eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z HDS DLA BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z HDS DLA BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 52 58 35 434

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z HDS DLA BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41fd915f-1978-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009571/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 DOSTAWA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO Z HDS DLA BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/650910

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/650910

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
3. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozp. Prezesa RM z dnia 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej stanowiącej załącznik do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 434, e–mail: zdp@powiat.bydgoski.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl
3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa samochodu dostawczego z HDS dla brygady drogowej Zarządu Dróg Powiatowych w Bydgoszczy” o sygnaturze JO-III.271.1.18.2022, prowadzonym w trybie podstawowym wariant bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada/ją Pani/Pan/Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r., samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t wyposażonego w hydrauliczny dźwig samochodowy (HDS) montowany w środkowej części pojazdu, pomiędzy kabiną kierowcy a skrzynią ładunkową
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, który będzie odpowiadał powszechnie obowiązującym przepisom prawa oraz wszelkim wymogom nałożonym na użytkownika przez obowiązujące przepisy, w szczególności ma spełniać wymagania dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego na terenie Polski oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
4) Oferowany przez Wykonawcę samochód powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5) Samochód ma pozostawać wolny od wad fizycznych i prawnych, nie mają do niego prawa osoby trzecie, nie jest przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia.
6) Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana jednorazowo w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) w godzinach między 8:00 a 14:00.
7) Wykonawca, z co najmniej 5-cio dniowym wyprzedzeniem poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy.
8) Termin realizacji dostawy przedmiotu zamówienia należy rozumieć ostateczny termin dostarczenia przez Wykonawcę: kompletnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawnego i odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego oraz ofercie Wykonawcy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisanym przez przedstawicieli obu Stron protokołem odbioru. Z chwilą podpisania protokołu odbioru własność przedmiotu zamówienia przechodzi na Zamawiającego.
9) W dniu dostawy samochodu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dla dostarczonego pojazdu:
a) dokumenty polskojęzyczne niezbędne do zarejestrowania i użytkowania: kartę pojazdu 1 egz., książkę gwarancyjną pojazdu oraz urządzeń zamontowanych w pojeździe 1 egz., książkę przeglądów serwisowych 1 egz., instrukcję obsługi samochodu oraz urządzeń zamontowanych w pojeździe 1 egz., wykaz materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta 1 egz., świadectwo homologacji oraz inne dokumenty dopuszczające do ruchu 1 egz., 2 komplety kluczyków w ilości dostarczonej przez producenta oraz adres/y serwisu gwarancyjnego na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,
b) wyposażenie obowiązkowe i dodatkowe: gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, drogomierz, zestaw opon, oznakowanie pojazdu belka świetlną, naklejki magnetyczne itd
c) innych elementów wyposażenia zgodnie z ofertą Wykonawcy.
10) Wykonawca zobowiązuje się do pierwszego uruchomienia samochodu i przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu jego prawidłowej obsługi – czas trwania szkolenia nie krócej niż 1 godzina.
4. Miejsce realizacji zamówienia
Dostawa samochodu (autotransoporter/laweta) do bazy brygady drogowej usytuowanej na terenie Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w miejscowości
Karolewo 8, gmina Dobrcz woj. kujawsko-pomorskie.
5. Gwarancja i rękojmia
1) Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód dostawczy (bez zamontowanego HDS) był objęty gwarancją producenta, możliwą do wykonywania (egzekwowania) i skuteczną względem przedstawiciela producenta posiadającego przedstawicielstwo na terenie Rzeczpospolitej Polski, w tym również aby wykonanie zabudowy nie powodowało utraty gwarancji producenta, w zakresie nieobjętym przebudową.
2) Zamawiający wymaga aby gwarancja producenta samochodu dostawczego wynosiła co najmniej: na silnik, podzespoły mechaniczne i elektroniczne oraz powłokę lakierniczą i perforację korozyjną nadwozia – nie mniej niż 24 miesiące bez limitu kilometrów.
3) Z chwilą podpisania protokołu odbioru, Wykonawca przekaże Zamawiającemu książkę gwarancyjną samochodu dostawczego. Wykonywanie gwarancji będzie odbywało się na zasadach opisanych w książce gwarancyjnej producenta samochodu dostawczego przekazanej przez Wykonawcę Zamawiającemu przy odbiorze.
4) Z zastrzeżeniem postanowień punkt 5 poniżej Wykonawca udziela na rzecz Zamawiającego gwarancji jakości na przedmiot umowy, w zakresie nieobjętym gwarancją producenta, w tym na wykonane przebudowy, na okres 24 miesięcy.
5) Oddzielnie Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji jakości dla zamontowanego HDS, który nie może być krótszy niż 12 miesięcy, bez limitu kilometrów.
6) Szczegółowe uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji, w tym gwarancji o której mowa w punkt 4 i 5, powyżej określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
7) Wykonawca odpowiada za wady przedmiotu zamówienia z tytułu rękojmi za wady przez okres 24 miesięcy liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, zgodnie z regulacjami wynikającymi z kodeksu cywilnego oraz zawartej umowy. Zamawiający ma prawo wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena-60%
2. Okres udzielonej gwarancji jakości na HDS-20%
3. Skrócenie terminu dostawy-20%
Razem 100%

Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali
100-punktowej. Oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = C + G + T
Przy czym 1% = 1 pkt
P – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „cena oferty brutto”
G – liczba punktów przyznanych w kryterium „okres gwarancji HDS”
T – liczba punktów przyznanych w kryterium „skrócenie terminu dostawy”

a) Sposób obliczania C:
Oferty w kryterium cena ocenione zostaną w następujący sposób:
C= C min /C of. ocen x 60
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert
Cof. ocen. – zaoferowana cena brutto ocenianej oferty
C - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
b) Sposób obliczania G:
Punkty w kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
Okres minimalny 12 miesięcy-0 pkt.
18 miesięcy-10 pkt.
24 miesiące-20 pkt.
Wykonawca winien zaproponować długość okresu gwarancji zgodnie
ze wskazanymi okresami . W przypadku podania innego okresu gwarancji Zamawiający przyzna liczbę punktów odpowiadająca najbliższemu niższemu (krótszemu) niż podany przez Wykonawcę okresowi, zgodnie z punktacją przewidzianą w tabeli powyżej.

c) Sposób obliczania T:
Oferty w kryterium skrócenie terminu dostawy ocenione zostaną w następujący sposób:
T= T min /T of. ocen x 20
gdzie:
Tmin - najkrótszy zaoferowany termin realizacji zamówienia spośród nieodrzuconych ofert
Tof. ocen. – zaoferowany termin realizacji zamówienia ocenianej oferty
T - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
Termin dostawy należy określić w pełnych miesiącach. Wymagany okres maksymalny- 8 miesięcy. Oferty określające termin realizacji zamówienia powyżej 8 miesięcy zostaną odrzucone w oparciu o zapis art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na HDS

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zał. nr 1 do SWZ - parametry techniczne przedmiotu zamówienia/opis przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zał. nr 1 do SWZ - parametry techniczne przedmiotu zamówienia/opis przedmiotu zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 pkt. 4) SWZ wraz z oświadczeniem – Załącznik 3 (jeżeli dotyczy);
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, w tym pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji jak również wynagrodzenia,
w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) przedłużenia terminu wykonania dostawy, w przypadku:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
b) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy
c) niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, wprowadzone obostrzenia lub inne okoliczności utrudniające realizację zamówienia, a związane z panującą pandemią lub wprowadzonym stanem wojennym) mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy,
2) poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp i o ile będą one miały wpływ na wysokość wynagrodzenia;
b) zaistnienia okoliczności uzasadniających zastosowanie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp;
c) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany obowiązujących przepisów prawa;
d) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza zastąpienie dotychczasowego Wykonawcy nowym Wykonawcą w sytuacjach określonych w sytuacjach o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
4) poprzez zmianę Podwykonawcy/Podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do zmiany takiej może dojść na prośbę Wykonawcy wyłącznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spełniającego warunek udziału w postępowaniu, do spełnienia którego wskazany był w ofercie Podwykonawca.
5) poprzez wprowadzenie podwykonawcy/ców w zakresie nie wskazanym wcześniej w ofercie, o ile Wykonawca wykaże, że usprawni to realizację przedmiotu zamówienia.
2. Strony są uprawnione do wnioskowania zmiany sposobu rozliczania Umowy
lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy/Podwykonawcy, w celu usprawnienia ich rozliczania, lub z innych uzasadnionych przyczyn.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/650910

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835), wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powyżej przywołanej ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (j.t. Dz. U. z 2022 r., poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powyżej przywołanej ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporządzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt powyżej przywołanej 3 ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 powyżej przywołanej ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.