eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa obiektu mostowego w m. Borzymowice w ciągu drogi powiatowej nr 2923C Kłobia - Szczytno" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa obiektu mostowego w m. Borzymowice w ciągu drogi powiatowej nr 2923C Kłobia – Szczytno” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁOCŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cyganka 28

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 230 46 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.wloclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc9ccfde-fec5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa obiektu mostowego w m. Borzymowice w ciągu drogi powiatowej nr 2923C Kłobia – Szczytno” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc9ccfde-fec5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032183/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Przebudowa obiektu mostowego w m. Borzymowice w ciągu drogi powiatowej nr 2923C Kłobia – Szczytno”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1855997,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa obiektu mostowego w m. Borzymowice w ciągu drogi powiatowej nr 2923C Kłobia – Szczytno”.

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2923C relacji Kłobia – Szczytno w miejscowości Borzymowice, gmina Choceń. W zakresie przebudowy znajduje się poszerzenie istniejącej płyty pomostu oraz wzmocnienie obiektu poprzez wsunięcie przepustu łukowo- kołowego z blachy falistej, wydzielenie konstrukcyjne chodników od jezdni, wyposażenie obiektu w schody do obsługi, wymianę elementów bezpieczeństwa ruchu w postaci barier i balustrad. Elementy obiektu w postaci podpór skrajnych to znaczy żelbetowych ścian ze skrzydełkami podlegają remontowi (oczyszczenie, uzupełnienia powierzchni betonowych zaprawami PCC+MCI, izolacje) oraz obłożeniu ścianką systemową z bloczków betonowych.

Istniejący obiekt mostowy zlokalizowany na działce nr ew. 100 obręb geodezyjny 0004 Borzymowice, gmina Choceń. Obiekt zlokalizowany w ciągu drogi powiatowej nr 2923C relacji Kłobia – Szczytno nad rzeką Chodeczką w km 16+401 jej biegu. Obiekt znajduje się w terenie niezabudowanym. Droga w obrębie obiektu posiada przekrój drogowy czyli w przekroju poprzecznym posiada jezdnię i obustronne pobocza. Jezdnia szerokości 6,0 m, chodniki szerokości 1,0 m. Elementy wyposażenia obiektu- bariery betonowo stalowe.
Podstawowe parametry obiektu mostowego:
- schemat statyczny: rama żelbetowa,
- ilość przęseł: 1,
- sposób oparcia przęsła na podporach: pomost sztywno połączony ze ścianami,
- rodzaj przęsła - rama żelbetowa wylewana na mokro,
- dylatacje na styku obiekt droga: brak,
- nośność: 30 ton wg normy PN-85/S-10030 Obiekty mostowe. Obciążenia.
- szerokość płyty pomostu: 7,49 m,
- długość płyty pomostu: 6,0 m,
- światło poziome: 3,5 - 5,6 m,
- światło pionowe: 3,0 m,
- elementy drogi zlokalizowane na obiekcie: jezdnia + pobocza,
- podpory w postaci ścian żelbetowych ze skośnymi skrzydłami,
- połączenie obiektu z drogą – uciąglenie nawierzchni.

Zaprojektowano przebudowę obiektu mostowego bez zmian jego lokalizacji - w miejscu wskazanym na planie zagospodarowania terenu. Z uwagi na istniejące zagospodarowanie terenu przebudowie podlega jedynie płyta pomostu z uwagi na nie spełnianie warunków technicznych dla obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg publicznych. Podstawowe parametry obiektu mostowego:
- schemat statyczny: rama żelbetowa,
- ilość przęseł: 1,
- sposób oparcia przęsła na podporach: pomost sztywno połączony ze ścianami,
- rodzaj przęsła – rama żelbetowa wzmocniona przepustem stalowym,
- dylatacje na styku obiekt droga: brak,
- nośność : obciążenie ruchome klasy II wg LM1,
- szerokość płyty pomostu : 10,44 m,
- długość płyty pomostu : 6,6 m,
- światło poziome : 4,4 m,
- światło pionowe : 2,84 m,
- elementy drogi zlokalizowane na obiekcie: jezdnia + chodnik,
- podpory w postaci ścian żelbetowych skrzydełkami – remont+ obłożenie bloczkami systemowymi z betonu,
- połączenie obiektu z drogą – uciąglenie nawierzchni.

Ponadto zakresem opracowania objęto przebudowę dojazdów do mostu na rzece Chodeczka (w km 16+401 jej biegu) w ciągu drogi powiatowej nr 2923C na odcinku 348,25. Odcinki dojazdowe wg PZT. Przebudowa drogi będzie polegała na budowie chodnika dla pieszych, wykonaniu częściowej wymianie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, wykonaniu poszerzenia jezdni oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej jezdni na całym odcinku. Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest w miejscowości Borzymowice na działkach o nr ewidencyjnych: 93, 94/4, 112/4 - obręb 0004 Borzymowice (pas drogowy).

Istniejący odcinek drogi zlokalizowany jest w pasie drogi powiatowej nr 2923C. Jest to droga klasy Z, przebiegająca całkowicie w terenie niezabudowanym. Pas drogowy szerokości 9,5-13,5 m. Nawierzchnia jezdni bitumiczna szerokości ~5,5 m. Pobocza gruntowe. Odwodnienie powierzchniowo-wgłębne w postaci odcinkowo występujących rowów przydrożnych. Rowy trapezowe, trawiaste, nieumocnione. W profilu podłużnym posiada odpowiednie spadki umożliwiające odwodnienie drogi oraz jej obserwację. Teren działek nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Z uwagi na zły stan techniczny dojazdów do obiektu mostowego oraz jego przebudowę zaprojektowano dostosowanie parametrów techniczno-użytkowych do obowiązujących przepisów. Dla przebudowywanego odcinka drogi ustala się poniższe parametry:
- klasa drogi: Z,
- ulica jednojezdniowa o dwóch pasach ruchu w przeciwnym kierunku,
- przekrój uliczny półpełny,
- szerokość pasa ruchu: 3,0 m,
- kategoria obciążenia ruchem: KR3,
- prędkość projektowa: 40 km/h,
- szerokość chodnika: 2,0 m,
- szerokość pobocza: 1,0 m,
- szerokość rowu w koronie: 2,0 m.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - załącznik nr 1 do SWZ.
Podstawą do określenia ceny ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji.
UWAGA: Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) ma charakter pomocniczy.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.

2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510, ze zm.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania roboty: rozbiórkowe, demontażowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, montażowe, operatorów maszyn i urządzeń.

W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

4. Zadanie planowane jest do dofinansowania ze środków z rezerwy subwencji ogólnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2395997,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3193241,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2395997,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360679866

7.3.3) Ulica: Na Zboczu 75

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nawierzchnie drogowe, rozbiórki


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2395997,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.