Og³oszenie z dnia 2021-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00327020/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gutach Du¿ych, gmina Czerwonka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czerwonka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Czerwonka W³o¶ciañska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czerwonka Szlachecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297179505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czerwonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gutach Du¿ych, gmina Czerwonka”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d36e6b5-574f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00303067
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000723/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 ,,Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gutach Du¿ych, gmina Czerwonka”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddzia³ania „Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii” objêtego PROW na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
- ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /31fju04brq/SkrytkaESP).
- poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl
- ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /31fju04brq/SkrytkaESP).
- poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
2. Z³o¿enie oferty
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
2) Ofertê nale¿y zaszyfrowaæ. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl
3) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XIII SWZ.
4) Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal”: „Formularz do komunikacji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: urzadgminy@czerwonka.pl
3) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
4) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: urzadgminy@czerwonka.pl
5) Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±) oraz informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Urz±d Gminy Czerwonka, adres: Czerwonka W³o¶ciañska 38, 06-232 Czerwonka;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl;
3) Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.ZP.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gutach Du¿ych, gmina Czerwonka”. Zakres prac obejmuje m. in.:
1) Ujêcie:
- Demonta¿ armatury w studni g³êbinowej;
- Wymiana pompy w studni g³êbinowej;
- Wymiana rury wzno¶nej;
- Przed³u¿enie rur studziennych w studni g³êbinowej;
- Czê¶ciowy demonta¿ i zasypanie istniej±cej obudowy, wykonanie fundamentów pod obudowê;
- Monta¿ obudowy z kompletnym wyposa¿eniem;
- Wymiana kabli od budynku SUW do studni g³êbinowej.
2) Sieci wodoci±gowe:
- Wymiana ruroci±gów wody surowej z ujêcia do budynku SUW;
- Wykonanie ruroci±gu s³u¿±cego do transportu wody uzdatnionej z budynku SUW do zbiornika wyrównawczego;
- Wykonanie ruroci±gu s³u¿±cego do transpotu wody uzdatnionej ze zbiornika wyrównawczego do budynku SUW;
- Wymiana - do granicy dzia³ki, ruroci±gu zasilaj±cego sieæ wodoci±gow±.
3) Urz±dzenia i ruroci±gi technologiczne w budynku SUW:
- Demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ, armatury i ruroci±gów;
- Monta¿ aeratora centralnego Dn=1000 mm – 1 szt.;
- Wymiana zespo³u filtrów Φ1000 mm na filtry o Φ1400 mm – 2 szt.;
- Monta¿ dmuchawy boczno-kana³owej do p³ukania filtrów – 1 szt.;
- Monta¿ sprê¿arki spiralnej – 1 szt.;
- Monta¿ tablicy sprê¿onego powietrza – 1 szt.;
- Monta¿ szaf zasilaj±co-steruj±cych – 1 kpl;
- Monta¿ instalacji technologicznej ze stali nierdzewnej;
- Monta¿ instalacji elektrycznych i automatycznego sterowania;
- Wymiana awaryjnego uk³adu dozuj±cego podchloryn sodu NaOCl – 1 kpl;
- Wymiana wewnêtrznej instalacji wodoci±gowej;
- Wymiana umywalek i miski kompaktowej;
- Monta¿ przep³ywowego podgrzewacza wody;
- Monta¿ wentylatorów;
- Wymiana grzejników elektrycznych.
4) Zagospodarowanie terenu:
- Wymiana ogrodzenia z bram± wjazdow± i furtk± – panele systemowe (ocynk.) na podmurówce systemowej;
- Oczyszczenie i drobne prace naprawcze odstojnika wód pop³ucznych.
5) Budynek SUW:
- Wymiana okien;
- Wymiana drzwi wewnêtrznych i zewnêtrznych;
- Termomodernizacja budynku;
- Tynkowanie i malowanie elewacji;
- Wymiana rynien, rur spustowych, opierzenia dachu i pokrycia dachu;
- Wykonanie fundamentu pod aerator;
- U³o¿enie p³ytek na pod³odze we wszystkich pomieszczeniach;
- U³o¿enie p³ytek na ¶cianach do wysoko¶ci 2 m w pomieszczeniu hali technologicznej, WC i chlorowni;
- Po³o¿enie na ¶cianach sterowni tynku mozaikowego – kolor do uzgodnienia z Zamawiaj±cym;
- Malowanie ¶cian nad p³ytkami, nad tynkiem mozaikowym i sufitów;
- Osadzenie k±towników ze stali nierdzewnej w istniej±cych kana³ach technologicznych oraz przykrycie kana³ów krat± pomostow± z tworzywa sztucznego;
- Wykonanie kana³u pod szafy zasilaj±co-sterownicze;
6) Zbiornik wyrównawczy 50 m3;
7) Instalacja fotowoltaiczna.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie odbywa³a siê na dzia³ce o nr ewid. 81/1 obrêb Guty Du¿e, gmina Czerwonka, powiat makowski.
3. Zadanie w³asne Gminy Czerwonka polegaj±ce na zbiorowym zaopatrzeniu w wodê mieszkañców prowadzi Miejskie Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o., ul. Przemys³owa 5, 06-200 Maków Mazowiecki. Na czas realizacji zamówienia pracownicy Przedsiêbiorstwa maj± pe³ny dostêp do Stacji Uzdatniania Wody.
4. Podczas przebudowy nale¿y zapewniæ ci±g³o¶æ dostawy wody do odbiorców.
UWAGA!
Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ w trakcie realizacji umowy, prawid³ow± pracê istniej±cej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do u¿ytku oraz uruchomienia przebudowanej i wyremontowanej SUW, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o odpowiedniej jako¶ci oraz pod odpowiednim ci¶nieniem – zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jako¶ci wody przeznaczonej do spo¿ycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Utrzymanie ci±g³o¶ci pracy stacji podczas remontu wynika z obowi±zku dostawy wody do mieszkañców. Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek sprawnego przeprowadzenia procesu wymiany pompy i ruroci±gu wody surowej - a na czas przerwy zabezpieczenie w wodê mieszkañców. Zamawiaj±cy nie proponuje i nie narzuca metody rozwi±zania dostaw. Nale¿y przewidzieæ ci±g³± pracê uk³adu np.: przenosz±c go w ca³o¶ci na zewn±trz budynku a w tym czasie wykonaæ wszystkie niezbêdne prace zarówno budowlane jak i technologiczne w budynku. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie ma technicznej mo¿liwo¶ci zasilenia SUW Guty Du¿e z innej stacji. Wszelkie planowane wy³±czenia pracy istniej±cej SUW, ka¿dorazowo musz± byæ uzgadnianie z Miejskim Przedsiêbiorstwem Us³ug Komunalnych w Makowie Mazowieckim oraz z Zamawiaj±cym.
5. Wszelkie materia³y u¿yteczne z rozbiórki, urz±dzenia i armatura stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. Miejscem sk³adowania jest teren dzia³ki nr ewid. 81/1 obrêb Guty Du¿e.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych stanowi±cych Za³±cznik Nr 9 do SWZ, przedmiarach robót stanowi±cych Za³±cznik nr 10 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cych Za³±cznik Nr 11 do SWZ.
7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowi±zuje siê do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porz±dkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbêdnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zu¿ycia,
b) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikaj±cej z ustawy Prawo budowlane,
c) poniesienia wszystkich kosztów badañ, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jako¶ci robót oraz prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia,
d) poniesienia kosztów zwi±zanych z odbiorami wykonanych robót,
e) w przypadku uszkodzenia urz±dzeñ b±d¼ ich czê¶ci (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urz±dzeñ melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
f) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowañ za wej¶cie na grunty obce i zniszczenie plonów,
g) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg w przypadku ich zniszczenia,
h) wykonania badañ, prób i itp., jak równie¿ do dokonania odkrywek w przypadku nie zg³oszenia robót do odbioru ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych,
i) zapewnienia i pokrycia kosztów pe³nej obs³ugi geodezyjnej,
j) uzyskania we w³asnym zakresie i na w³asny koszt wszelkich uzgodnieñ, opinii i pozwoleñ (w tym pozytywnej decyzji Urzêdu Dozoru Technicznego) do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do u¿ytku,
k) zapewnienia dozoru, a tak¿e w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy,
l) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci,
m) uporz±dkowania terenu budowy po zakoñczeniu robót i przekazanie go Zamawiaj±cemu najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego,
n) przeszkolenia pracowników Miejskiego Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych w budynku stacji uzdatniania wody w zakresie jej obs³ugi i poszczególnych urz±dzeñ,
o) dostarczenia instrukcji obs³ugi urz±dzeñ na SUW Jankowo,
p) dokonania rozruchu stacji uzdatniania wody, a nastêpnie zlecenie na w³asny koszt akredytowanych badañ wody. Efekt technologiczny nale¿y potwierdziæ poprzez uzyskanie minimum dwóch pozytywnych wyników badañ,
q) uzyskania wszelkich opinii, zgód, niezbêdnych do dopuszczenia SUW oraz produkowanej wody do u¿ytku okre¶lonych na podstawie odrêbnych przepisów (m. in. Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jako¶ci wody przeznaczonej do spo¿ycia przez ludzi – Dz. U. z 2017 r. poz. 2294),
r) prowadzenia dziennika budowy,
s) wykonania planu BIOZ - je¶li dotyczy,
t) serwisowania ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym.
8. Wykonawca jest zobowi±zany do uzyskania dla wody uzdatnionej parametrów fizyko- chemicznych i bakteriologicznych wody zgodnych z normami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jako¶ci wody przeznaczonej do spo¿ycia przez ludzi – Dz. U. z 2017 r. poz. 2294).
9. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi normami oraz projektami budowlanymi, umow± i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
10. Zastosowane materia³y i urz±dzenia winny odpowiadaæ deklaracjom zgodno¶ci z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w projektach budowlanych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy w³asne (pochodzenie, producent, itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów, produktów, urz±dzeñ czy wyposa¿enia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Produkt równowa¿ny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci okre¶lonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazany produkt. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego produkty spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.2. Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt 1, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
a) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji lub remontu stacji uzdatniania wody o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodu okre¶laj±cego, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie,
b) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej i kierownika robót budowlanych w specjalno¶ci:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
8. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
9. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
10. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z Za³±cznikiem nr 7;
2) w zakresie art. 109 ust. 1 ustawy - za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) w zakresie art. 109 ust. 1 ustawy - za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 2 i 3 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis stosuje siê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego: Santander Bank Polska S.A. I Oddzia³ w Makowie Mazowieckim nr rachunku: 90150015881215800147490000. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu przyjmuje siê datê i godzinê uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie datê wydania dyspozycji przelewu.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) skrócenia albo wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w § 7 ust. 2 i 3 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
2) wydania przez Zamawiaj±cego poleceñ, o których mowa w § 7 ust. 3 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
3) zmiany sposobu ¶wiadczenia robót budowlanych objêtych umow±, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 6 - 8 i ust. 3; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
4) wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u okoliczno¶ci wskazanej w § 13 ust. 3 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
5) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy, pod warunkiem zachowania procedury wynikaj±cej z § 3 ust. 3 i 4 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
6) zmiany czê¶ci zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w zwi±zku z prawid³ow± realizacj± przedmiotu zamówienia, itp.; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
7) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy oraz rêkojmi za wady (w tym gwarancji jako¶ci); zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
8) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie; zmiana wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy zostanie dokonana wed³ug zasady, ¿e do warto¶ci netto wynagrodzenia doliczona zostanie warto¶æ podatku VAT obliczona wg zmienionej stawki; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
9) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji robót. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
10) zmiany danych teleadresowych; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
3. Zmiana tre¶ci umowy powinna zostaæ poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawieraæ: opis i uzasadnienie zmiany, wp³yw na koszt i czas realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP (adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego: /31fju04brq/SkrytkaESP) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wroc³awskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





