Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069751/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń na obiektach jednostek garnizonu śląskiego z podziałem na zadania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń na obiektach jednostek garnizonu śląskiego z podziałem na zadania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c823c841-9870-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066155/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń na obiektach jednostek garnizonu śląskiego w podziale na osiem zadań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069751/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1131259,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Powiatowej Policji w Pszczynie, Komendy Miejskiej Policji w Żorach4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 118150,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach, Komisariatu Policji I w Rudzie Śląskiej, Komisariatu Policji IIIw Bytomiu;
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 99759,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 : Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu;4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 155080,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji w Poczesnej, Komisariatu Policji w Koniecpolu, Komendy Powiatowej Policji w Myszkowie,4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 140260,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji III w Zabrzu;4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 91360,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji w Czeladzi;4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 239665,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komisariatu Policji I w Katowicach, Komisariatu Policji II w Katowicach, Komisariatu Policji III w Katowicach;4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 241922,84 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8: Naprawa dachów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach;4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w:
• załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;
• załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;
• załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
• załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót;
• załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy;
• załącznik nr 6a do SWZ - Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Pszczynie;
• załączniku nr 6b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 1 – Komenda Miejska Policji
w Żorach;
• załączniku nr 7a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach;
• załączniku nr 7b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji I
w Rudzie Śląskiej;
• załączniku nr 7c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 2 – Komisariat Policji III
w Bytomiu;
• załączniku nr 8 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 3 – Komenda Miejska Policji w Zabrzu;
• załączniku nr 9a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji w Poczesnej;
• załączniku nr 9b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komisariat Policji
w Koniecpolu;
• załączniku nr 9c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 4 – Komenda Powiatowa Policji w Myszkowie;
• załączniku nr 10 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 5 – Komisariat Policji III
w Zabrzu;
• załączniku nr 11 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 6 – Komisariat Policji
w Czeladzi;
• załączniku nr 12a do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji I
w Katowicach;
• załączniku nr 12b do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji II
w Katowicach;
• załączniku nr 12c do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 7 – Komisariat Policji III
w Katowicach;
• załączniku nr 13 do SWZ – Przedmiarze robót dla zadania nr 8 – Komenda Miejska Policji
w Gliwicach;
• załączniku nr 14 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 1;
• załączniku nr 15 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 2;
• załączniku nr 16 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 3;
• załączniku nr 17 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 4;
• załączniku nr 18 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 5;
• załączniku nr 19 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 6;
• załączniku nr 20 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 7;
• załączniku nr 21 do SWZ – STWiORB dla zadania nr 8;
• załączniku nr 22 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności;
• załączniku nr 23 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
• załączniku nr 24 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów;
• załączniku nr 25 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.
5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.
5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.
5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.
5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.
5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.
5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 45059,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67063,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169255,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169255,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Andrzej Dryka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511295873
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DRYKA ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DRYKA ANDRZEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169255,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193975,72 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154254,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312875,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154254,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH Dziedzicki Marcin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732319910
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154254,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256594,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256594,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256594,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH Dziedzicki Marcin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732319910
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256594,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260730,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260730,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260730,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH Dziedzicki Marcin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732319910
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260602,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84697,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109908,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84697,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRB DANPRO Daniel Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090030596
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84697,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mankietów noworodkowych i czujników
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Przebudowa skrzyżowania ul. Barcelońskiej - Grottgera w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Roboty budowlane obejmujące wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.