Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WSPÓŁPRACA INTERDYSCYPLINARNA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ” – usługa szkoleniowa w formie zdalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200149196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. George’a Smitha Pattona 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 798707579
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_bialystok/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„WSPÓŁPRACA INTERDYSCYPLINARNA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ” – usługa szkoleniowa w formie zdalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b77f35ec-d0a6-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041405/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa trenerska na realizację szkoleń z obszaru przeciwdziałania przemocy domowej i profilaktyki uzależnień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125280,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie osiemnastu 3-dniowych szkoleń w formie zdalnej dla przedstawicieli zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych realizujących działania z obszaru przeciwdziałania przemocy domowej w województwie podlaskim pn.: „Współpraca interdyscyplinarna na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej”.
Zakres usługi obejmuje:
- zrealizowanie osiemnastu 3-dniowych szkoleń, trwających po 24 godziny dydaktyczne każda, tj. 8 godzin dydaktycznych w każdym z 3 dni (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) dla 18 grup 20 - 30 osobowych, w formie zdalnej, łączny wymiar godzinowy przedmiotu zamówienia to 432 godziny dydaktyczne szkoleń;
- przeprowadzenie każdego szkolenia w trzech następujących po sobie dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), w zakresie godzinowym 8.00-16.00,
- opracowanie materiałów szkoleniowych,
- prowadzenie codziennych list obecności na każdym ze szkoleń i przekazanie ich Zamawiającemu w po zakończonym szkoleniu,
- przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej uprzednio przez Zamawiającego, na zakończenie każdego ze szkoleń oraz przekazanie jej wyników Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia,
- sporządzenie sprawozdania z realizacji zadania oraz miesięcznej ewidencji czasu pracy
Szkolenie powinno składać się z następujących BLOKÓW TEMATYCZNYCH:
I. Profilaktyka przemocy domowej, zasady prowadzenia działań poprzedzających wystąpienie zjawiska przemocy domowej.
II. Zjawisko przemocy domowej oraz sytuacja psychologiczna osób doznających tej przemocy, zachowania osób stosujących przemoc domową i możliwość pomocy.
III. Etapy pracy z osobami doznającymi przemocy domowej i stosującymi przemoc domową.
IV. Przemoc wobec dziecka.
V. Przemoc domowa wobec osób starszych i niepełnosprawnych.
VI. Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach diagnostyczno-pomocowych.
VII. Prawne aspekty przeciwdziałania przemocy domowej.
2. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 7 do SWZ – Projektowanie postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR CIENKOSZ OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA, CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI ATELIER, ACRENTALCAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811895732
7.3.3) Ulica: Krasickiego 27/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usług w zakresie ochrony własności intelektualnej w ramach projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej oraz zjazdów wraz z budową sieci elektroenergetycznej oświetleniowej oraz przedłużeniem przepustu"
- EOP.332.20.24 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody niegazowanej.
- Modernizacja sanitariatów w Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.