eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych w Gdańskie Wody Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych
w Gdańskie Wody Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaczeńce 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-614

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki medycznej dla pracowników zatrudnionych
w Gdańskie Wody Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af84cfb5-48f1-44a8-bba2-0d2883fc0bc0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
12. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz, UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
Administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Gdańskie Wody Sp. z o.o.,
ul. Kaczeńce 31, 80-614 Gdańsk, e – mail: sekretariat@gdanskiewody.pl,
tel.: 58 323 34 00.

Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych oferentów (Wykonawców):

1) Cel przetwarzania danych osobowych: dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyborem najkorzystniejszej oferty.
2) Informacja o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych:
a. Zamawiający, dla zamówień publicznych o wartości określonej w art. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) ma obowiązek przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie i zasadach wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach postępowania Zamawiający obowiązany jest również do weryfikacji czy Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),
b. podstawą przetwarzania danych osobowych Wykonawcy może być również realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), przy czym tym uzasadnionym interesem jest ewentualne dochodzenie lub ochrona praw Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-NB-11/2025/AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w ramach świadczonej opieki medycznej obejmuje:
1) usługi z zakresu medycyny pracy
a) wykonywanie badań wstępnych, okresowych oraz kontrolnych pracowników wraz z niezbędnymi konsultacjami specjalistycznymi, badaniami laboratoryjnymi i diagnostycznymi – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 roku (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 607) w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy,
b) wizytacja stanowisk pracy, zapewnienie udziału lekarza medycyny pracy w zakładowych komisjach BHP, przygotowanie opinii dla potrzeb komisji wypadkowej;
c) świadczenie, w co najmniej jednej placówce własnej na ternie Gdańska, wszelkich usług z zakresu medycyny pracy, w tym obejmujących również: wykonywanie psychotestów, badań laboratoryjnych (m.in. krwi i moczu), przy czym w powyższej placówce musi znajdować się punkt poboru materiału do badań oraz wykonywanie badań RTG – celem jest zapewnienie możliwości realizacji wszelkich badań z zakresu medycyny pracy w jednym miejscu,
d) przynajmniej jedna placówka zlokalizowana będzie w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego,
2) pakiet zdrowotny, który obejmuje:
a) opiekę lekarza rodzinnego, internisty, pediatry,
b) wizyty domowe ze wskazań medycznych- bez ograniczeń,
c) opiekę lekarzy specjalistów (min. 70 specjalistów w tym między innymi kardiolog, endokrynolog, ortopeda, urolog/ginekolog, chirurg, proktolog, dermatolog, alergolog, laryngolog, rehabilitant, okulista, neurolog), specjalizacje lekarskie również w odpowiedniku dziecięcym,
• badania w tym m.in.:
 badania laboratoryjne z zakresu: biochemii, hematologii, mikrobiologii, hormonów, markerów nowotworowych, immunologii, serologii, diagnostyki chorób tarczycy, diagnostyki cukrzycy, diagnostyki anemii, badań cytologicznych, diagnostyki osteoporozy, alergenów,
 badania diagnostyczne z zakresu: radiologii, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego, ultrasonografii, diagnostyki kardiologicznej: EKG, Holter RR i EKG, diagnostyki alergologicznej (spirometrie, + testy skórne), diagnostyki laryngologicznej (m.in. audiometria), badania endoskopowe, diagnostyki okulistycznej (pole widzenia, ciśnienie śródgałkowe) + min. rozszerzone USG Doppler, Rozszerzone badania Tomografem Komputerowym, Rozszerzone badania Rezonansem Magnetycznym, Mammografia, gastroskopia, kolonoskopia, badania z zakresu scyntygrafii,
 nie mniej niż 1000 badań laboratoryjnych i diagnostycznych,
• rehabilitacja: fizykoterapia, kinezytera, masaż – nielimitowane,
• raz w roku przegląd dentystyczny jamy ustnej wraz z prześwietleniem rtg
• możliwość korzystania z promocyjnych cen lub rabatów na opiekę dentystyczną
• kompleksowe zabiegi ambulatoryjne (lekarskie i pielęgniarskie) zabiegi z dziedziny: Alergologii, Chirurgii, Dermatologii, Ginekologii, Reumatologii, Urologii, Laryngologii, Okulistyki, Ortopedii, gabinet Zabiegowy,
• szczepienia przeciwko grypie i szczepienie przeciwko kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych,
• możliwość uzyskania porady medycznej za pomocą chatu, wideo lub rozmowy telefonicznej ze specjalistami tzw. pilna pomoc medyczna - porady medyczne w nagłych wypadkach (24h),
• przeprowadzenie akcji profilaktycznej, raz w roku, uwzględniającej wiek i płeć pacjenta,
• prowadzenie ciąży ,
• przegląd stanu zdrowia – raz w roku,
• dostęp do placówek na terenie całego kraju,
• dodatkowo możliwość:
 rozszerzenia pakietu na członków rodziny, partnera,
 zwiększenia do pakietu o wyższym standardzie lub możliwość skorzystania z ofert specjalnych i rabatów na dodatkowe usługi.
 Serwis ON-LINE + Aplikacja Mobilna: rejestracja/odwołanie wizyty, odbiór wyników badań, zamawianie recept.
3) Zatrudnienie na chwilę obecną wynosi 147 pracowników: 33 kobiet i 114 mężczyzn; 78 pracowników umysłowych i 69 pracowników fizycznych.
4) Ze strony Wykonawcy wyznaczona zostanie osoba jako opiekun do bieżącej obsługi umowy.
5) Możliwość umawiania wizyt telefonicznie, osobiście lub elektronicznie.
6) Zapewnienie dostępu do elektronicznego systemu obsługi umożliwiającego dokonywanie rejestracji/wyrejestrowania, zmianę danych pracowników.
7) Dostęp do minimum 3 placówek własnych świadczących usługi na terenie Trójmiasta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w SWZ wraz z załącznikami. Cena winna być obliczona ściśle według zapisów formularza ofertowego.
2. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe i obejmować będzie wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania w ofercie ceny z zastosowaniem upustu.
3. Cenę oferty należy podać w polskich złotych z uwzględnieniem podatku VAT.
4. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Uwaga: Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę cen za wszystkie usługi określone w formularzu ofertowym, jednakże ocenie z niniejszym postępowaniu podlega wyłącznie cena zaoferowana przez Wykonawcę za świadczenie usługi opieki zdrowotnej i medycyny pracy dla Pracowników Zamawiającego, określona w formularzu ofertowym jako „Pakiet zdrowotny : w tym medycyna pracy”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Medycyna pracy w jednym miejscu wraz z orzeczeniem wydanym w ciągu 1 dnia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp Zamawiającego do elektronicznego systemu obsługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3) Umowa musi być zgodna z wymogami wynikającymi z ustawy PZP,
w tym w szczególności musi uwzględniać obligatoryjne zapisy umów wynikające m.in. z art. 436, 439 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest niepodzielne na części, ponieważ ze względów technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
3. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.