eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówModernizacja Bloku Porodowego wraz z Salą Cięć Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Bloku Porodowego wraz z Salą Cięć Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpitalwyszkow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Bloku Porodowego wraz z Salą Cięć Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b263fe5-fe8f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082318/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja bloku porodowego wraz z salą Cięć Oddziału Ginekologiczno –Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie (w tym dokumentacja projektowa + pozwolenia )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245382/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-33/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Bloku Porodowego wraz z Salą Cięć Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w SPZZOZ w Wyszkowie” na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr 1132/2021.
2. Miejsce realizacji: SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN 1,07-200 Wyszków .
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załaczniku nr 1 – OPZ oraz Załączniku nr 1A – Dokumentacja projektowa i obejmuje m.in.:
a) Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej.
b) Dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń medycznych i wyposażenia
c) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
d) Uzyskanie pozwolenia na uzytkowanie
4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem obszar Bloku Porodowego zaznaczony w dokumentacji projektowej Załącznik nr 1A – Modernizacja Bloku Porodowego/Architektura PB/A-03 Rzut pietra 1 (fragm.) – technologia, kolorem różowym, oznaczony jako „proj. BLOK PORODOWY”. Zamawiający zaznacza, że zgodnie z opisem przedmiotowego postępowania z zaznaczonego obszaru należy wyłączyć windę, która nie podlega zakresowi niniejszego postępowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania decyzji administracyjnych, opinii, pozwoleń lub uzgodnień o ile wymagane są one przez przepisy prawa oraz niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
7. Wymagane terminy: gwarancji jakości minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego oraz minimum 36 miesiący na dostarczone urządzenia medyczne i wyposażenie.
8. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia
Fakturowanie częściowe, możliwe jest po dokonaniu odbiorów częściowych w terminach,wynikających z aktualnie obowiązującego harmonogramu oraz zakończeniu i odebraniu bez uwag danego etapu. Ostateczne rozliczenie za wykonania robót nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zamówienia, faktura może zostać najwcześniej wystawiona w dniu podpisaniu bez uwag Protokołu odbioru końcowego. Zasady rozliczeń zostały opisane w Załączniku nr 3 – wzór umowy.
Termin płatności: 60 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
9. Wykonawca zapewni na okres obowiązywania umowy Polisy Ubezpieczeniowe obejmujące
odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy na sumę ubezpieczenia nie
mniejszą niż 1 000 000,00 zł.- W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą łącznie jego spełnienie.
10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności:
1) ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974);
2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2351 ze zm.);
3) ustawą z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 1129);
4) ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022.974);
5) wewnętrznymi aktami prawnymi obowiązującymi w SPZZOZ w Wyszkowie m.in. zasadami środowiskowymi – Załącznik nr 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.