Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115930/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu biurowego w Ciechanowie przy ul. Mickiewicza 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokalu biurowego w Ciechanowie przy ul. Mickiewicza 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858d39e5-b665-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa lokalu biurowego w Ciechanowie przy ul. Mickiewicza 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115930/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 601288,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu biurowego w Ciechanowie przy ul. Mickiewicza 7. Lokal stanowi własność Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W zakresie przebudowy w/w lokalu jest również dostosowanie biura dla osób niepełnosprawnych. W zakresie dostosowania, projektowana jest łazienka dla osób niepełnosprawnych. Komunikacja w części przeznaczonej dla obsługi petenta dostosowana jest szerokością dla osób poruszających się na wózkach. Ponadto projektowana jest wymiana drzwi wewnętrznych w celu dostosowania przejść i przejazdów dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający jest w posiadaniu Decyzji nr 782/2021 z dnia 25 listopada 2021 r. wydanej przez Starostę Ciechanowskiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę na przebudowę lokalu biurowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na działce nr ew. 1002/10 położonej w Ciechanowie, obręb ewidencyjny Śródmieście (140201_1.0010), kategoria obiektu: XIII.
W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących prac:
A. Branża remontowo- budowlana:
Roboty rozbiórkowe, zakres prac rozbiórkowych obejmuje w szczególności:
- demontaż listew przypodłogowych;
- demontaż okładzin podłogowych i ściennych;
- demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego;
- demontaż armatury i osprzętu sanitarnego;
- demontaż stolarki drzwiowej;
- rozebranie ścianek działowych;
- zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich.
Tynki i okładziny wewnętrzne:
- uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych kategorii III ścian, stropów,
- wykonywane ręcznie tynki wewnętrzne zwykłe kat. III i IV na ościeżach otworów,
- szpachlowanie.
Ścianki działowe z płyt G-K:
- postawienie nowych ścianek tworzących wnękę na zabudowę stolarską.
Powłoki malarskie:
- przygotowanie podłoża-ściany,
- malowanie tynków,
- roboty zabezpieczające np. folia malarska.
B. Branża elektryczna:
Instalacje elektryczne:
- wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji
elektrycznych w projektowanym obiekcie.
Instalacje przeciwpożarowe:
- roboty przygotowawcze,
- roboty montażowe instalacji SSP i systemu wczesnego wykrywania pożaru,
- próby,
- kontrola jakości,
- odbiory robót.
Instalacje teletechniczne niskoprądowe.
C. Branża sanitarna:
Instalacja wodociągowa:
- wymiana instalacji wody zimnej i ciepłej w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pomieszczeniu socjalnym,
- projektowaną instalację wodociągową należy połączyć z pionami czynnej instalacji wodociągowej.
Instalacja kanalizacji sanitarnej:
- wymiana instalacji kanalizacji sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych oraz w pomieszczeniu socjalnym,
- projektowane piony kanalizacji sanitarnych należy połączyć z istniejącą kanalizacją sanitarną na poziomie parteru oraz piwnicy.
Instalacja klimatyzacji:
- montaż agregatów klimatyzacji,
- montaż jednostek wewnętrznych,
- montaż instalacji rurowej (przewodów rurowych miedzianych wraz z izolacją i skroplin),
- montaż armatury,
- rozruch i regulacja instalacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ, składającej się z: Projektu architektonicznego, Ekspertyzy technicznej, Projektu instalacji elektrycznych, oświetlenia, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożarowej, instalacji LAN, Projektu instalacji wod.-kan. oraz instalacji klimatyzacji, Przedmiarów robót: budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR): budowlanych, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych. Dokumenty te wraz z Umową, należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte w rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót lub w Przedmiarze robót, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysów wraz z ofertą. W przypadku złożenia kosztorysów przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będą one podlegały ocenie na etapie badania i oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 909645,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 909645,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 909645,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Marek Gajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260326740
7.3.3) Ulica: Gościniec 156/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWALNE MAREK GAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWALNE MAREK GAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 909645,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu informatycznego w podziale na 4 części
- Usługi ochrony fizycznej mienia oraz monitorowania wizyjnego w obiektach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Usługa ochrony fizycznej budynku, osób i mienia w 2026 roku w obiekcie Terminal Kultury Gocław - filii Centrum Promocji Kultury przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24 w Warszawie
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 22 w budynku przy ul. Śniardwy 6 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Przebudowa 3 szt. progów w km 3+228, 3+773 i 4+927 rzeki Kamienicy m. Nowy Sącz, woj. małopolskie - Wykonanie PFU, KIP
- Mikroskop optyczny do badań materiałowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.