Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00272182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00272182/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00272787/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00276327/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a053de-477f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem, komputer stacjonarny z oprogramowaniem, dysk wewn.
2.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego - myszki i klawiatury
2.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski przenośne, kamerka, klawiatura
2.2.35 Dostawa sprzętu komputerowego - oprogramowanie biurowe, myszy, dyski wewnętrzne, pamięć flash
2.2.36 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski zewnętrzne
2.2.46 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem biurowym
2.2.53 Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy, drukarki
2.2.98 Dostawa sprzętu komputerowego - myszy komputerowe, klawiatura
2.2.125 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski
2.2.146 Dostawa sprzętu komputerowego - dysk zewnętrzny 3 szt.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia z pozycji numer 1 (zgodnie z załącznikiem numer 3 do SWZ), realizowany jest w ramach projektu: „D.Rad:Deradicalization in Europe and Beyond: Detect, Resolve, Reintegrate”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272182/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.126.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do SWZ.
Określone w załączniku numer 3 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie pozycji numer 1, 2, 3, 4, 5, 7 : 24 miesiące, w zakresie pozycji numer 6: 60 miesięcy, licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233132-5 - Napędy dyskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9212,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Perek Zakład Informatyczny "PasCom"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6370112763
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Perek ZAKŁAD INFORMATYCZNY "PASCOM"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Perek ZAKŁAD INFORMATYCZNY "PASCOM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowa kanału deszczowego w ul. Michała Faradaya w Częstochowie.
- Przebudowa chodnika w ulicy św. Jadwigi w Częstochowie obok parku Lisiniec - BO
- Remont dachu budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego przy Alei Tadeusza Kościuszki 8 w Częstochowie.
- Remonty w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części: Część 1: Remont sali gimnastycznej w VIII LO Część 2: Remont tarasu w budynku SP nr 8
- Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o.
- Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego pn.: Budowa placu zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 41 przy ul. Powstańców 9/11 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
więcej: Napędy dyskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.