eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RomartówTERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W ROMARTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472375540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 14A

1.5.2.) Miejscowość: Romartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-335

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 356 47 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilona.szalowska@gminawitonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawitonia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2f64264-694f-4708-a17a-04b3c7aaf324

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f64264-694f-4708-a17a-04b3c7aaf324

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00192951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku publicznego OSP Romartów, gmina Witonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.R.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pt. „Termomodernizacja budynku OSP Romartów, gmina Witonia ”, poprzez wykonanie prac projektowych i robót budowlanych.
4.2. Zadanie polega na wymianie źródeł ciepła oraz pracach termomodernizacyjnych, a także pracach remontowych, co sprowadza się przede wszystkim do:
 przeprowadzenia niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskania wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień bądź decyzji administracyjnych
 zakupienia niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostaw
 realizacji niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych
 uruchomienia zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji
 wykonania dokumentacji powykonawczej
 dokonania niezbędnych przeszkoleń dla obsługi
4.3. Na przedmiot zamówienia składa się, w szczególności:
4.3.1. wykonanie Dokumentacji Projektowej - Wykonawca w ramach zadania opracuje projekt budowlany zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 r., poz. 1609.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454.). Przed rozpoczęciem projektowania Wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci gazowej.
1) Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a także informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca, w razie potrzeby zapewnieni nadzór autorski przez cały okres trwania inwestycji realizowanej na podstawie sporządzonej dokumentacji.
2) Do obowiązków Zamawiającego należy odbiór i zatwierdzenie dokumentacji, jeśli jest ona:
− wykonana zgodnie z wszelkimi wymogami prawa budowlanego,
− posiada niezbędne uzgodnienia,
− zakres prac jest zgodny z PFU i audytem energetycznym.
3) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie wszelkich niezbędnych dokumentacji powiązanych, w tym projektów branżowych, operatów, itp. Zatwierdzenie wszystkich dokumentów przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji zadania inwestycyjnego, z kontraktu, lecz nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej Zamawiający dopuszcza zastosowanie na etapie projektowania technologii zamiennych, jednak o parametrach nie gorszych niż przedstawione w niniejszym Programie.
4) Dokumentacja ponadto musi:
 zawierać optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia materiałowe, rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia,
 być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, wiedzą techniczną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
 być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach (w przypadku dokumentacji wielobranżowej),
 być opracowana w sposób czytelny.
5) Dokumentację projektową Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (w postaci plików DWG, plików tekstowych i plików PDF) nagranych na nośniku CD-R w ilościach wskazanych w umowie.
6) W ramach zadania Wykonawca opracuje:
 Projekt budowlany - Wykonawca w ramach zadania opracuje projekt budowlany zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 r., poz. 1609.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454.) Przed rozpoczęciem projektowania Wykonawca uzyska warunki przyłączenia do sieci gazowej.
 Projekt wykonawczy - Opracowany przez Wykonawcę projekt wykonawczy powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454.), lub rozporządzenia obowiązującego w momencie jego sporządzania.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi dokumentację we wszystkich wymaganych branżach. Projekty powinny zawierać część rysunkową, opisową i obliczeniową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Dodatkowo do projektu należy dołączyć:
a) bilans mocy dla budynku
b) symulację uzysku z instalacji fotowoltaicznej wykonaną za pomocą dedykowanego oprogramowania
 Dokumentacja powykonawcza Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą niezbędne pomiary, dokumenty odbiorowe (atesty, aprobaty), dokumentację fotograficzną wykonanych robót oraz mapę powykonawczą zrealizowanych sieci przyjętą do zasobów kartograficznych właściwej jednostki.
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia specyfikacji technicznej zawierającej w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi składać się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Specyfikacja musi odpowiadać wytycznym zawartym w niniejszym programie. Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454.)
4.3.2. Wykonanie robót budowlanych - Roboty budowlane należy wykonać na podstawie niniejszego programu, zgodnie z wymaganiami aktualnych przepisów, wiedzy technicznej i dobrej praktyki. W ramach zlecenia Wykonawca wybuduje i uruchomi instalacje i urządzenia objęte przedmiotem zamówienia, oraz dokona odbioru końcowego na zasadach opisanych w Umowie.
1) Roboty budowlane - Zakres prac obejmuje:
 ocieplenie ścian powyżej gruntu,
 ocieplenie ścian poniżej gruntu (1m poniżej gruntu) wraz z wykonaniem izolacji pionowej (na całości ścian) i poziomej,
 ocieplenie dachu budynku, budynku garażu, dobudówki,
 wymianę stolarki okiennej,
 wymianę drzwi zewnętrznych,
 roboty towarzyszące.
2) Roboty elektryczne: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę mikroinstalacji fotowoltaicznych na dachach budynku o mocy min. 5,0 kW. W celu przyłączenia wykonanych mikroinstalacji z instalacjami wewnętrznymi poszczególnych obiektów należy uwzględnić rozbudowę/przebudowę istniejących rozdzielnic głównych 0,4 kV o niezbędną aparaturę elektryczną. Dodatkowo należy przewidzieć modernizację instalacji odgromowej dla istniejącej instalacji piorunochronnej danego obiektu.
3) Roboty sanitarne: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego kotła na kocioł gazowy jedno funkcyjny o mocy min. 30 kW. Zakres prac obejmuje wykonanie kompletnej instalacji kotłowej wraz z instalacją gazową. Uzyskanie pozwolenia na przyłącze gazowe leży po stronie Wykonawcy.
Projektowany kocioł gazowy zlokalizowany będzie w istniejącym pomieszczeniu kotłowni. Zakres prac instalacyjnych w każdym z budynków obejmuje:
 Demontaż istniejącego źródła ciepła i armatury
 Remont pomieszczenia kotła
 Montaż nowego kotła
 Prowadzenie orurowania
 Montaż instalacji gazowej
 Montaż niezbędnej armatury i automatyki w tym zabezpieczającej
 Montaż pomp obiegowych i ładujących
 Podłączenie nowego źródła do istniejących odbiorników ciepła
 Wykonanie prób instalacji
 Uruchomienie układu i regulację
 Montaż systemu spalinowego
 Dostosowanie układu wentylacyjnego
 Dostosowanie pomieszczenia kotła do wymagań obowiązujących przepisów
 Szkolenie użytkowników/obsługi
4.4. Informacja o zabudowie:
Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego. Obiekt znajduje się na działce ew. nr 94/2 obręb ewidencyjny Romartów. Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, składającym się z trzech części: budynku OSP, Garażu oraz dobudówki w której znajdują się łazienki. Wykonany w technologii tradycyjnej z cegły pełnej oraz gazobetonu.
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OPZ ZOSTAŁ ZAWARTY W SWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45211200-1 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549532,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893566,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 549532,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Trafalscy Sp. z o. o. 99-320

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389674323

7.3.3) Ulica: ul. Narutowicza 54

7.3.4) Miejscowość: Żychlin

7.3.5) Kod pocztowy: 99-320

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 549532,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.