eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brody › Budowa ciągu pieszo-jezdnego na granicy sołectwa Kuczów, od ulicy Lenartowskiej do ul. Ostrowieckiej w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-jezdnego na granicy sołectwa Kuczów, od ulicy Lenartowskiej do ul. Ostrowieckiej w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brody

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010004

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 271 12 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.jasztal@brody.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d56bc6a-301a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ciągu pieszo-jezdnego na granicy sołectwa Kuczów, od ulicy Lenartowskiej do ul. Ostrowieckiej w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d56bc6a-301a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004741/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ciągu pieszo-jezdnego na granicy sołectwa Kuczów, od ulicy Lenartowskiej do ul. Ostrowieckiej w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 358892,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi wewnętrznej w pasie drogowym od krawędzi pasa drogowego ulic Lenartowskiej i Wysokiej do krawędzi pasa drogowego drogi krajowej nr 42.
Przewidywany do budowy odcinek drogi wewnętrznej znajduje się w dwóch obrębach ewidencyjnych (Starachowice oraz Brody). Początkiem odcinka objętego opracowaniem jest km 0+002 (granica działki nr 502/6 ), końcem odcinka projektowanego jest w km 0+335 (granica działki 274/8). W obecnym stanie teren przewidziany do budowy drogi zakwalifikowany został jako tereny dróg i znajduje się na nim droga gruntowa o nawierzchni gruntowej na niewielkim fragmencie ulepszona kruszywem o szerokości zmiennej
od 2 do 4 m.
Odwodnienie drogi odbywa się w sposób powierzchniowy.
W ramach przedmiotowych prac projektuje się wykonanie nawierzchni bitumicznej szerokości 3,5 m do 4,5 m, wykonanie mijanki o szerokości 1,5 m zlokalizowanej od km 0+145 do km 0+200, wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości zmiennej od 0,3 m do 0,8 m oraz przebudowę istniejącego odwodnienia w km 159,5.
Odwodnienie projektowanej drogi zapewnione będzie poprzez ukształtowanie spadków podłużnych nie mniejszych niż 0,3% oraz spadków poprzecznych (spadek nawierzchni jednostronny 2% w lewo), spadek poboczy 6% na zewnątrz.
Woda z nawierzchni odprowadzana będzie na teren przyległy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do postępowania przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa.
Posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter poglądowy. Wskazane parametry dotyczą minimalnych wymagań jakościowych, w związku z tym dopuszcza się produkty o wskazanych parametrach lub lepszych.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388000,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475888,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388000,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Roadstar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642130210

7.3.3) Ulica: ul. Bugaj 32

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388000,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.