Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00322846/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana skrzydeł bramy wjazdowej w kompleksie wojskowym
w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22.blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana skrzydeł bramy wjazdowej w kompleksie wojskowymw Pruszczu Gdańskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74602c26-e6b6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont bramy wjazdowej (wymiana bramy ewakuacyjnej) oraz wymiana krat okiennych zewnętrznych w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.26112.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty:
demontaż skrzydeł metalowej bramy wjazdowej przy ul. Sikorskiego w Pruszczu Gdańskim łącznie ze stopami betonowymi elementów przesuwnych,
montaż 2-skrzydłowej rozwieralnej bramy wjazdowej i furtki wejściowej wykonanej wg rysunku (załącznik nr 5 do SWZ),
montaż dwóch odcinków ogrodzenia z siatki ocynkowanej i malowanej proszkowo pomiędzy bramą a istniejącym ogrodzeniem,
montaż furtki wejściowej i krat zabezpieczających według rysunku budynku biura przepustek,
wymiana nawierzchni betonowej chodnika na nawierzchnię z kostki betonowej.
Materiały inwestora:
barierka chodnikowa U11a 5660pl1855942 – 3 szt.,
kostka drogowa betonowa POLBRUK 5320pl0880845 -10,66m2
Opis planowanych robót :
1. Demontaż bramy przesuwnej
2. Montaż bramy
3. Chodnik przy bramie
4. Furtka przy biurze przepustek
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15989,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15989,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15989,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRAX A. Bielawski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781366855
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 1D
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTRAX A.BIELAWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15989,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie częściowym hangarów typu lekkiego obejmujący wymianę poszycia 2 szt. bram wjazdowych MEGADOOR typ S-1500 ( bud. 176 i 177)
- Wykonanie ścinki oraz utwardzenia pobocza na drogach Powiatu Malbork
- Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń wysokiego parteru oraz II piętra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddziału rehabilitacji dla dorosłych
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie - II postępowanie
- Budowa placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz altany na terenie Gminy Kawęczyn
- Termomodernizacja budynku Tarnogrodzkiego Ośrodka Kultury w Tarnogrodzie.
- Prace adaptacyjne związane z dostosowaniem do osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół w Jankowie Dolnym: remont łazienki w ramach projektu pn. "Zwiększenie szans edukacyjnych"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.