.
8) Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego próbki.
9) Zamawiający może zwrócić złożone przez Wykonawcę próbki jeżeli wnioski, o których mowa wyżej, nie zostały złożone w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia postępowania.
10) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. artykułów albo będą one niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
11) Szczegółowy opis próbki oraz zasady i zakres demonstracji znajdują się̨ w Załączniku Nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
Wyłącznie dla zakresu Części Nr 2 zamówienia
Przedmiotowe środki dowodowe:
1) Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki celem zbadania, czy oferowany/e produkt/y spełnia,ją wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
2) Wyżej wymienione próbki Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom, Biuro Obsługi Interesanta, najpóźniej do dnia 19.08.2022 r., do godziny 9:00 (do upływu terminu składania ofert).
3)Uwaga: w przypadku, gdy próbki zostaną dostarczone po upływie wyznaczonego terminu, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
4) Wykonawca złoży próbki zapakowane w sposób zapewniający brak możliwości ich weryfikacji przed upływem terminu otwarcia ofert. Opakowanie, w którym próbki będą dostarczone powinno być opisane w następujący sposób:
Próbki do postępowania nr WTI.271.2.15.2022.ZP, nie otwierać przed. 19 .08.2022 r., godz. 9:30, nazwa i adres Wykonawcy.
5) Osoby wyznaczone przez Zamawiającego do kontaktu w zakresie składania próbek:
Anna Barczyk, Mateusz Patela, tel. 32/70 65 309, 32/ 70 65 324, e-mail: zamówienia@umigwolbrom.pl
6) Wszystkie koszty związane ze złożeniem oferty, w tym także próbek ponosi Wykonawca.
7) Próbki nie będą stanowiły załączników do umowy.
8) Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, na jego wniosek, złożone przez niego próbki.
9) Zamawiający może zwrócić złożone przez Wykonawcę próbki jeżeli wnioski, o których mowa wyżej, nie zostały złożone w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo unieważnienia postępowania.
10) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. artykułów albo będą one niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
11) Szczegółowy opis próbki oraz zasady i zakres demonstracji znajdują się̨ w Załączniku Nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-18 12:00
Po zmianie:
2022-08-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-18 12:30
Po zmianie:
2022-08-19 09:30
INNE PRZETARGI WOLBROM
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 794 w Wolbromiu na odcinku parku do skrzyżowania z ul. Kościuszki (odc. 060 km 0+000 - 0+046, odc. 065 km 0+000 - 0+225, odc. 067 km 0+000 - 0+445)".
- "Zagospodarowanie terenu przy Zalewie Wolbromskim"
więcej: przetargi WOLBROM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górno"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Modernizacja elementów sterowania procesem wydobycia i uzdatniania wody wraz z montażem zabezpieczeń przed zagrożeniami zewnętrznymi na stacjach uzdatniania wody
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.