Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00309535/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalnawrzesinie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34981098-a79d-41b4-9d03-5eb805c396ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzoz_pruszkow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzzoz_pruszkow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm: ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" - Platforma Zakupowa oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy 22.11.2023.pdf - Dysk Google .
11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
12. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego na terenie kompleksu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie przy ulicy Armii Krajowej 2/4.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie Programem Funkcjonalno – Użytkowym wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej – tj. Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100), w okresie nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 15 000 000,00 PLN. Polisa powinna potwierdzać ochronę ubezpieczeniową Wykonawcy do wysokości sumy gwarancyjnej z tytułu odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej oraz za czyste straty finansowe.
4) w zakresie zdolności zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej dla potrzeb służby zdrowia (szpital, przychodnia, ZOL, inna placówka medyczna), każda o wartości brutto 9.000.000,00 PLN.
UWAGA:
Zamawiający jako jedną robotę budowlaną w ramach jednego kontraktu rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Przez budowę, przebudowę lub rozbudowę należy rozumieć definicje określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418).
W przypadku udziału konsorcjum w postępowaniu dotyczącego warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przynajmniej jeden z członków konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby w postaci doświadczenia musi samodzielnie spełniać warunek w tym zakresie.
5) w zakresie zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
5.1) Zespół projektowy:
a) projektant w branży architektonicznej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
zaprojektował co najmniej 3 projekty o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, polegające na polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej.
b) projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży konstrukcyjno-budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej.
c) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży instalacyjnej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej,
d) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
i elektroenergetycznych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych w dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej.
e) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową branży instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej.
f) projektant w branży drogowej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej.
5.2) Zespół wykonawczy:
a) Kierownik budowy, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
w tym:
nadzorował co najmniej jedną budowę polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 8 000 000 zł brutto.
b) Kierownik robót sanitarnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży sanitarnej (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
kierował robotami budowlanymi w zakresie sieci, instala cji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku, użyteczności publicznej.
c) Kierownik robót elektrycznych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży elektrycznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
kierował robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej.
d) Kierownik robót drogowych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży drogowej (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
kierował robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej.
UWAGA:
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1225).
Przez budowę, przebudowę lub rozbudowę należy rozumieć definicje określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418).
Zamawiający, określając wymogi dla ww. osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z Załącznikiem nr 8 SWZ,
4) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodny z Załącznikiem nr 7 SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - nr konta 81 1130 1017 0020 0789 1520 0006, z dopiskiem – nr postępowania ZP.272.27.2025.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejść dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie.
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ceramicznej 27 w Pruszkowie (od strony parkingu wewnętrznego).
- Remont elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Tuwima 18 w Pruszkowie
- Dostawa produktów do higieny i pielęgnacji oraz utrzymania czystości na potrzeby MSCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie, w podziale na 5 (pięć) pakietów.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Podniesienia jakości leczenia pacjentów Oddziału Leczenia Uzależnień poprzez kolejny etap modernizacji infrastruktury wewnętrznej budynku WOTUW MSCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Starym Polu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.