eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce34e17b-1d1a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU URAZOWO-ORTOPEDYCZNEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192497/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.63.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 889771,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 1 Płyty i śruby do leczenia złamań kończyny górnej oraz dolnej KOMIS. - 46 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 337837,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 2 Gwoździe śródszpikowe KOMIS - 9 pozycji asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 111754,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 3 Sztuczne więzadło ACL KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Syntetyczna taśma 7 x 710 mm poliestrowa o tubularnej, rurowatej strukturze przeznaczonej do pierwotnej i rewizyjnej rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego wraz z elementami fiksacyjnymi (kaniulowane, tytanowe śruby interferencyjne). Bioneutralna, dziana struktura poliestrowa o tubularnym - rurowatym kształcie (pusta wewnątrz) do pierwotnej oraz rewizyjnej rekonstrukcji ACL. Zgrzewane, płaskie końce zapobiegają jej strzępieniu podczas przeprowadzania implantu przez tunele i tkanki kostne. Otwarty układ splotu stymuluje jej przerastanie zorganizowaną tkanką łączną i odtwarzanie na jej bazie struktur więzadłowo-ścięgnowych, zalecana też jako augmentacja niewydolnego ACL (WKP). Zakłada opcję samodzielnego stosowania bądź z przeszczepem autogennym lub allogennym. Konstrukcja umożliwia fiksację udową za pomocą andobuttonu, cross-pinu lub śruby interferencyjnej, fiksacja piszczelowa za pomocą śruby interferencyjnej. szt 3
2 Śruba tytanowa, interferencyjna, kaniulowana specjalnie zaprojektowana do fiksacji struktur poliestrowych. Obły, "miękki" gwint i stożkowaty koniec umożliwiają fiksację bez uszkodzenia struktur implantów. Szerokość zaoblonego gwintu tzw. łysinka śruby nie mniejsza niż 0,8 mm. Rozmiary od 7 mm x 30 mm do 9 mm x 30 mm. szt 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 12900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 4 System płytek do osteotomii otwierającej kości piszczelowej KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Płytka jednoelementowa, stalowa lub tytanowa, z bloczkiem pozwalającym na swobodny wybór i utrzymanie kąta osteotomii od 3 do 17 mm, stabilizacja za pomocą śrub o różnych długościach dostosowanych do szerokości nasady piszczeli. Mocowanie części proksymalnej osteotomii śrubami gąbczastymi, a części dystalnej śrubami korowymi. szt 5
2 Śruby gąbczaste, stalowe lub tytanowe, samogwintujące, Ø 6,5, długość od 25 do 90 mm, stopniowane co 5 mm. szt 10
3 Śruby korowe, stalowe lub tytanowe, samogwintujące, Ø 4,5, długość od 10 do 80 mm, stopniowane co 2 mm. szt 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4950,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 5 Biomateriały KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Membrana zarejestrowana w leczeniu ubytków chrzęstnych oraz chrzęstno-kostnych, stanowiąca podłoże dla mezenchymalnych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego zbudowana z kwasu hialuronowego. Wymiary membrany 2 x 2 cm, oraz 2 mm grubości. Membrana może być wszczepiana artroskopowo, dowolna strona bez używania kleju tkankowego i szwów. szt 4
2 Membrama zarejestrowana w leczeniu ubytków chrzęstnych oraz chrzęstno-kostnych, stanowiąca podłoże dla mezenchymalnych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego zbudowana z kwasu hialuronowego. Wymiary membrany 5 x 5 cm, 2 mm grubości. Membrana może być wszczepiana artroskopowo, dowolną stroną bez używania kleju tkankowego i szwów. szt 2
3 Syntetyczy materiał kościo-zastępczy do zastosowań ortopedycznych w różnych postaciach zbudowany w 60% z hydroksyapatytu oraz 40% trójfosforanu, wapnia, porowatość 83%, wielkość porów 200-800 mikrometrów, wytrzymałość na siły ściskające 4-7 MPa, wprowadzane do przestrzeni międzykostnej niewydzielający ciepła, opakowanie sterylne.
a granulki 1-4 mm - 10 cm3 szt 5
b bloczek 10x20x30 mm szt 2
c cylinder 10x15 mm szt 2
d klin 15x20x8x6 szt 2
e klin 15x20x10x8 szt 2
f syntetyczny materiał kościozastępczy do wstrzykiwania jako wypełniacz ubytków kostnych – pasta 10 cm3 (wielopak 2x5cm3) szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 35805,56 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 6 Zespolenia do kości miednicy KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Kompresyjny system stabilizacji złamań tylnej ściany miednicy przy pomocy prętów gwintowanych oraz nakrętek z podkładkami. Pręty gwintowane na całej długości o średnicy 6 mm i długości 200 lub 260 mm. Podkładki o średnicy 6 mm oraz nakrętki proste i zaokrąglone przeznaczone do wykonania kompresji między grzebieniami biodrowymi miednicy. Otwory nawiercane wiertłem 6 mm o długości 195 mm.Wszystkie implanty oraz wiertło w opakowaniu sterylnym kpl 5
2 Płytka rekonstrukcyjna o niskim profilu blokująco - kompresyjna do złamań miednicy. Otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco – kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub zwykłych ( kompresja międzyodłamowa ). „Koralikowy” kształt płyty – owalne obrysy poszczególnych segmentów płyty, wszystkie krawędzie zaokrąglone. Otwory gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/miednicznych 3,5 mm. Śruby blokujące wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 1,5 Nm. Różne rodzaje płyt - proste, J-kształtne, U-kształtne, płyty na spojenie łonowe. Materiał stal. Kompletne instrumentarium wyposażone w specjalistyczne narzędzia do nastawiania fragmentów miednicy, kompresji oraz podważki dostosowane do operacji miednicy. szt 10
3. System do usuwania zniszczonych śrub, pakowany sterylnie, do użytku jednorazowego szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 18293,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 7 Implanty tytanowe do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Śruby tytanowe interferencyjne kaniulowane 1,5 mm.
-7,0/25, 30 mm
-8,0/25, 30 mm
-9,0/25, 30 mm
-10,0/25, 30 mm szt 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 8 Implanty do rekonstrukcji ACL, piny, szycie łąkotek KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Biowchłanialne śruby interferencyjne kompozytowe wykonane z kwasu mlekowego 96L/4D PLA z dodatkiem trójfosforanu wapnia o porowatej strukturze ułatwiającej przebudowę. Średnica śruby: 5; 5,5; 6; 6,5 mm (długość 15, 20, 25, 30 mm); 7; 8 mm (długość 20, 25, 30 mm); 9, 10, 11 mm (długość 20, 25, 30, 35 mm) szt 10
2 Piny resorbowalne 2,4 mm, wykonane z polimeru kwasu mlekowego (96L/4D) PLA do artroskopowego mocowania chrząstki, długość 16, 25 lub 35 mm (do śródoperacyjnego wyboru przez operatora) szt 8
3 Sterylny zestaw do szycia łąkotek złożony z 3 implantów wykonanych z materiału PEEK na jednorazowym aplikatorze, umożliwiający wykonanie dwóch ciągłych szwów bez wychodzenia ze stawu szt 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 22050,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 9 Implanty do zespoleń złamań uda i goleni KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Śrubopłytka dynamiczna do złamań szyjki kości udowej. Kompaktowa konstrukcja złożona z płyty mocowanej do trzonu kości śrubą/śrubami blokowanymi 5 mm oraz kompletu śrub szyjkowych przesuwanych dynamicznie w płycie do 20mm. Komplet śrub szyjkowych połączonych stabilnie kątowo złożony ze śrubu antyrotacyjnej o średnicy 6,4mm i śruby szyjkowej niegwintowanej o średnicy 10mm. Dostępne płyty z tuleją szyjkową pod kątem 130 stopni, z jednym lub dwoma gwintowanymi otworami na trzonie pod śruby blokowane z gwintowaną główką o średnicy 5,0mm. Konstrukcja implantów i narzędzi pozwalająca na zaopatrzenie złamania z wykorzystaniem techniki minimalnie inwazyjnej. Blokowanie wszystkich śrub z użyciem celowników i prowadnic. Materiał: stop tytanu. Zestaw złożony z: sterylny pakiet zabiegowy złożony z jednej śruby antyrotacyjnej, jednej śruby doszyjkowej niegwintowanej oraz płyty jednootworowej, pakiety dostępne w zakresie długości kompletów śrub od 75 do 130mm, pakowany sterylnie szt 10
2 Płytka dynamiczna dostępna z jednym lub dwoma otworami na trzonie, o rozmiarach 12,7x26mm (jednootworowa) i 12,7x36mm (dwuotworowa), tytanowa, pakowana sterylnie szt 5
3 Tytanowe płytki anatomiczne do zespoleń złamań dalszej nasady kości strzałkowej. Grubość płytek w części trzonowej 2.0 mm, w części nasadowej 1.3 mm. Szerokość płytek w części trzonowej 10 mm, w części nasadowej 16 mm. Ilość otworów: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 12. Długość płytek: 77, 89, 101, 113, 125, 137, 149, 161 i 185 mm. Otwory niegwintowane do śrub o średnicy 3.5 mm korowych i blokowanych z nagwintowanymi głowami, które blokują się w płycie przez wytworzenie gwintu w trakcie wkręcania, bez konieczności stosowania śrubokrętu dynamometrycznego. Płyta zaopatrzona w otwór umożliwiający przeprowadzenie śruby korowej na więzozrost strzałkowo-piszczelowy. Możliwość ustawienia kąta wprowadzenia śruby blokowanej w zakresie +/- 15º szt. 20
4 Tytanowe płytki proste do zespoleń złamań kości strzałkowej. Płyty 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 12, 14, 16 otworowe, o długości odpowiednio 28.5, 40.5, 60, 72, 84, 96, 108, 132, 156, 180, 204 mm. Płytka z otworami na dwóch końcach płyty pod tymczasową stabilizacje drutami kirschnera. W trzonie płytki otwory niegwintowane, do śrub o średnicy 3.5 blokowanych i korowych. Możliwość zmiany kąta wprowadzenia śrub +/- 15 stopni. Gwint tworzony w momencie wkręcania się śruby zapewniający pewną stabilizację. Począwszy od płyty czterootworowej występuje jeden otwór owalny - komresyjny. Kodyfikacja kolorystyczna systemu. szt. 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 45415,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 10 Proteza głowy kości promieniowej KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Endoproteza cementowa, modularna składana z 2 części: głowy i trzpienia. Głowa dostępna w trzech średnicach fi 20; fi 22; fi 24mm i trzech wysokościach 10, 12, 14mm. Głowa wykonana z polietylenu wysokocząsteczkowego. Trzpień kompatybilny ze wszystkimi głowami oferowanej endoprotezy, wykonany ze stopu kobaltowo – chromowego o przekroju kwadratu z kołnierzem spełniającym rolę ogranicznika. Obie części endoprotez (głowa i trzpień) połączone na zasadzie przegubu kulistego, umożliwiając głowie endoprotezy ruchy rotacyjne o kąt 15o w stosunku do długiej osi trzpienia zarówno do góry jak i do dołu. W sumie pełny zakres ruchu odchylenia na boki głowy endoprotezy powinien wynosić 30o. Modułowa konstrukcja implantu powinna umożliwiać w pierwszej kolejności zaimplantowanie trzpienia a następnie głowy endoprotezy o odpowiednim rozmiarze. kpl 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 11 Implanty kolano, bark, małe stawy KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
ACL
1 Mocowanie w części udowej systemem rozpierająco – wiszący, za pomocą 2 biowchłanialnych lub PEEK pinów o śr. 3,3 mm wykonanych z PLA, zapewniający 360o powierzchnię styku przeszczepu z kością, mocowanie blisko linii stawu 8-13 mm, wchłanianie 2-4 lata, siła mocowania ponad 600N szt. 100
2 Mocowanie przeszczepu za pomocą śruby interferencyjnej zdefiniowanej na nowo, o gładkim gwincie w różnych rozmiarach (7-10x23mm, 7-12x30mm, 9-12x35mm). Pełne wkręcenie śruby poniżej 7 obrotów śrubokręta, siła wyrwania 900 N. Śruba jest biowymienna, wykonana z osteokonduktywnego TCP i PLGA metodą mikrodyspersji, wchłanianie 2-4 lata lub PEEK, zapewnia mocowanie blisko linii stawu, silny press fit oraz przerastanie implantu kością. szt. 100
IMPLANTY BARKOWE
3 Kotwica niewchłanialna (tytanowa) zaprojektowana specjalnie do napraw uszkodzonego mięśnia stożka rotatora i mocowania głowy bicepsa – rozmiary śr. – 5 mm & śr. 6,5 mm; wytrzymałość 64 LBS & 86 LBS. Kotwica posiada cztery pełne obroty głębokiego gwintu, zaokrąglona główkę (zwiększającą wytrzymałość kotwicy podczas wkręcania oraz delikatną dla nici), dwa niezależne oczka na nici ułożone na krzyż (zapewniają niezakłócony i łatwy przesuw nici podczas wiązania węzłów oraz możliwość wykonania szwu materacowego). Dostępna z dwiema nićmi o różnych kolorach – 38% niewchłanialnego PE, 62% biowchłanialne, 55 LBS wytrzymałości, 30 LBS przy połowicznym przecięciu i na węźle, obniżona masa węzła po czasie wchłaniania, bardzo silna i elastyczna. szt. 10
4 Kotwica niewchłanialna, niewidoczna w promieniach rentgena (PEEK) lub TCP/PLGA zaprojektowana specjalnie do napraw uszkodzonego mięśnia stożka rotatora i mocowania głowy bicepsa – rozmiary śr. 4,5 mm; 5,5 mm; 6,5 mm; Siła wyrwania:4,5mm – min. 199N; 5,5mm – min. 275N. Kotwica posiada specjalnie zaprojektowany nowy rodzaj gwintów, pełne wkręcenie kotwicy poniżej 5 pełnych obrotów wprowadzacza. Kotwica posiada dwa rodzaje gwintu – inny dla kości gąbczastej i inny dla korówki, mostek w przedniej części, przez który przewieszone są nici zabezpieczony ciałem implantu by nici nie miały możliwości ocierać się o tkankę kostną podczas wprowadzania i ich wiązania. Wprowadzacz jednorazowy posiada linię kości. szt. 5
5 Kotwica biowymienna wykonana z osteokonduktywnego TCP i PLGA metodą mikrodyspersji lub PEEK zaprojektowana specjalnie do napraw uszkodzonego obrąbka. Rozmiary 3,0 mm x 10,7 mm; wytrzymałość 43 LBS Kotwica kaniulowana dostępna w wersji wkręcanej (5,5 zwojów) lub wbijanej (7 uskoków) wyposażona w 1 lub 2 nici przewieszone przez most na przedzie kotwicy (niezakłócony przesuw). Wprowadzacz posiada „stop” – uskok opierający się o brzeg kości. Do przygotowania miejsca dla kotwicy w kości stosujemy wiertło 2,4 mm, narzynkę 2,7 mm(opcjonalnie) – instrumenty również posiadają „stop” i linię głębokości. Dostępna z jedną lub dwiema nićmi o różnych kolorach – 38% niewchłanialnego PE, 62% biowchłanialne, 55 LBS wytrzymałości, 30 LBS przy połowicznym przecięciu i na węźle, obniżona masa węzła po czasie wchłaniania, bardzo silna i elastyczna. szt. 5
SYSTEMY ŁĄKOTKOWE
6 System do szycia łąkotek składający się z igły nitinolowej z drucianym oczkiem o długości 25 cm i posiadający 3 nitki o rozmiarze USP 2-0 szt. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 142450,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 12 Implanty do zaopatrywania złamań kończyn górnych i dolnych KOMIS - 21 grup asortymentowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 66210,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 13 Implant do częściowej protezoplastyki kolana KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Implant do częściowej protezoplastyki powierzchni obciążanej kłykci kości udowej. Implant do częściowej protezoplastyki kolana o wymiarach 15 mm, 20mm oraz 15x24 mm, umożliwiający zrekonstruowanie uszkodzeń chrzęstnych oraz chrzęstno – kostnych o powierzchni od 1,8 do 3,1 cm2. Implanty zbudowane z polietylenu o ultra wysokiej masie cząsteczkowej (UHMWPE) z dodatkiem usieciowanego kwasu hialuronowego w części chrzęstnej oraz ze stopu tytanu Ti-6AI-4V w części kostnej. Instrumentarium umożliwia osadzanie implantu techniką mini artrotomii, po zaimplantowaniu powierzchnia implantu znajduje się 0,5 mm poniżej powierzchni chrzęstnej. szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 10185,18 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 14 Materiały do wypełnień i odbudowy kości KOMIS:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Uwodniony siarczan wapnia czystości farmaceutycznej do wypełniania pustych przestrzeni w układzie mięśniowo – szkieletowym oraz w tkankach miękkich, biodegradowalny i biokompatybilny, do użycia w miejscach zainfekowanych. Wchłaniający się całkowicie w sposób kontrolowany i powtarzalny. Pojemność 10,00cc, 20,00 cc.
a Pojemność 10,00cc szt 5
b Pojemność 20,00 cc szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 15 Implanty ZAKUP:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Gwóźdź KIRSCHNERA od fi 0,6 - 3,0 mm, długość 150mm szt 200
2 Gwóźdź KIRSCHNERA od fi 0,6 - 3,0 mm, długość 380mm szt 200
3 Grot STEINMANNA - GRUCA od fi 3,0 mm - 5,0 mm, długość od 80 mm do 250 mm szt 20
4 Gwoździe Steinmann'a z końcówką trójkątną 4,0 mm - 5,0 mm , długość 80 mm – 500 mm szt 50
5 Gwóźdź KIRSCHNERA gwintowany od fi 0,6 - 3,0 mm, długość 150-380 mm szt 200
6 Gwoździe Steinmann'a z końcówką trójkątną 4,0 mm - 5,0 mm, długość 100 mm- 500 mm szt 20
7 Grotowkręt SCHANZA fi 4,0 do wiertła 3,2 długość od 80 mm do 150 mm szt 50
8 Grotowkręt SCHANZA samogwintujący (do stabilizatora zewnętrznego) od fi 4 - 5, długość od 100 mm do 200 mm szt 50
9 Grotowkręt stożkowy fi 6 do wiertła 4,0 długość od 100 mm do 120 mm szt 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 18021,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GRUPA 16 Oprzyrządowanie do artroskopii (kompatybilne z posiadanym sprzętem Stryker) ZAKUP:
Lp. Wykaz asortymentu do przetargu J.m. Ilość
1 Zestaw drenów do artropompy dwurolkowej kmpl 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389390,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389390,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389390,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467

7.3.3) Ulica: Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389390,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128233,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128233,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128233,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467

7.3.3) Ulica: Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128233,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13932,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13932,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13932,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-17-01-220

7.3.3) Ulica: Skibowa 39

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-306

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5346,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ChM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.4) Miejscowość: Lewickie

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biotech Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133602185

7.3.3) Ulica: Boya Żeleńskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25153,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25153,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25153,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467

7.3.3) Ulica: Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25153,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25596,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linvatec Polska Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272647050

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 118

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25596,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu w Grupie 9 do upływu terminu składania ofert tj. 05.10.2021 r. godzina 9:00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10368,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10368,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ChM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-11-76-019

7.3.4) Miejscowość: Lewickie 3b

7.3.5) Kod pocztowy: 16-061

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10368,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166698,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-20-467

7.3.3) Ulica: ul. Iłżecka 24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-135

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74131,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74131,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74131,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74131,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biotech Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133602185

7.3.3) Ulica: Boya Żeleńskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Med.&Care Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-170-89-68

7.3.3) Ulica: Mławska 13

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-204

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17226,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17226,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17226,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDOK Olaf Korgel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551851743

7.3.3) Ulica: Reymonta 7

7.3.4) Miejscowość: Głogówek

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17226,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337

7.3.3) Ulica: Poleczki 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-16 do 2022-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.