Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00293783/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00306882/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00452977/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa mebli oraz innych ruchomych elementów wyposażania biur na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego wraz z delegaturami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017427604
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 94
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-807
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gitd.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303213
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00293783/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-17 10:00
Po zmianie:
2022-08-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-17 10:30
Po zmianie:
2022-08-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-15
Po zmianie:
2022-09-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych w zakresie automatyki - diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki na terenie ZZ Opole
- Przebudowa części parterowej budynku ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania - II postępowanie
- Szkolenie w obszarze działalności kontrolnej, dotyczącej ochrony wód przed zanieczyszczeniami powodowanymi przez azotany pochodzenia rolniczego
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
- Wynajem pojazdu do przewozu studentów wraz z kierowcą
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli ergonomicznych (tapicerka skórzana) 24/7 - 20 szt.
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych)
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.