Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222001/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
- 2025/BZP 00241393/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boisk przy Zespole Szkół w Moryniu na działkach nr 62 i 63/4 obręb Moryń 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W MORYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811920307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6A
1.5.2.) Miejscowość: Moryń
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-503
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmoryn@zsmoryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsmoryn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dffb456-6b45-44f7-998a-2f0e90a3f1be1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boisk przy Zespole Szkół w Moryniu na działkach nr 62 i 63/4 obręb Moryń 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dffb456-6b45-44f7-998a-2f0e90a3f1be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00221285/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont boisk przy Zespole Szkół w Moryniu na działkach nr 62 i 63/4 obręb Moryń 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.3111.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem opracowania jest remont boisk przy Zespole Szkół w Moryniu na działkach nr 62 i 63/4 obręb Moryń 1 przy ulicy Dworcowej. Niniejszy projekt opracowano pod wykonanie remontu istniejących boisk, bieżni i rozbiegu do skoku w dal.
2) Zgodnie z zakresem opracowania oraz ustaleniami z Inwestorem remontem objęte są:
- boisko do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową - projektuje się retoping nawierzchni poliuretanowej typu natrysk, oraz uzupełnienie miejscowe uszkodzonej nawierzchni. Boisko ma powierzchnię ok 567 rn2.
Uwaga! Szczegółowe rozwiązania remontu nawierzchni wg wytycznych producenta oraz detali rysunkowych. Szczegółowe rozmieszczenie linii na boisku po uzgodnieniu z Inwestorem.
- boisko do siatkówki z trawą syntetyczną - projektuje się demontaż istniejącej nawierzchni wraz z utylizacją, zagęszczenie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem miałem kamiennym oraz wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej. Boisko ma powierzchnię ok 218 rn2.
Uwaga! Szczegółowe rozwiązania remontu nawierzchni wg wytycznych producenta oraz detali rysunkowych. Szczegółowe rozmieszczenie linii na boisku po uzgodnieniu z Inwestorem.
- bieżnia z nawierzchnią poliuretanową - projektuje się retoping nawierzchni poliuretanowej typu natrysk, oraz uzupełnienie miejscowe uszkodzonej nawierzchni. Bieżnia ma powierzchnię ok 1295 rn2.
Uwaga! Szczegółowe rozwiązania remontu nawierzchni wg wytycznych producenta oraz detali rysunkowych. Szczegółowe rozmieszczenie linii na boisku po uzgodnieniu z Inwestorem.
- skok w dal z nawierzchnią poliuretanową - projektuje się retoping nawierzchni poliuretanowej typu natrysk, oraz uzupełnienie miejscowe uszkodzonej nawierzchni. Bieżnia ma powierzchnię ok 73,20 rn2.
Uwaga! Szczegółowe rozwiązania remontu nawierzchni wg wytycznych producenta oraz detali rysunkowych. Szczegółowe rozmieszczenie linii na boisku po uzgodnieniu z Inwestorem.
- boisko wielofunkcyjne z trawą syntetyczną - projektuje się demontaż istniejącej nawierzchni wraz z utylizacją, zagęszczenie istniejącej podbudowy wraz z uzupełnieniem miałem kamiennym oraz wykonanie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej. Boisko ma powierzchnię ok 928,2 rn2.
Uwaga! Szczegółowe rozwiązania remontu nawierzchni wg wytycznych producenta oraz detali rysunkowych. Szczegółowe rozmieszczenie linii na boisku po uzgodnieniu z Inwestorem
3) Szczegółowy zakres prac znajduje się w opisie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót.
4) Z uwagi na niemożliwą do określenia powierzchnię nawierzchni poliuretanowej która wymaga miejscowego uzupełnienia zamawiający założył, że ilość ta nie powinna wynieść więcej niż 10 % każdego boiska z nawierzchni poliuretanowej. Pozycja ta zostanie rozliczona według faktycznie wykonanej ilości na podstawie obmiaru powykonawczego.
5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić.
6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji,
7) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót,
8) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie.
9) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powzięcia wiedzy przez Wykonawcę o awarii na istniejących urządzeniach wywołanych lub związanych z pracami Wykonawcy w sposób bezpośredni lub pośredni, w tym w szczególności nie zachowania szczególnej staranności i ostrożności w czasie prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastępczego usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku braku podjęcia robót związanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcę w ciągu 3 godzin od powzięcia wiedzy o wystąpieniu awarii.
10) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
11) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
12) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
13) Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót (2 kpl. w formie pisemnej trwale spięte oraz 2 kopie zapisane na nośniku CD) wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a w szczególności:
a) protokoły z badania materiałów,
b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,
d) pozostałe dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia realizacji robót. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej (lit. a-d) mają być uporządkowane,
14) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414353,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576581,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 576581,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903
7.3.3) Ulica: Międzyparkowa 12a/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414353,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.