Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług polegających na utrzymaniu oraz obsłudze punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Ząbkowice Śląskie, zwanego dalej PSZOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług polegających na utrzymaniu oraz obsłudze punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla Gminy Ząbkowice Śląskie, zwanego dalej PSZOK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-688209fc-2dc1-4800-bc33-4493751ccc90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgromadzonych w PSZOK-u
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych zwaną dalej ustawą Pzp, „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności (…)zamówienia udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
1) zbieranie segregowanych odpadów komunalnych dostarczanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Ząbkowicach Śląskich, wymienionych w uchwale, o którym mowa w pkt 9 lit. f umowy;
2) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez przekazywanie bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach, zgodnie z art. 9ea ustawy utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.
3) zapewnienie pracy PSZOK w dniach i godzinach określonych w uchwale, o której mowa w pkt 9 lit. f umowy;
4) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym całego terenu PSZOK i jego wyposażenia;
5) korzystanie z kart PSZOK, które zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy;
6) ważenie przyjętych odpadów oraz odnotowania faktu ich przyjęcia za pomocą kart PSZOK,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ząbkowickie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871821922
7.3.3) Ulica: ul. Daleka 2
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837614,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- NAPRAWY BIEŻĄCE DRÓG WOJEWÓDZKICH MIESZANKĄ MINERALNO - ASFALTOWĄ NA GORĄCO NA TERENIE POWIATU ZĄBKOWICKIEGO
- "TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składająca się z czterech zadań
- "Modernizacja energetyczna budynku OSP w Olbrachcicach Wielkich; Remont pomieszczeń strażnicy uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w OSP w Olbrachcicach Wielkich"
- "Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych" z podziałem na dwa zadania
- Remont drogi powiatowej nr 3158D w miejscowości Braszowice, km 7+321 - 7+940
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.