eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT UL. LIPOWEJ NA ODC. OD UL. I.J. PADEREWSKIEGO W SULEJÓWKU DO UL. ARMII KRAJOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT UL. LIPOWEJ NA ODC. OD UL. I.J. PADEREWSKIEGO W SULEJÓWKU DO UL. ARMII KRAJOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT UL. LIPOWEJ NA ODC. OD UL. I.J. PADEREWSKIEGO W SULEJÓWKU DO UL. ARMII KRAJOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d06cdf-f78a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014044/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont ul. Lipowej od ul. Armii Krajowej do granicy z Sulejówkiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243306,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :

Remont ulicy Lipowej na terenie dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy na odc. od ul. Armii Krajowej do ul. Paderewskiego w Sulejówku (CPV 45233223-8)

Do zakresu robót objętego zamówieniem należy wykonanie remontu ul. Lipowej na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul I. J. Paderewskiego o długości 426 m w tym:

1) rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika, utwardzenia terenu, krawężników,
2) frezowanie korekcyjne istniejącej warstwy ścieralnej,
3) Wykonanie konstrukcji jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 gr. 4m, warstwa wyrównawcza AC 16W 50/70 gr. min. 3 cm ułożone na istniejącej konstrukcji jezdni,
4) Wykonanie poboczy (kruszywo łamane 4/31.5mm stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm),
5) Odtworzenie istniejącego chodnika z płyt betonowych 50x50cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4cm i na podbudowie –z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie uziarnienie 0/31.5 mm,
6) Odtworzenie istniejącego oznakowania drogi po zakończeniu remontu,
7) Uporządkowanie przyległego terenu.


Wykonawca opracuje oraz wdroży na własny koszt organizację ruchu na czas prowadzonych prac remontowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296430 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549644,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296430 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERGARTEN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272615439

7.3.3) Ulica: Wał Miedzeszyński 630

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-994

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296430 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.